Test test! Kan jeg få flytte inn her frem til desember?
Klart det gratulerer
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Og gratulerer til alle andre her inne!
Jeg er 5+3, og har ingen symptomer utenom litt vondt i korsryggen. Tror ikke du skal være bekymret. Det varierer hele tiden det der.
Finnes det noen måte å bytte kallenavn på her inne forresten? Ikke-tekniske-meg vet ikke helt hvorfor jeg har masse tall og noen bokstaver.
Nå måtte jeg og skru påVis vedlegget 57286
Johanna prosjekt baby maraton på TLC spennende med hjemmefødsel!
Sent from my iPhone using BV Forum
Vis vedlegget 57286
Johanna prosjekt baby maraton på TLC spennende med hjemmefødsel!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det var gøy satt episodene på opptak her, så kan jeg se de skikkelig når lillegull er i seng Ser det er noe som heter prosjekt mamma også, som begynner i morgen
Ååååhr! Plutselig akutt lyst på ostepop!! Men jeg har jo ikke sånt i hus
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Haha jeg spiser det sikkert ikke en gang i året en gang, men imorgen DA skal jeg spise detHaha no fikk eg samme problem, takk for den!
Sent from my iPad using BV Forum
Den der er god den..namnamJeg får av en eller annen grunn dilla på denne jeg, når jeg er gravid Vis vedlegget 57310 så jeg har spist en liten pose sånn til lunsj idag
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 <3
Den er god på smak, men syns den er altfor hard. Mannen elsker den.Jeg får av en eller annen grunn dilla på denne jeg, når jeg er gravid Vis vedlegget 57310 så jeg har spist en liten pose sånn til lunsj idag
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 <3