Skravletråd

Eg har en skikkelig mannemann her som ligger langflat på sofaen og holde på å dø av 38,5 i feber :P

Sent from my iPad using BV Forum

Eg har en skikkelig mannemann her som ligger langflat på sofaen og holde på å dø av 38,5 i feber :P

Sent from my iPad using BV Forum
Høres ut som du har en slitsomt dag foran deg :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Jeg er så spent på morgen dagen da jeg skal på tidlig ul:) Ikke d at man ser så mye, men blir spennende likevel
Å når på dagen skal du? :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg har time 09.40:) Har litt over en time å kjøre dit så må reise tidlig, men da slipper jeg å "grue" meg halve dagen før jeg skal;)
Blir spennende å se hva legen ser da :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja blir spennende..Er jo tidlig så vet jo at d ikke er så mye dem ser, men håper i hvertfall dem ser og hører hjertelyd:)
Hvor langt er du på vei morgen? :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ut fra bv er jeg 6+2, men legen tror kanskje jeg er lenger så derfor jeg skal på ul
Da ser de helt sikkert noe :) Så spennende :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Ul i dag! Gleder meg! Men jeg er så dårlig!!! Legen nå, prøve noe kvalmestillende..

Sent from my iPhone using BV Forum

Ul i dag! Gleder meg! Men jeg er så dårlig!!! Legen nå, prøve noe kvalmestillende..

Oppdater oss :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Da må du si fra hvordan d gikk på ul;)Ser du er en dag bak meg..Jeg er 6+2 i morgen da jeg skal på ul..Spent på om dem ser hjertelyd..Lykke til:)

Back
Topp