Skravletråd

Heldige deg som skal til frisøren :) Det er deilig!! Og lykke til med rapporten =)
Gleder meg. Blir fint å freshet opp litt.
Og takk. Det trengs :) Rapport er noe møkk!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gleder meg. Blir fint å freshet opp litt.
Og takk. Det trengs :) Rapport er noe møkk!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det skjønner jeg :P :P Håper du blir ferdig i dag da!! Har du påskeferie?

Det skjønner jeg :P :P Håper du blir ferdig i dag da!! Har du påskeferie?
Påskeferie når rapporten er levert. Skal hjem til familien på søndag, så det blir kos :)

Påskeferie når rapporten er levert. Skal hjem til familien på søndag, så det blir kos :)

Så deilig :) Jeg skal jobbe i hele påsken!! Men har hatt permisjon i eit års tid så det gjør egentlig ingenting :P

Så deilig :) Jeg skal jobbe i hele påsken!! Men har hatt permisjon i eit års tid så det gjør egentlig ingenting :P
Blir kanskje deilig å jobbe litt etter permisjon? :)

Nå har jeg vært på påskefrokost i bhg og på et møte på skolen. Nå skal jeg hjem å legge meg litt på sofaen før jeg begynner planlegge middagen og tar en lett helgevask. Så må jeg vel handle litt senere tenker jeg.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Her har vi tatt en liten vårrengjøring av stua, så har vi invitert naboene(våre gode venner) og barna på pizza ikveld slik at vi kan planlegge litt vår felles påskeferie på fjellet! Og så gleder jeg meg til å komme meg på butikken, har lyst på is :) :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

åh,uuutslitt!! prøver å ordne til visning om en time.. min kvalme kropp er ikke enig....

Utdrikkingslag i morgen og jeg kom på den beste unnskyldning til å ikke drikke og kunne slippe å dra på byen :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Utdrikkingslag i morgen og jeg kom på den beste unnskyldning til å ikke drikke og kunne slippe å dra på byen :)

❤️ Desember 2014 ❤️

...som er...???

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Det skjønner jeg godt :) Jeg jobber som nattevakt men har no aldri komt på ideen å skylde på at jeg må på jobb før, haha!!
Hihi, da har du en unnskyldning til neste fest :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Andre som kjenner livmor alt nå? Jeg har kjent i noen dager og tok d opp da jeg var på ul i dag..Der fikk jeg rett, d var den jeg kjente alt nå:)

Back
Topp