fostern
Glad i forumet
Gleder meg. Blir fint å freshet opp litt.Heldige deg som skal til frisøren Det er deilig!! Og lykke til med rapporten =)
Og takk. Det trengs Rapport er noe møkk!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg. Blir fint å freshet opp litt.Heldige deg som skal til frisøren Det er deilig!! Og lykke til med rapporten =)
Gleder meg. Blir fint å freshet opp litt.
Og takk. Det trengs Rapport er noe møkk!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Påskeferie når rapporten er levert. Skal hjem til familien på søndag, så det blir kosDet skjønner jeg Håper du blir ferdig i dag da!! Har du påskeferie?
Påskeferie når rapporten er levert. Skal hjem til familien på søndag, så det blir kos
Blir kanskje deilig å jobbe litt etter permisjon?Så deilig Jeg skal jobbe i hele påsken!! Men har hatt permisjon i eit års tid så det gjør egentlig ingenting
...som er...???Utdrikkingslag i morgen og jeg kom på den beste unnskyldning til å ikke drikke og kunne slippe å dra på byen
Desember 2014
Taster på appen
At jeg skal på nattevakt...som er...???
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Blir kanskje deilig å jobbe litt etter permisjon?
At jeg skal på nattevakt
Desember 2014
Taster på appen
Ja, følte meg så lurTommel opp for den
Ja, følte meg så lur
Desember 2014
Taster på appen
SmartAt jeg skal på nattevakt
Desember 2014
Taster på appen
Hihi, da har du en unnskyldning til neste festDet skjønner jeg godt Jeg jobber som nattevakt men har no aldri komt på ideen å skylde på at jeg må på jobb før, haha!!
Hihi, da har du en unnskyldning til neste fest
Desember 2014
Taster på appen
Hehe, det var lurt!Tommel opp for den