Ja, det er jeg helt enig iDen og er helt magisk!Mye bedre enn orginalen, etter min mening
Har faktisk vært på CC Cowboys konsert også
![]()
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er jeg helt enig iDen og er helt magisk!Mye bedre enn orginalen, etter min mening
Har faktisk vært på CC Cowboys konsert også
![]()
Den versjonen har jeg ikke hørtJa den var flott. Hjernen er alene er mannen min sin absolutte favorittsang. Han liker seigmenn sin verson veldig godt.
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Misunnelig. Har slappet av på sofaen i 1 time mellom bachelorjobbing og henting i bhg.. Har så lyst å lalle littÅrets sløveste mandag! Har sittet på sofaen i hele dag.. På tide å finne på noeNoe forslag?
Uff, det hørtest ikke noe særlig ut det hellerMisunnelig. Har slappet av på sofaen i 1 time mellom bachelorjobbing og henting i bhg.. Har så lyst å lalle littkroppen skriker etter søvn.. Og da blir jeg dritkvalm. Men, mange timer til ungene er i seng ! Så hadde jeg vært deg, hadde jeg bare ligget der. Snart kommer dagen hvor du ønsker du kunne legge deg ned når du selv vil, så nyyyyyt det
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14<3
Så flink du er!Skal spuse meg en appelsin nå
Taster på appen![]()
HihiProblemet mitt når jeg lager boller er at jeg vil ha boller NÅ, ikke om 2 timer........ Dumme heving![]()
Kjempekjedelig!Hihikjedelig å vente! Måtte kjøpe meg kokosbolle istad jeg
Desember 2014
Taster på appen![]()
Hjemmelaget tomatsuppe er veldig enkelt og veldig godt! Kjøp noen bokser grovhakket tomat, stek litt løk og hvitløk. Ha alt sammen i en kjele med litt grønnsaksbuljong i og bruk stavmikser til å få suppen jevn. Spis med brød/hvitløksbrød til!Nå har jeg pynta litt til påske. Det lille jeg pynter. Stuebordet og kjøkkenbordet. Siste fridagen min idag før søndag.
Nå kommer snart mannen og barna hjem ♡
Skal skrive middagsliste idag så drar jeg å handler senere (best å handle i 19-20 tiden. Lite folk da).
Trenger da middager fra onsdag-mandag. Noen som har forslag? Vet at det blir en dag med hjemmelaga pizza og lammestek på søndag. Så mangler da 4 middager
Taster på appen![]()
Afrikansk mat er generelt veldig godtAfrikansk tomatsuppe er også kjempe enkelt og sykt godt
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Har ikke smakt så mye afrikansk, så har du/dere oppskrifter på ting så kom gjerne med detAfrikansk mat er generelt veldig godt![]()