Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frozen er en kjempefilm Liker generelt godt musikaler (så lenge de er bra gjennomført) Har nettopp vært på kino og sett Noah! Gråt som et lite barn.. Veldig bra filmVi så på frozen her om dagen. Veldig koselig! og les miserable i går. I dag blir det sweeny todd, tror vi ender opp med en musikal påske
Ellers er det jo en del spennende filmer på kino. Divergent, the grand budapest hotel, osv osv
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha! Nå kommer jeg til å gå å synge på den i hele dag!Do you wanna build a snowman...
Huff daOmg!! Var innom en strikkebutikk i sted , og der inn kom den en dame som må ha badet i parfyme. Ble akutt kvalm og fikk vondt i hodet. Måtte bare gå derfra uten det jeg kom for å kjøpe.
Og det ble ikke bedre når jeg var å handlet mat, alle gamle damer hadde jo badet i parfymen sin. Eneste maten jeg kom ut igjen med var en ost og fløte herre Gud. Får prøve igjen seinere
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Hehe., ikke bare bare med handling gittHuff da
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Huffda, det er ikke noe hyggelig Du er nok helt sikkert kjempe flott, selv om du ikke føler det Ta deg en lang god dusj, smør deg med kremer osv så føler du deg mye finere
Omg!! Var innom en strikkebutikk i sted , og der inn kom den en dame som må ha badet i parfyme. Ble akutt kvalm og fikk vondt i hodet. Måtte bare gå derfra uten det jeg kom for å kjøpe.
Og det ble ikke bedre når jeg var å handlet mat, alle gamle damer hadde jo badet i parfymen sin. Eneste maten jeg kom ut igjen med var en ost og fløte herre Gud. Får prøve igjen seinere
Omg!! Var innom en strikkebutikk i sted , og der inn kom den en dame som må ha badet i parfyme. Ble akutt kvalm og fikk vondt i hodet. Måtte bare gå derfra uten det jeg kom for å kjøpe.
Haha, måtte se hvor vanskelig det var å lage selv i steden for å betale over tusen kroner for at noen gjør det for meg Første gang jeg rører en nål, så med litt trening og ørite mer tålmodighet skal jeg få det til!Jaaaa <3 Det er så mange fine bilder man kan ha på veggen at jeg vet ikke om jeg har nok vegg Har også forelsket meg i denne:
Vis vedlegget 57368
Har du laget denne? Super søtHaha, måtte se hvor vanskelig det var å lage selv i steden for å betale over tusen kroner for at noen gjør det for meg Første gang jeg rører en nål, så med litt trening og ørite mer tålmodighet skal jeg få det til!
Vis vedlegget 57627
Haha, ja, prøvde, men jeg har egentlig ikke tålmodighet til sånt håndarbeid Har heldigvis 8 måneder på å øve meg Var så sinnsykt dyrt å kjøpe fra etsy.comHar du laget denne? Super søt
Desember 2014
Taster på appen
Men den var helt perfekt <3 Vil og ha sånn! Men spm du sier, tålmodighet er en fin ting å haHaha, ja, prøvde, men jeg har egentlig ikke tålmodighet til sånt håndarbeid Har heldigvis 8 måneder på å øve meg Var så sinnsykt dyrt å kjøpe fra etsy.com
Haha, takk for at du sier det Det er bare å lage, var faktisk overraskende enkelt (bare teknikken som må trenes på) Er jo koselig å lage noe i ventetidenMen den var helt perfekt <3 Vil og ha sånn! Men spm du sier, tålmodighet er en fin ting å ha
Desember 2014
Taster på appen