Skravletråd

5+1 i dag og i følge bv skal hjertet begynne å slå <3 Våkna med mye mindre symptomer så blir litt bekymra, men vet jo at symptomene går i bølgedaler hele veien.. :(

Takk! Og gratulerer til alle andre her inne! :happy093

Jeg er 5+3, og har ingen symptomer utenom litt vondt i korsryggen. Tror ikke du skal være bekymret. :) Det varierer hele tiden det der.

Finnes det noen måte å bytte kallenavn på her inne forresten? Ikke-tekniske-meg vet ikke helt hvorfor jeg har masse tall og noen bokstaver. o_O

Takk! Og gratulerer til alle andre her inne! :happy093

Jeg er 5+3, og har ingen symptomer utenom litt vondt i korsryggen. Tror ikke du skal være bekymret. :) Det varierer hele tiden det der.

Finnes det noen måte å bytte kallenavn på her inne forresten? Ikke-tekniske-meg vet ikke helt hvorfor jeg har masse tall og noen bokstaver. o_O

Man kan enkelt endre navn her inne. Du endrer kallenavnet ditt ved å klikke på kallenavnet ditt oppe til høyre, deretter klikker du på kontaktdetaljer. Så får du opp en boks som heter "kallenavn", skriv ønsket kallenavn i den.

babyjente 27 Juli ♡

ImageUploadedByBV Forum1397393428.494889.jpg
Johanna prosjekt baby maraton på TLC :) spennende med hjemmefødsel!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det var gøy :) satt episodene på opptak her, så kan jeg se de skikkelig når lillegull er i seng:) Ser det er noe som heter prosjekt mamma også, som begynner i morgen :)

Ja det var gøy :) satt episodene på opptak her, så kan jeg se de skikkelig når lillegull er i seng:) Ser det er noe som heter prosjekt mamma også, som begynner i morgen :)

Ohh, den tror jeg ikke jeg har sett :P Blir satt på opptak her også da!! =)
Hun har mangen andre dokumentarer også, synes de også er ganske underholdende :) Artig dame!!

Ja, synd TLC ikke har webtv. Har venta på dette siden ei venninne så serien for flere måneder siden. Bare flaks jeg fikk det med meg! :) var kjekt da, så gleder meg til å se resten:D desverre syntes ikke kjæresten det var like gøy, så nå ser vi annen hver episode med prosjekt baby og games of thrones;) hehe! :)

Nå har jeg spist potetgull med salt og pepper med dip. Herlighet så godt det var :) Ser 71 grader nord. Noen andre som følger med?

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg får av en eller annen grunn dilla på denne jeg, når jeg er gravid :p ImageUploadedByBV Forum1397414367.768786.jpg så jeg har spist en liten pose sånn til lunsj idag :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Jeg får av en eller annen grunn dilla på denne jeg, når jeg er gravid :p Vis vedlegget 57310 så jeg har spist en liten pose sånn til lunsj idag :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Den er god på smak, men syns den er altfor hard. Mannen elsker den.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Back
Topp