Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørest veldig krevende ut! Du er flinkJeg må være våken hele natta ja Har ansvar for rundt 30 pasienter!! Men så lenge vi er to på jobb går det som regel smertefritt =) Går i bølgedaler hvor travelt det er, og akkurat nå er vi inne i en rolig periode.
Er vane med å ikke sove før første vakta, og det går som regel bra Men kjenner jeg sliter med trøttheten i kveld ja!!
Lærer er drømmeyrket Arbeidstidene er suverene når ein har familie!! Gleder du deg til å komme ut i arbeid? Må være deilig og bli ferdig med utdanningen
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Masse lykke til! Krysser fingrene for at du får se et bankende hjerteNå sitter jeg her nervøs som fy! 20 minutter til jeg skal dra på ul. Har sovet hele natten men drømt om exu, tvillinger, tom livmor og innbildt svangerskap.
Sto opp og hele blokka er mørklagt. Måtte dusje i mørket og sminke meg på kjøkkenet med et minispeil.
Måtte ta en test til når jeg sto opp for å forsikre meg om at jeg enda er gravid
Vis vedlegget 57343
Pjeeew, fortsatt positiv
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Lykke tilNå sitter jeg her nervøs som fy! 20 minutter til jeg skal dra på ul. Har sovet hele natten men drømt om exu, tvillinger, tom livmor og innbildt svangerskap.
Sto opp og hele blokka er mørklagt. Måtte dusje i mørket og sminke meg på kjøkkenet med et minispeil.
Måtte ta en test til når jeg sto opp for å forsikre meg om at jeg enda er gravid
Vis vedlegget 57343
Pjeeew, fortsatt positiv
Taster på appen
Kjenner jeg nesten bli nervøs på dine vegner! Men det går helt sikkert bra om 18 dager er det jeg som sitter å er like nervøs!Sitter på venterommet nå.. heldigvis pleier de ikke være forsinket her. Jeg er så kvalm. Uvisst om det er svangerskapskvalme eller nervøskvalme. Heller mest mot nervøs før kan kjenne og høre hjerteslagene mine. Og de banker fort. Aldri vært så nervøs før ul før. Selv ikke de gangene jeg har visst at noe er galt. Denne gangen har jeg jo egentlig en god følelse så skjønner ikke dette.
Taster på appen
Jeg har nervøskvalme på dine vegne herSitter på venterommet nå.. heldigvis pleier de ikke være forsinket her. Jeg er så kvalm. Uvisst om det er svangerskapskvalme eller nervøskvalme. Heller mest mot nervøs før kan kjenne og høre hjerteslagene mine. Og de banker fort. Aldri vært så nervøs før ul før. Selv ikke de gangene jeg har visst at noe er galt. Denne gangen har jeg jo egentlig en god følelse så skjønner ikke dette.
Taster på appen
Lykke til♡Nå sitter jeg her nervøs som fy! 20 minutter til jeg skal dra på ul. Har sovet hele natten men drømt om exu, tvillinger, tom livmor og innbildt svangerskap.
Vis vedlegget 57343
Pjeeew, fortsatt positiv
Taster på appen
Synes jeg kan føle spenningen selv Jeg har en veldig god følelse Nå er det din tur <3Sitter på venterommet nå.. heldigvis pleier de ikke være forsinket her. Jeg er så kvalm. Uvisst om det er svangerskapskvalme eller nervøskvalme. Heller mest mot nervøs før kan kjenne og høre hjerteslagene mine. Og de banker fort. Aldri vært så nervøs før ul før. Selv ikke de gangene jeg har visst at noe er galt. Denne gangen har jeg jo egentlig en god følelse så skjønner ikke dette.
Taster på appen
Nå sitter jeg her nervøs som fy! 20 minutter til jeg skal dra på ul. Har sovet hele natten men drømt om exu, tvillinger, tom livmor og innbildt svangerskap.
Vis vedlegget 57343
Pjeeew, fortsatt positiv
Taster på appen
Jaa <3 Jeg har forelsket meg i elefanter til veggen på barnerommetJeg har forelsket meg i etsy, synes der er sååå mye fint og får lyst å begynne på barnerommet med en gang!
Haha, er det sant? Jeg har og tenkt å ha elefanttema på barnerommet Og så hovudfarger grå og gulJaa <3 Jeg har forelsket meg i elefanter til veggen på barnerommet
Desember 2014
Taster på appen
Jaaaa <3 Det er så mange fine bilder man kan ha på veggen at jeg vet ikke om jeg har nok vegg Har også forelsket meg i denne:Jeg og!!! Haha da regner jeg med du har sette denne <3
Vis vedlegget 57366
Desember 2014
Taster på appen
Så søteJeg og!!! Haha da regner jeg med du har sette denne <3
Vis vedlegget 57366
Desember 2014
Taster på appen
ååååh. nei jeg kjenner at jeg blir heeelt ntåååå herJaaaa <3 Det er så mange fine bilder man kan ha på veggen at jeg vet ikke om jeg har nok vegg Har også forelsket meg i denne:
Vis vedlegget 57368