Skravletråd

I dag har luktesansene og smaksansene mine virkelig gått i taket.
Gangen lukter så sterkt tåfis at jeg brekker meg :confused: Og ingen av de andre skjønner hva jeg prater om en gang..!!
Og nå istad spiste jeg kylling og den smakte kun pepper og noe annet ekkelt. Fortsatt kun jeg som reagerer.. :P

:D

Gangen lukter så sterkt tåfis at jeg brekker meg :confused: Og ingen av de andre skjønner hva jeg prater om en gang..!!
Og nå istad spiste jeg kylling og den smakte kun pepper og noe annet ekkelt. Fortsatt kun jeg som reagerer.. :p

Hahahaha, nå måtte jeg le høyt her jeg satt :D:D:p :laughing002

Du får fikse deg en neseklype eller noe ala det :laughing021

Mannen fikk det til jul, så han har det liggende på badet tror jeg!! (tåler ikke bytte drittbleie)
Hehehe :P Men rekner med jentungen hadde sitt temmelig rart på meg hadde jeg gått med neseklype hver gang vi skulle kle på oss ytterklær!! ;)

Håper det går over av seg selv jeg, eller at jeg blir så vant med det til slutt at jeg ikke merker noe :rolleyes:

Huff

Og nå istad spiste jeg kylling og den smakte kun pepper og noe annet ekkelt. Fortsatt kun jeg som reagerer.. :P

Hahaha, jeg er helt lik. Jeg lufter som en galning og synes det lukter som kraftig overvektige mennesker bor i dette huset. ( ingen skjønner hvordan det lukter, men det er barndomsminner fra når jeg hadde en kraftig overvektig venninne med en kraftig overvektig familie som bare satt i sofaen og spiste dritt) Får helt åndenød. Også er det sofaen som stinker, og den stinker...STØV. Jeg må ha ny!!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Hahaha, jeg er helt lik. Jeg lufter som en galning og synes det lukter som kraftig overvektige mennesker bor i dette huset. ( ingen skjønner hvordan det lukter, men det er barndomsminner fra når jeg hadde en kraftig overvektig venninne med en kraftig overvektig familie som bare satt i sofaen og spiste dritt) Får helt åndenød. Også er det sofaen som stinker, og den stinker...STØV. Jeg må ha ny!!

Det er jaggu ikke lett å være gravid, husmor og overfølsom for lukter altså!! :P :P
Men ny sofa pga støvlukt var ny, haha ;) Vart faktisk såpass nyskjerrig på hvordan støv lukter at jeg vurderer å ta meg en sniff under sofaen :oops:
Hehehe :D

Haha, husker sist jeg var gravid, da måtte jeg kaste ut alle luktelysene! Jeg ble så kvalm av de og de lukta såååå sterkt! :P Nå kjenner jeg ingenting :) Har generelt veldig få symptomer.. :) Vet ikke om jeg skal nyte det eller om det gjør meg bekymra :p

Mannen fikk det til jul, så han har det liggende på badet tror jeg!! (tåler ikke bytte drittbleie)
Hehehe :p Men rekner med jentungen hadde sitt temmelig rart på meg hadde jeg gått med neseklype hver gang vi skulle kle på oss ytterklær!! ;)

Håper det går over av seg selv jeg, eller at jeg blir så vant med det til slutt at jeg ikke merker noe :rolleyes:

Huff

Hahaha,nå så jeg alt det der for meg - latterlig komisk scenario :D Takk for at du ga meg kveldens etterlengtede latterkule :computer005

God bedring med luktesansen da capri"sis :):);)

Haha, husker sist jeg var gravid, da måtte jeg kaste ut alle luktelysene! Jeg ble så kvalm av de og de lukta såååå sterkt! :p Nå kjenner jeg ingenting :) Har generelt veldig få symptomer.. :) Vet ikke om jeg skal nyte det eller om det gjør meg bekymra :p

NYYYYT med god samvittighet. :):):)

Hahaha,nå så jeg alt det der for meg - latterlig komisk scenario :D Takk for at du ga meg kveldens etterlengtede latterkule :computer005

God bedring med luktesansen da capri"sis :):);)

Det er aldri så gale at det ikke er godt for noe!! Hehehe :D

Haha, husker sist jeg var gravid, da måtte jeg kaste ut alle luktelysene! Jeg ble så kvalm av de og de lukta såååå sterkt! :p Nå kjenner jeg ingenting :) Har generelt veldig få symptomer.. :) Vet ikke om jeg skal nyte det eller om det gjør meg bekymra :p

Virkelig nyt det ;)
Plutselig dukker det opp noe merkelig :P :P

Nå har jeg forspist meg på boller.. :( Lærer aldri...

God morgen! :) då va frøkna våken :P og eg ska gjøre meg klar til at vi ska reise heim til familien på påskeferie :D

babyjente 27 Juli ♡

God morgen. Eller ikke. Jeg måtte stå opp med minsten idag pga samboer var ute og festet til morgentimene pga det der idiotiske hockeygreiene. Så nå er jeg dritkvalm og har sovet 5timer inatt pga minsten som våknet illsint i 1tiden. Stygt redd for at resten av dagen kommer til å bli ødelagt av dårlig form, og vi har mye vi skal gjøre, reiser i morgen. Idiotmannfolk. Han skal få kjørt seg, jeg sier jeg hadde planlagt å vaske huset før vi drar, så får han ta det.

Haha.. Ja du får få han til å svinge seg med vaskefillen ;) håpe formen blir bedre :)

babyjente 27 Juli ♡

God morgen :) Da er jeg på jobb igjen, kollegaene er like usamarbeidsvillige som vanlig og jeg er spent på hvordan denne dagen blir :) Har enda en gang fått de tyngste pasientene og beskjeden om at kan jeg ikke ta hva som helst så får jeg la vær å ta vakter

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

God morgen :) Da er jeg på jobb igjen, kollegaene er like usamarbeidsvillige som vanlig og jeg er spent på hvordan denne dagen blir :) Har enda en gang fått de tyngste pasientene og beskjeden om at kan jeg ikke ta hva som helst så får jeg la vær å ta vakter

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Seriøst? Det er faktisk ikke lov. De SKAL legge til rette for gravide ved sånne arbeidsplasser. Viss de er så lite samarbeidsvillige, ville jeg gått til legen og forklart situasjonen og eventuelt fått aktiv sykemelding. Da har de ikke valg med å legge til rette for deg.
Huff, lykke til kjære deg <3
Er trist å lese at noen går igjennom slikt på jobb....

Back
Topp