Skravletråd

Andre som kjenner livmor alt nå? Jeg har kjent i noen dager og tok d opp da jeg var på ul i dag..Der fikk jeg rett, d var den jeg kjente alt nå:)
Vet ikke hvordan jeg skal kjenne etter engang :p Men gøy å kjenne at noe skjer da :D

Vet ikke hvordan jeg skal kjenne etter engang :p Men gøy å kjenne at noe skjer da :D
Godt m bekreftelse på d i hvertfall at jeg har kjent rett..Normalt skal den ikke komme opp før ca uke 12, men om man har vært gravid før så kommer den tidligere opp..Kjennes ut som en liten appelsin midt mellom navle og trusekant

Godt m bekreftelse på d i hvertfall at jeg har kjent rett..Normalt skal den ikke komme opp før ca uke 12, men om man har vært gravid før så kommer den tidligere opp..Kjennes ut som en liten appelsin midt mellom navle og trusekant
Aah, jeg er jo førstegangs, så kjenner den sikkert ikke enda :)

Eg har så mye extra på kroppen at eg tvile på at eg kan kjenne noe :P

babyjente 27 Juli ♡

Det er heeeelg! :) det har jeg sett frem til altså! Idag har vi 2 av tanteungene på besøk, de skal sove her:) veldig koselig. hva skal dere i helga da? Har dere tatt påske ferie kanskje?

♡ desember 2014 ♡

Kjempedeilig med helg ja!!!! Eneste er at jeg har forspist meg på smågodt....er jo så billig overalt,så gikk litt amok i hyllene,og nå er jeg KVALM!!!:confused:

Kjempedeilig med helg ja!!!! Eneste er at jeg har forspist meg på smågodt....er jo så billig overalt,så gikk litt amok i hyllene,og nå er jeg KVALM!!!:confused:

Hehe.. det er fort gjort!! Har ikke vært på butikken idag, så er ikke mye sjesk her i hus!

♡ desember 2014 ♡

Sovna på sofaen eg.. Ska si en blir trøtt av å være gravid... :P

babyjente 27 Juli ♡

Er det ett symptom å fryse? Jeg føler meg fin i formen, men jeg fryser så himla om dagene! Andre?

♡ desember 2014 ♡

Er det ett symptom å fryse? Jeg føler meg fin i formen, men jeg fryser så himla om dagene! Andre?

♡ desember 2014 ♡
Fryser masse her og!

Sent from my iPhone using BV Forum

♡ desember 2014 ♡
Jeg er veldig av og på :) Enten så fryser jeg eller så er jeg for varm :p

God morgen :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

God morgen :) ligger enda i senga med ei sovende niese på siden av meg ♡ også hører jeg 2 gutter ute i loftstua som leker:)
Fin start på dagen:)

♡ desember 2014 ♡

God morgen :) 5 uker i dag og symptomene ble som kastet på meg :p Brystvortene kjennes ut som kniver og nå strekker det skikkelig i livmoren! :)

Hurra :-) da er det kanskje håp for at jeg snart får noen symptomer også ;) jeg har jo noen få, men vil ha mer! Utenom kvalme ! ;)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Jeg håper også jeg slipper kvalme! Men hører mange som sier at det ofte kommer i uke 6.. :)

Back
Topp