ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Ååh elefanter er så søøøøte
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil bygge! Har planene klare, men mangler tomt og litt kapital hahaJa, jeg har forelsket meg helt i elefanter Kjenner at vi må kjøpe hus i nærmeste fremtid
Her vi vil bo fins det nesten ikke tomter, og her er nesten aldri hus for salg... Blir irritert! Vil også aller helst bygge selv å få det akkurat sånn som jeg vilJeg vil bygge! Har planene klare, men mangler tomt og litt kapital haha
Jeg har ikke kommet meg så langt at jeg har spist mat enda jeg.... Har ikke matlyst.. Kanskje blir det en smoothie, det glir alltid nedLunsjtid. og matlysten den er det så som så med i dag.
Gråvær ute, lett hodepine på grunn av nevnte gråvær.
Spiste en skive med leverpostei til frokost og et glass appelsinjuice til vitaminene.
Ble 4 godisbiter etterpå for de frista mer
Nå tok jeg litt i og laget helet TO skiver *ler* ble ferdig med den første og bare skuler på den andre.
*sukk*
Da er vi to Og det kom bare helt plutselig og!Ja, jeg har forelsket meg helt i elefanter Kjenner at vi må kjøpe hus i nærmeste fremtid
Heldig! Stort hus da?Vi kjøpte hus i sommer så vi holder på å pusse opp og gjøre det sånn som vi vil ha det
Ja, det er en hesten det? Den og er fin! Sikkert lettere å se for seg når man vet kjønn Selv prøver jeg å finne mest mulig som passer til begge kjønn Jeg synes det er veldig dumt at så mye er kjønnsbestemt..Sist var jeg veldig glad i Tarok fra BabyDan.
Men nå har jeg ikke helt sett for meg noe spesielt, men jeg tror det kommer av at jeg ikke vet kjønn
Ikke kjempe stort . 187 kvm og 1.2 mål tomtHeldig! Stort hus da?
Stort nok det Utrolig fint å ha litt tomt!Ikke kjempe stort . 187 kvm og 1.2 mål tomt
:O 4 minutter med konstant gåsehud! For en fantastisk tolkning av en fantastisk låt <3Jeg er en veldig musikkelsker, finner alltid trøst og glede i musikk og tekster. Alltid vært en stor del av meg og livet mitt Kan sitte på YouTube i flere timer!
Så dere elg sin versjon av hjernen er alene på hver gang vi møtes? Så sårt og så ekte! Alle som har hatt sine ensomme stunder eller triste kjenner seg nok veldig igjen. Blir like rørt hver gang
http://www.tv2.no/play/underholdnin...er/elg-hjernen-er-alene-806194.html?wf=latest
Desember 2014
Taster på appen
Ja, den er bare helt fantastisk! For en mann:O 4 minutter med konstant gåsehud! For en fantastisk tolkning av en fantastisk låt <3
Har faktisk vært på konsert med Dance With A Stranger De varmet opp for ToTo en gang for mange år sidenJa, den er bare helt fantastisk! For en mann
Desember 2014
Taster på appen
Så morsomt! De er flinkeHar faktisk vært på konsert med Dance With A Stranger De varmet opp for ToTo en gang for mange år siden
Ja den var flott. Hjernen er alene er mannen min sin absolutte favorittsang. Han liker seigmenn sin verson veldig godt.Jeg er en veldig musikkelsker, finner alltid trøst og glede i musikk og tekster. Alltid vært en stor del av meg og livet mitt Kan sitte på YouTube i flere timer!
Så dere elg sin versjon av hjernen er alene på hver gang vi møtes? Så sårt og så ekte! Alle som har hatt sine ensomme stunder eller triste kjenner seg nok veldig igjen. Blir like rørt hver gang
http://www.tv2.no/play/underholdnin...er/elg-hjernen-er-alene-806194.html?wf=latest
Desember 2014
Taster på appen
Den og er helt magisk! Mye bedre enn orginalen, etter min mening Har faktisk vært på CC Cowboys konsert ogsåSå morsomt! De er flinke
Mens jeg er i gang med hver gang vi møtes må jeg bare ta med denne og http://m.youtube.com/watch?v=NLHHQIMYPmc
Desember 2014
Taster på appen