Eg har en skikkelig mannemann her som ligger langflat på sofaen og holde på å dø av 38,5 i feber
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som du har en slitsomt dag foran degEg har en skikkelig mannemann her som ligger langflat på sofaen og holde på å dø av 38,5 i feber
Høres ut som du har en slitsomt dag foran deg
Desember 2014
Taster på appen
Takk og lov Syke mannfolk er virkelig noe av det værsteHan ska t legen i dag så får litt fri
babyjente 27 Juli ♡
Takk og lov Syke mannfolk er virkelig noe av det værste
Desember 2014
Taster på appen
Å når på dagen skal du?Jeg er så spent på morgen dagen da jeg skal på tidlig ul Ikke d at man ser så mye, men blir spennende likevel
Jeg har time 09.40 Har litt over en time å kjøre dit så må reise tidlig, men da slipper jeg å "grue" meg halve dagen før jeg skalÅ når på dagen skal du?
Desember 2014
Taster på appen
Blir spennende å se hva legen ser daJeg har time 09.40 Har litt over en time å kjøre dit så må reise tidlig, men da slipper jeg å "grue" meg halve dagen før jeg skal
Ja blir spennende..Er jo tidlig så vet jo at d ikke er så mye dem ser, men håper i hvertfall dem ser og hører hjertelydBlir spennende å se hva legen ser da
Desember 2014
Taster på appen
Hvor langt er du på vei morgen?Ja blir spennende..Er jo tidlig så vet jo at d ikke er så mye dem ser, men håper i hvertfall dem ser og hører hjertelyd
Ut fra bv er jeg 6+2, men legen tror kanskje jeg er lenger så derfor jeg skal på ulHvor langt er du på vei morgen?
Desember 2014
Taster på appen
Da ser de helt sikkert noe Så spennendeUt fra bv er jeg 6+2, men legen tror kanskje jeg er lenger så derfor jeg skal på ul
Håper d i hvertfall Spennende blir d nok jaDa ser de helt sikkert noe Så spennende
Desember 2014
Taster på appen
Laget akkurat en lykke til tråd til deg!!Ul i dag! Gleder meg! Men jeg er så dårlig!!! Legen nå, prøve noe kvalmestillende..
Sent from my iPhone using BV Forum
Oppdater ossUl i dag! Gleder meg! Men jeg er så dårlig!!! Legen nå, prøve noe kvalmestillende..
Da må du si fra hvordan d gikk på ulSer du er en dag bak meg..Jeg er 6+2 i morgen da jeg skal på ul..Spent på om dem ser hjertelyd..Lykke tilUl i dag! Gleder meg! Men jeg er så dårlig!!! Legen nå, prøve noe kvalmestillende..
Fortell når du blir ferdig!Ul i dag! Gleder meg! Men jeg er så dårlig!!! Legen nå, prøve noe kvalmestillende..