Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, vet hva du mener! Har noen sånne oppgaver innimellom Mener jeg og! Det får holdeSkole generelt er ikke så værst, men den rapporten som vi skal skrive fysikk suger livsgnisten ut av deg...
Hehe nei, men man kan jo ikke være flink på alle områder på en og samme dag! Vasle huset, trene og gjøre skole; er jo nesten for flink da
Det er hvertfall helt sikkert! Godt det er helg så du får ladde batterieneJeg ligger på sofaen, stuptrøtt! Føler meg helt dopa- rar følelse. Krever energi å lage bebiss
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg skulle sove lenge i dag, våkna åtte... Synes det er tidlig på en lørdag Er det kroppen som allerede forbereder seg på tidlige morgener og våkenetter?Jeg og merker godt at jeg er sliten. Men så har jeg plutselig begynt å våkne ganske tidlig. Før kl 7. Helt våken av meg selv, hver dag. Og jeg syntes vanligvis at alt før kl 9-10 er for tidlig
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Dåke så er andregangs gravid, når begynte dåke å få mage? Er 5+5 idag og synst allerede magen er begynt å bli synlig..
Dåke så er andregangs gravid, når begynte dåke å få mage? Er 5+5 idag og synst allerede magen er begynt å bli synlig..
Håper å ha litt mage når jeg er 12 uker på vei hvertfall! Vil ha babymagen nå, helst, men greit å kunne holde det hemmelig en liten stund til
Jeg håper jeg har fått fin babymage til sommeren sånn at jeg kan vise den litt frem
ÅÅh samme her. Vil også ha babymage når jeg skal begynne å fortelle folkHåper å ha litt mage når jeg er 12 uker på vei hvertfall! Vil ha babymagen nå, helst, men greit å kunne holde det hemmelig en liten stund til
17. mai er jeg bare 10 uker på vei, så jeg håper på å få på meg bunaden Men det er så fint med lette sommerkjoler over magen, som forhåpentligvis kommer skikkelig i løpet av sommerenSamme her
Så kan man finne fine 17mai klær der hvor magen mest mulig syns
17. mai er jeg bare 10 uker på vei, så jeg håper på å få på meg bunaden Men det er så fint med lette sommerkjoler over magen, som forhåpentligvis kommer skikkelig i løpet av sommeren
Hadde mage når jeg var 5mnd på vei sist. 17 mai blir det nok ikke mammakjole, da er jeg 11-12 uker men kanskje noe lette kjoler i juli-aug?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, skal ikke på tidlig ul før 21. mai, så kommer ikke til å si det til noen før da Derfor vil jeg heller ikke ha så mye synlig mage før den tid Hehe, håper du får mage tidlig! Du er vel andregangs, så sannsynligheten er vel større for å få mage tidligere da?Okay,da håper vi du kommer deg inn i bunaden ;-)
Men i mitt tilfelle håper jeg at jeg IKKE kommer inn i min 17mai antrekk