Skravletråd

nå har jeg vært hos legen, helt hvit i fjestet og måtte virkelig kjempe for å holde ut på veneterommet... minner meg mer og mer om sist graviditet dette.. jeg spurte om kvalmestillende, hun sa at det ikek funket. og hun sykemeldte meg i 14 dager, hun syntes oppriktig synd på meg... har gått ned 2kg på få dager her,så det blir spennende å se hvor det ender,sist gikk jeg ned 7kg før jeg ble innlagt. er så ufattelig dårlig at jeg bare må legge meg ned og puste. skjønner ikke at dette kom kastende på meg nå, er jo minst 3 uker over når dette kom sist.

nå har jeg vært hos legen, helt hvit i fjestet og måtte virkelig kjempe for å holde ut på veneterommet... minner meg mer og mer om sist graviditet dette.. jeg spurte om kvalmestillende, hun sa at det ikek funket. og hun sykemeldte meg i 14 dager, hun syntes oppriktig synd på meg... har gått ned 2kg på få dager her,så det blir spennende å se hvor det ender,sist gikk jeg ned 7kg før jeg ble innlagt. er så ufattelig dårlig at jeg bare må legge meg ned og puste. skjønner ikke at dette kom kastende på meg nå, er jo minst 3 uker over når dette kom sist.
Huff, stakkars deg :( Håper virkelig du slipper å bli innlagt nå... Men godt legen din skjønte det og ga deg sykemelding :) God bedring <3

Sent from my iPad using BV Forum

Uff har du d fortsatt??Stakkars deg..Godt legen forstår da så du fikk sykemelding i hvertfall..Merker fortsatt ikke kvalmen jeg så håper jeg slipper unna..Vil helst ikke ha d sånn som deg..God bedring:)

Så utrolig kjedelig. Men fint at du fikk sykemelding! :) får håpe vekta holder seg stabilt. Og god bedring kjære deg

Så spennende for dere som skal på ul nå i nærmeste fremtid :D Det virker så lenge til det er min tur, men det er jo egentlig ikke det :)

Hadde gleda meg til blåskjell i flere dager, men spira ville ikke ha det så da endte jeg over doen :(

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Hadde gleda meg til blåskjell i flere dager, men spira ville ikke ha det så da endte jeg over doen :(

❤️ Desember 2014 ❤️

Ånei :( Så kjedelig!

Ånei :( Så kjedelig!
Første maten jeg hitill har reagert på som jeg synes smakte skikkelig ille. Rekene og, grusomt :p og dette er jo det beste jeg vet!

❤️ Desember 2014 ❤️

Første maten jeg hitill har reagert på som jeg synes smakte skikkelig ille. Rekene og, grusomt :p og dette er jo det beste jeg vet!

❤️ Desember 2014 ❤️

Det hørtest veldig kjedelig ut :( Det er jo så godt! :p Har enda ikke reagert på noe, bank i bordet :)

I dag har jeg gått 2 små turer, og sofasliting. Mensmurringer i dag også. Liker det ikke, men det er jo normalt så må vel bare være sånn da..

Før i uka kunne jeg spise 24/7, men nå i dag har jeg trua i meg mat..Føler meg mett..Har en metthetsfølels hele tia..Merkelig at d skal forandre seg sånn..

De siste kveldene har jeg vært "kvalm i halsen", noen som skjønner hva jeg mener? :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Ja, ekkelt. Kanske det som kalles halsbrann? Aldri hatt der før så vet ikke hvordan det er :p

Med halsbrann brenner det litt kjennes det ut som, mens kvalm i halsen, så sitter liksom kvalmen der og ikke i magen :-P

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

De siste kveldene har jeg vært "kvalm i halsen", noen som skjønner hva jeg mener? :)

Jaa!! Sånn du er kvalm, brekker deg litt men kommer ikke noe?:p

❤️ Desember 2014 ❤️

Jaa!! Sånn du er kvalm, brekker deg litt men kommer ikke noe?:p

❤️ Desember 2014 ❤️

Har ikke brekt meg enda, bare irriterende kvalme i halsen. Men på en måte liker jeg det, for da vet jeg at det er noe på gang ;)

Back
Topp