Skravletråd

Bobler og romler i magen min i kveld noe fryktelig..Ender da opp m my promp:pHuff..Har spist så er ikke sulten..
Haha, plages av det samme :p Eller det er nok samboeren som får lide mest :p Han oppholder seg i motsatt del av rommet akkurat nå :rolleyes:

Mannen ble lei istad, stakkars, han vet ikke helt hva han skal gjøre. Først griner jeg over dette med hareskår så står jeg på badet og begynner å hylgrine igjen fordi jeg synes selv jeg er så oppblåst i ansiktet og ser ut som et troll :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Mannen ble lei istad, stakkars, han vet ikke helt hva han skal gjøre. Først griner jeg over dette med hareskår så står jeg på badet og begynner å hylgrine igjen fordi jeg synes selv jeg er så oppblåst i ansiktet og ser ut som et troll :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Haha, jeg er sur jeg! Dritsur! Og på nippet til å begynne å gråte hele tiden FORDI jeg er så sur :p Vil ingenting, men vil ikke bare sitte hjemme heller :p Vanskelig å ha med å gjøre? Neida :p

Haha, jeg er sur jeg! Dritsur! Og på nippet til å begynne å gråte hele tiden FORDI jeg er så sur :p Vil ingenting, men vil ikke bare sitte hjemme heller :p Vanskelig å ha med å gjøre? Neida :p
Haha, ja, det er mye man skal gjennom! Her sa mannen at jeg ikke måtte gråte så mye så bare klikka det for meg (selvom han da det på en søt måte og bare ville jeg skulle smile), jeg fikk fortalt han at grunnen til jeg gråter er Pga spira vår og at det hadde han vært med på så han kunne fint sitte å høre på meg gråte.. Sa unnskyld til han etterpå :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Da er det kveld for meg!! Er trøtt som en sokk :P :P
Godnatt jenter :)

Haha, ja, det er mye man skal gjennom! Her sa mannen at jeg ikke måtte gråte så mye så bare klikka det for meg (selvom han da det på en søt måte og bare ville jeg skulle smile), jeg fikk fortalt han at grunnen til jeg gråter er Pga spira vår og at det hadde han vært med på så han kunne fint sitte å høre på meg gråte.. Sa unnskyld til han etterpå :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Haha, du er søt :D Mannen her og får ofte høre at "dette er din feil så du får bare holde ut med meg" :p Sagt på en humoristisk måte da selvsagt, for jeg har klart å bevare humoren opp i all suringen :D

Haha, du er søt :D Mannen her og får ofte høre at "dette er din feil så du får bare holde ut med meg" :p Sagt på en humoristisk måte da selvsagt, for jeg har klart å bevare humoren opp i all suringen :D
Ja, prøver på det selv :p Men sånn er det bare, de får holde ut :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja, prøver på det selv :p Men sånn er det bare, de får holde ut :)

❤️ Desember 2014 ❤️

De får jo verdens beste "premie" til slutt de og :)

Mye som skjer i magen i kveld, spennende <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Mye som skjer i magen i kveld, spennende <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Er du begynt å kjenne at livmoren strekker seg? Gleder meg sånn til jeg faktisk kjenner at ting vokser inn i her :p

Er du begynt å kjenne at livmoren strekker seg? Gleder meg sånn til jeg faktisk kjenner at ting vokser inn i her :p
Samme her. Tror det kommer til å gå helt opp for meg at jeg faktisk er gravid før jeg har en liten kul :P

Huff, sulten heeeele tiden... Jeg som ikke vil spise mere enn jeg må... Sulten bare 10 min etter et måltid.... Håper det går over snart...

Dere har så mange symptomer. Jeg har nesten ingen. For tiden er det bare menssmerter (som i grunn gjør meg ganske bekymret). Begynner neste å lure på om det er noe der. Selv om jeg ikke har blødd noe. Humørsyk er jeg heller ikke.

Dere har så mange symptomer. Jeg har nesten ingen. For tiden er det bare menssmerter (som i grunn gjør meg ganske bekymret). Begynner neste å lure på om det er noe der. Selv om jeg ikke har blødd noe. Humørsyk er jeg heller ikke.

Det er helt normalt :) Du trenger ikke bekymre deg. Det er veldig mangen som ikke har noe særlig med symptomer i begynnelsen =) Nyyyyt det og kos deg <3

Puppene er mindre ømme, og siden i går kveld har jeg hatt en del mensensmerter, som er der ennå. Føler ikke dette har gått likevel :-( rugedag 14 idag. Hcg prøven i går var på 232.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Ja jeg føler det hvertfall :) og når jeg trykker rett over trusekanten kjennes det annderledes ut :)

❤️ Desember 2014 ❤️

God morgen :) Skal dere på jobb i dag?

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp