Skravletråd

Ringte legen idag for å spørre om han kunne gi meg en henvisning til tidlig ul eller om jeg måtte bestille privat. Klart jeg skulle få henvisning. Snakka med han kl9.30 og han sendte en elektronisk det og da. Kl.10.15 ringte gyn. Fikk time på førstkommende mandag. Et da 6+1. Hun sa at siden det var så tidlig kom jeg til å få en ny time ca 14 daget etter og. :) Kjenner jeg gru/gleder meg skikkelig!!

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Så spennende da! :D Bra at de sender henvisning, skulle jo bare mangle :)

Jeg har enda tilgode å karre meg til å ringe legen! :p

Ja han er søt :D
Men det er jo varsellyder han kommer med og da blir jeg igrunn litt trist. Han tror jo tydeligvis hun kommer til å ta fra han maten igjen stakkars.

Men han er bare nusselig :D

Ja han er søt :D
Men det er jo varsellyder han kommer med og da blir jeg igrunn litt trist. Han tror jo tydeligvis hun kommer til å ta fra han maten igjen stakkars.

Men han er bare nusselig :D
Ja, det er jo plaging fra hennes side.. Uff.. Liker egentlig ikke at dyr er i fangenskap.. :(

Jeg tror jeg må gå å ta en dupp.. jeg er helt gåen. Har vært ute å gjort masse ærender i dag!

Helt siden jeg ble gravid, har jeg våknet så tidlig ! Våkner alltid mellom 7-8, og før kunne jeg sove til 12-13..
Skjønte vel at det var noe annerledes med kroppen ja ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Når er det vi får skjult gruppe? :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Åååh, jeg har så vondt i nesa/bihulene.. :( potte tett på høyre siden, har vært i 2-3 dager nå, og blir bare verre og verre, spesielt på natta, så jeg sliter så med og få sove. Kjøpt miwana med mentol, (saltvannspray) men det virker ikke!! Har dere noen gode råd til meg? :( redd det skal bli bihulebetennelse om det ikke er det alt? Aldri hatt det før, men har også veldig
Vondt i hodet og litt under øyet på den siden jeg er tett. Tror ikke jeg har feber, iallfall ikke mye (har ikke termometer) Blææ :/ er 5+1 i dag!

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Ringte legen idag for å spørre om han kunne gi meg en henvisning til tidlig ul eller om jeg måtte bestille privat. Klart jeg skulle få henvisning. Snakka med han kl9.30 og han sendte en elektronisk det og da. Kl.10.15 ringte gyn. Fikk time på førstkommende mandag. Et da 6+1. Hun sa at siden det var så tidlig kom jeg til å få en ny time ca 14 daget etter og. :) Kjenner jeg gru/gleder meg skikkelig!!

Oi, så grei lege du har da. :) mulig du har sagt det, men jeg sliter med å huske hver enkelt sin historie/ikke blande. Er det en spesiell grunn til at du får eller bare fordi du spørr? Av ren nysgjerrighet da jeg nesten måtte grine meg til det etter jeg mistet første gang og mente alt ikke var ute (som også stemte).

Oi, så grei lege du har da. :) mulig du har sagt det, men jeg sliter med å huske hver enkelt sin historie/ikke blande. Er det en spesiell grunn til at du får eller bare fordi du spørr? Av ren nysgjerrighet da jeg nesten måtte grine meg til det etter jeg mistet første gang og mente alt ikke var ute (som også stemte).

Jeg får tidlig ul fordi jeg har mistet veldig mange ganger (9 ganger trur jeg det har blitt). Dette er fjerde gang jeg er gravid bare siden i juli. Og spontanaborten i oktober var langdryg. Hcg steg sakte i lang tid etter jeg mista. Var på mange ul men fant ingen rester. Hcg begynte ikke synke før jeg var skulle vært i uke 12 og jeg mista 5+2.

Og legen min er fantastisk ♡♡ Søkte han opp på google etter jeg tilfeldigvis møtte han på legevakta og nytta til han med en gang. Da hadde han 3 ledige plasser så jeg tok de til meg og barna :)

Når er det vi får skjult gruppe? :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Fikk en melding om at det ville ta 2 uker før den er oppe å går :)

Jeg får tidlig ul fordi jeg har mistet veldig mange ganger (9 ganger trur jeg det har blitt). Dette er fjerde gang jeg er gravid bare siden i juli. Og spontanaborten i oktober var langdryg. Hcg steg sakte i lang tid etter jeg mista. Var på mange ul men fant ingen rester. Hcg begynte ikke synke før jeg var skulle vært i uke 12 og jeg mista 5+2.

Og legen min er fantastisk ♡♡ Søkte han opp på google etter jeg tilfeldigvis møtte han på legevakta og nytta til han med en gang. Da hadde han 3 ledige plasser så jeg tok de til meg og barna :)

Ahhh! Da har jeg absolutt full forståelse. Uff, ikke noe koselig prøvehistorie du har hatt akkurat.. Men denne gangen sitter den... ;) blir jo utrolig moro å se på UL da... :D

Tralala :) i morgen er det senvakt igjen! Juhu

❤️ Desember 2014 ❤️

Ahhh! Da har jeg absolutt full forståelse. Uff, ikke noe koselig prøvehistorie du har hatt akkurat.. Men denne gangen sitter den... ;) blir jo utrolig moro å se på UL da... :D

Denne gangen SKAL det gå bra!! Har en god følelse og symtomene blir sterkere og sterkere :) De gangene jeg har mista har jeg hatt en dårlig følelse fra dag 1.

Back
Topp