Skravletråd

Flere som opplever at vorten/tuppen står rett ut på puppene? Ser dem jo gjennom klærne:pKlarer ikke bh pga dem..Vondt da noe kommer borti

Flere som opplever at vorten/tuppen står rett ut på puppene? Ser dem jo gjennom klærne:pKlarer ikke bh pga dem..Vondt da noe kommer borti
Haha, ja, føler den er stiv hele tiden :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Eg bruke sånne ammeinnlegg eg så d sjule d litt her i gården :P

Sent from my iPad using BV Forum

Er d nå først du har fått kvalmen?Ser vi er like langt så derfor jeg spør..Jeg har ikke hatt kvalme ennå

I dag kom det kastet på meg, er bedre nå, håper det ikke fortsetter sånn

Sent from my iPhone using BV Forum

Altså, jeg mente ikke det var koselig at du spydde :p men koselig hvordan sjefen din reagerte :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Haha! Skjønte det! Ja hun er en flott sjef!

Jeg ble busta av hun jeg skal jobbe med i kveld når vi snakket om hvem pasienter vi skulle ta hver, da spurte om vi kunne bytte en pas ( jeg spør aldri om å bytte) og hun busa ut, du er gravid du! Jeg ble helt rød og satt ut så tror hun skjønte det :p

❤️ Desember 2014 ❤️

I dag kom det kastet på meg, er bedre nå, håper det ikke fortsetter sånn

Jeg som hadde ett håp at d sikkert ikke kunne komme nå da d ikke har vært før...Håper d slipper fort hos deg i hvertfall:)

Da var denne arbeidsdagen over:) ser frem til noen fridager i påska! :)
Hvordan er formen deres jenter?

♡ desember 2014 ♡

I går kveld og idag har jeg kjent mye stikkinger i magen og litt mensenvondt.. på en måte godt å kjenne at det skjer noe, blir jo så bekymra når jeg ikke kjenner noe.. :p gleder meg til de 12 ukene er overstått, og jeg kan dele nyheten, har nesten litt dårlig samvittighet fordi jeg går rundt å skjuler noe.. :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Da var praksisen over for i dag og jeg er helt gåen.... Vil bare sove :(

Jeg som hadde ett håp at d sikkert ikke kunne komme nå da d ikke har vært før...Håper d slipper fort hos deg i hvertfall:)
Hos en veninne har det komt fra uke 7 med alle 3.

Fiskeboller, potet, gulrot og saus med masse karri og litt ketchup som jeg elsker ble klemt potet med saus uten noooe. Men fikk i meg litt! Fiskebollene stinka og smakte gammel fisk, haha

Haha, ja, har det litt sånn jeg og :p Blir bare verre og verre for hver dag :p

Godt og høre at det er normalt. Får prøve å nyte det. Er 6 uker i morgen. Så dukker sikkert opp flere symptomer snart.

Tommel opp for det ;) Det kommer nok plager etterhvert, berre til å krysse fingrene for at du er en av de få som får et toltalt problemfritt svangerskap :D

Tror jeg har omtrent mistet følelsen i de etter to barn som har sugd seg fast :P :P :P

Jeg er så gåen i magen i dag! Har liksom egentlig ikke tid til å fly på do når jeg er på jobb men :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp