Skravletråd

Sukk.. Kjipt å være hjemme alene i påsken. Kom gjerne med tips til hva jeg kan gjøre . Feks filmer, strikketips, hekletips osv :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Er også hjemme alene og merker at det blir mye tid på bv :p Har ingen gode filmtips dessverre og kan ikke å strikke og hekle :(

Vi skal til svigerforeldrene mine på lørdag, vi tenkte å si at vi skal ha baby etter ul på tirsdag men blir litt lite personlig over telefon.. Hva synes dere? Vi må ta båt for å komme til de, så det er sagt :p

Sent from my iPad using BV Forum

Hmm.. Den er vanskelig.. Har dere ikke sjans til å besøke dem etter ul? Jeg tror jeg hadde venta om det ikke er veldig vanskelig å besøke dem igjen etter ultralyden :) Men det er noe du må føle på selv :) Om det følest rett så gjør det :D

Er også hjemme alene og merker at det blir mye tid på bv :p Har ingen gode filmtips dessverre og kan ikke å strikke og hekle :(
Hele påsken du også ? :) det er såå kjedelig . Vi skulle på hyttetur alle sammen, men jeg er rett og slett ikke i form til det, så jeg sendte de avgårde alene :(

Hmm.. Den er vanskelig.. Har dere ikke sjans til å besøke dem etter ul? Jeg tror jeg hadde venta om det ikke er veldig vanskelig å besøke dem igjen etter ultralyden :) Men det er noe du må føle på selv :) Om det følest rett så gjør det :D
Helt enig med deg :)

Hele påsken du også ? :) det er såå kjedelig . Vi skulle på hyttetur alle sammen, men jeg er rett og slett ikke i form til det, så jeg sendte de avgårde alene :(

Skal hjem til mine foreldre til helgen så blir ikke alene så lenge :) Uff, så kjedelig da :( Er det kvalmen du sliter med? (sorry, greier ikke å huske :))

Nå har jeg skrøte på meg at jeg ikke er kvalm. Vel, gjett hva jeg er nå??
Sinnsykt kvalm, og på vei til jobb. Kommer til å bli en laaaang vakt om det ikke gir seg snart. Jeg må bare holde ut. Har jobb fram til søndag nå og det "værste" som er er folk som ringer seg syk i påska. Vanskelig å få tak i folk.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Huff god bedring :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg bestilte hjem angelsound tidligere i dag..:oops: Kjenner jeg blir litt flau over det, men jeg har gått å vært så bekymret siste dagene siden jeg ikke kjenner noen symptomer.. Vet jeg ikke kan bruke den på lenge og at jeg kanskje blir mer bekymra enn beroliget av den, men jeg liker å ha muligheten til å høre hjertelyden hjemme :)

Skal hjem til mine foreldre til helgen så blir ikke alene så lenge :) Uff, så kjedelig da :( Er det kvalmen du sliter med? (sorry, greier ikke å huske :))
Er av og på kvalm. Mest svimmel, og eier ikke energi. Så da orket jeg ikke å reise med 3 forskjellige båter langt ut på en øy i havet rett og slett . Men angrer litt når de er reist :(

Er av og på kvalm. Mest svimmel, og eier ikke energi. Så da orket jeg ikke å reise med 3 forskjellige båter langt ut på en øy i havet rett og slett . Men angrer litt når de er reist :(

Det skjønner jeg godt! Men ja, kjedelig å være igjen hjemme alene..

E d noen på terminlista som har mista? Eg klare desverre ikkje følge med på alt.. Noen som vet? :)

En dag til på jobb så er det påskefri:):) kjenner jeg og den lille har godt av det.. Mensmurringer til tusen og skikkelig vond rygg:/

Da er jeg og junior på 5 på påskeferie hos foreldrene mine:)
Merker at det blir noen hvite løgner de neste dagene:-p har allerede takka nei til et glass rødvin (fordi jeg hadde litt hodeverk), spist matpakke på tur som pappa laga som var brødskive med smør og fårepølse og jeg plukka av fårepølsa (fordi jeg ikke klarer å spise det pga en som var harskna en gang). Herregud for noen dårlige unnskyldninger!!! I morgen skal vi et par dager på hytta... Trenger tips til flere unnskyldninger for å "unngå" rødvinsglasset om kvelden;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Da er jeg og junior på 5 på påskeferie hos foreldrene mine:)
Merker at det blir noen hvite løgner de neste dagene:-p har allerede takka nei til et glass rødvin (fordi jeg hadde litt hodeverk), spist matpakke på tur som pappa laga som var brødskive med smør og fårepølse og jeg plukka av fårepølsa (fordi jeg ikke klarer å spise det pga en som var harskna en gang). Herregud for noen dårlige unnskyldninger!!! I morgen skal vi et par dager på hytta... Trenger tips til flere unnskyldninger for å "unngå" rødvinsglasset om kvelden;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Du kan ta den med at du går på antibiotika f.eks :-)
Da kan man jo ikke drikke av legen da ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Da har jeg en skikkelig drittdag...!! Kranglet med mannen i går (faktisk han som er teit og hormonell) OG jeg ser ikke ut lenger, munnsår, ny kvise under nesen og hovne øyner. JIPPI!!!
:(

Da har jeg en skikkelig drittdag...!! Kranglet med mannen i går (faktisk han som er teit og hormonell) OG jeg ser ikke ut lenger, munnsår, ny kvise under nesen og hovne øyner. JIPPI!!!
:(
Huffda, det er ikke noe hyggelig :( Du er nok helt sikkert kjempe flott, selv om du ikke føler det :) :Heartpink Ta deg en lang god dusj, smør deg med kremer osv så føler du deg mye finere :)

Usj.. Ikke noe kjekt med en sånn dag nei. Og som nevnt over her, du ser nok fantastisk ut uansett :-) men vi jenter henger oss alltid opp i små detaljer, og glemmer helheten ;)

Back
Topp