Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja, føler den er stiv hele tidenFlere som opplever at vorten/tuppen står rett ut på puppene? Ser dem jo gjennom klærneKlarer ikke bh pga dem..Vondt da noe kommer borti
Ja fy fader..Stikker seg frem Er en blanding av stikk/kløe/svie på demHaha, ja, føler den er stiv hele tiden
Desember 2014
Taster på appen
Er d nå først du har fått kvalmen?Ser vi er like langt så derfor jeg spør..Jeg har ikke hatt kvalme ennå
Haha! Skjønte det! Ja hun er en flott sjef!Altså, jeg mente ikke det var koselig at du spydde men koselig hvordan sjefen din reagerte
Desember 2014
Taster på appen
Jeg som hadde ett håp at d sikkert ikke kunne komme nå da d ikke har vært før...Håper d slipper fort hos deg i hvertfallI dag kom det kastet på meg, er bedre nå, håper det ikke fortsetter sånn
Sent from my iPhone using BV Forum
Hos en veninne har det komt fra uke 7 med alle 3.Jeg som hadde ett håp at d sikkert ikke kunne komme nå da d ikke har vært før...Håper d slipper fort hos deg i hvertfall
Jeg som trodde jeg kanskje skulle slippe unna da jeg ikke har merket d før..Jaja vi får ta d som d kommer eventueltHos en veninne har det komt fra uke 7 med alle 3.
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, ja, har det litt sånn jeg og Blir bare verre og verre for hver dagFlere som opplever at vorten/tuppen står rett ut på puppene? Ser dem jo gjennom klærneKlarer ikke bh pga dem..Vondt da noe kommer borti
Godt og høre at det er normalt. Får prøve å nyte det. Er 6 uker i morgen. Så dukker sikkert opp flere symptomer snart.
Måtte visst gå privat denne gangen for å få tidlig ul... Jaja
babyjente 27 Juli ♡
Flere som opplever at vorten/tuppen står rett ut på puppene? Ser dem jo gjennom klærneKlarer ikke bh pga dem..Vondt da noe kommer borti
Haha hørtes dramatisk utTror jeg har omtrent mistet følelsen i de etter to barn som har sugd seg fast