Skravletråd

innlegg nr 1000 i skravla!

I dag svir det noe så innmari i min venstre side, midt mellom puppene og hoftene... Håper det bare er ting som vokser seg

Jeg har hvertfall sovet godt og lenge i dag! :D Men jeg liker egentlig best å stå opp litt tidligere å få litt ut av dagen.. :) Nå har pusen fått mat og ligger å sover ved siden av meg :D

Vi så på frozen her om dagen. Veldig koselig! :) og les miserable i går. I dag blir det sweeny todd, tror vi ender opp med en musikal påske :)
Ellers er det jo en del spennende filmer på kino. Divergent, the grand budapest hotel, osv osv :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Frozen er en kjempefilm :D Liker generelt godt musikaler (så lenge de er bra gjennomført:P) :) Har nettopp vært på kino og sett Noah! Gråt som et lite barn.. Veldig bra film :)

Uææ, i går kom kvalmen hos meg, 6+1, våkna i 6 tia med hodevondt å spydde og var kvalm til langt ut på ettermiddagen.. I dag er jeg ikke kvalm,(enda?) bare litt uggen.. Blir såklart bekymra jeg, er det vanlig at kvalmen kommer og går sånn? :/ blir første barnet så alt er veldig nytt for meg :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Symptomene med meg er hvertfall litt av og på :) En dag har jeg mye og en annen dag nesten ingenting :)

Omg!! Var innom en strikkebutikk i sted , og der inn kom den en dame som må ha badet i parfyme. Ble akutt kvalm og fikk vondt i hodet. Måtte bare gå derfra uten det jeg kom for å kjøpe.
Og det ble ikke bedre når jeg var å handlet mat, alle gamle damer hadde jo badet i parfymen sin. Eneste maten jeg kom ut igjen med var en ost og fløte :-P herre Gud. Får prøve igjen seinere :-P

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Omg!! Var innom en strikkebutikk i sted , og der inn kom den en dame som må ha badet i parfyme. Ble akutt kvalm og fikk vondt i hodet. Måtte bare gå derfra uten det jeg kom for å kjøpe.
Og det ble ikke bedre når jeg var å handlet mat, alle gamle damer hadde jo badet i parfymen sin. Eneste maten jeg kom ut igjen med var en ost og fløte :-P herre Gud. Får prøve igjen seinere :-P

Huff da :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huffda, det er ikke noe hyggelig :( Du er nok helt sikkert kjempe flott, selv om du ikke føler det :) :Heartpink Ta deg en lang god dusj, smør deg med kremer osv så føler du deg mye finere :)

Takk for omtanken :Heartpink Dagen kom seg etter en stund heldigvis!! =) Er nok litt hormoner i sving :geek
Kviser og munnsår eksisterer fortsatt men når humøret er på plass igjen gjør det ikke så mye lenger ;)

Og det ble ikke bedre når jeg var å handlet mat, alle gamle damer hadde jo badet i parfymen sin. Eneste maten jeg kom ut igjen med var en ost og fløte :p herre Gud. Får prøve igjen seinere :p

Hehe, det er helt grusomt med "gamle damer" og parfyme!! ;) Sliter med det samme :P

Og det ble ikke bedre når jeg var å handlet mat, alle gamle damer hadde jo badet i parfymen sin. Eneste maten jeg kom ut igjen med var en ost og fløte :p herre Gud. Får prøve igjen seinere :p

Æsjj..husker jeg sleit sykt med de parfyme og kroppsluktene til andre mennesker rundt meg!! grøss*:confused:
Gruer meg til det er min tur :sick009

Jaaaa <3 Det er så mange fine bilder man kan ha på veggen at jeg vet ikke om jeg har nok vegg :p Har også forelsket meg i denne:

Vis vedlegget 57368
Haha, måtte se hvor vanskelig det var å lage selv i steden for å betale over tusen kroner for at noen gjør det for meg :o Første gang jeg rører en nål, så med litt trening og ørite mer tålmodighet skal jeg få det til! :p

2014-04-16 16.57.05-1.jpg

Haha, måtte se hvor vanskelig det var å lage selv i steden for å betale over tusen kroner for at noen gjør det for meg :o Første gang jeg rører en nål, så med litt trening og ørite mer tålmodighet skal jeg få det til! :p

Vis vedlegget 57627
Har du laget denne? :) Super søt :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Har du laget denne? :) Super søt :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Haha, ja, prøvde, men jeg har egentlig ikke tålmodighet til sånt håndarbeid :p Har heldigvis 8 måneder på å øve meg :D Var så sinnsykt dyrt å kjøpe fra etsy.com :(

Haha, ja, prøvde, men jeg har egentlig ikke tålmodighet til sånt håndarbeid :p Har heldigvis 8 måneder på å øve meg :D Var så sinnsykt dyrt å kjøpe fra etsy.com :(
Men den var helt perfekt <3 Vil og ha sånn! Men spm du sier, tålmodighet er en fin ting å ha :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Men den var helt perfekt <3 Vil og ha sånn! Men spm du sier, tålmodighet er en fin ting å ha :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Haha, takk for at du sier det :D Det er bare å lage, var faktisk overraskende enkelt (bare teknikken som må trenes på:P) :) Er jo koselig å lage noe i ventetiden :)

Back
Topp