Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er alt som det skal væreMensensmerter i dag, synes det er ekkelt!
Desember 2014
Taster på appen
Lurer på når disse superømme puppene skal komme til meg for fulltJeg til gjengjeld har suuperømme bryster som kokkelerer
Nå skal jeg komme meg i klærne og ta fatt på dagens oppgaver.
Ha en fin dag alle sammen
Da er vi to Vi må bare tenke at alt er bra og at vi er heldig som slipper å få plagene så tidligNy dag og en dag lengre kommet Syns dagene går så sakte..Går liksom ikke helt opp hva som er på gang nedi magen..Har ikke så mange symptomer så er sikkert derfor..Akkurat nå kunne jeg tenkt meg mange bare for å bli minnet på hva som skjer..
Skal jo ikke klage da man ikke merker så mye, men uansett om man har drøssevis eller ikke så finner man nok noe å bekymre seg over likevel Er bare så omvendt av da jeg gikk m jentene..Symptomene kan jo komme snikende selv om jeg er 6 uker i morgenDa er vi to Vi må bare tenke at alt er bra og at vi er heldig som slipper å få plagene så tidlig
Desember 2014
Taster på appen
Jeg er helt enig, blir også veldig bekymra fordi jeg omtrent ikke merker at jeg er gravid engangSkal jo ikke klage da man ikke merker så mye, men uansett om man har drøssevis eller ikke så finner man nok noe å bekymre seg over likevel Er bare så omvendt av da jeg gikk m jentene..Symptomene kan jo komme snikende selv om jeg er 6 uker i morgen
Satser på å studere så lenge som mulig. Men med termin midt i eksamenstida blir det nok ikke så mye eksamen Har heldigvis lite som krever oppmøte så har god fleksibel tid!Satser på det Det er jo ikke uvanlig at kvinner i min alder vil starte familie Ja, har tenkt samme tanken selv Men nå har jeg gått et ganske krevende studie med 100% obligatorisk oppmøte, så har ikke vært så fleksibelt alikevel Kommer du til å studere videre eller tenker du å ta permisjon?
Hehe, kan bli litt vanskelig med eksamen d jaSatser på å studere så lenge som mulig. Men med termin midt i eksamenstida blir det nok ikke så mye eksamen Har heldigvis lite som krever oppmøte så har god fleksibel tid!