Skravletråd

Mensensmerter i dag, synes det er ekkelt!

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Jeg til gjengjeld har suuperømme bryster som kokkelerer o_O
Nå skal jeg komme meg i klærne og ta fatt på dagens oppgaver.

Ha en fin dag alle sammen :D

Ny dag og en dag lengre kommet;) Syns dagene går så sakte..Går liksom ikke helt opp hva som er på gang nedi magen..Har ikke så mange symptomer så er sikkert derfor..Akkurat nå kunne jeg tenkt meg mange bare for å bli minnet på hva som skjer..

Jeg til gjengjeld har suuperømme bryster som kokkelerer o_O
Nå skal jeg komme meg i klærne og ta fatt på dagens oppgaver.

Ha en fin dag alle sammen :D
Lurer på når disse superømme puppene skal komme til meg for fullt :p

Skal du på jobb i dag? :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ny dag og en dag lengre kommet;) Syns dagene går så sakte..Går liksom ikke helt opp hva som er på gang nedi magen..Har ikke så mange symptomer så er sikkert derfor..Akkurat nå kunne jeg tenkt meg mange bare for å bli minnet på hva som skjer..
Da er vi to :) Vi må bare tenke at alt er bra og at vi er heldig som slipper å få plagene så tidlig :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg har hatt litt ustabile sykluser og den lengste syklusen jeg noen gang har hatt var på 38 dager, og i dag er jeg på dag 39 i svangerskapet! Da er jeg over alle syklusene jeg noen gang har hatt <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Da er vi to :) Vi må bare tenke at alt er bra og at vi er heldig som slipper å få plagene så tidlig :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Skal jo ikke klage da man ikke merker så mye, men uansett om man har drøssevis eller ikke så finner man nok noe å bekymre seg over likevel:p Er bare så omvendt av da jeg gikk m jentene..Symptomene kan jo komme snikende selv om jeg er 6 uker i morgen

Skal jo ikke klage da man ikke merker så mye, men uansett om man har drøssevis eller ikke så finner man nok noe å bekymre seg over likevel:p Er bare så omvendt av da jeg gikk m jentene..Symptomene kan jo komme snikende selv om jeg er 6 uker i morgen
Jeg er helt enig, blir også veldig bekymra fordi jeg omtrent ikke merker at jeg er gravid engang :p

❤️ Desember 2014 ❤️

I dag har jeg fri, passer en liten jente på 1 år i noen timer :) Hun er bare så herlig! Hva gjør dere i dag? :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg er hjemme med sykt barn i dag. Lille jenta har blitt forkjøla og fått feber stakkars :/ ikke kjekt med syke små! Men det er veldig koselig med alt kosen når dere syke, blir ikke tid til så mye kos i hverdagen for en aktiv 18 måneder gammel jente. :) tenkte jeg skulle bake knekkebrød og kose meg her inne på forumet når vesla sover. Skikkelig grått og trist regnvær i Haugesund i dag, så blir iallefall til å holde oss inne:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Huffda, stakkars liten :( Håper hun blir fort frisk :) Her er det også skikkelig grått og trist, det pøsregner! Æsj...

❤️ Desember 2014 ❤️

Heihei :) Her jobber vi med praksisoppgaver.... Kunne godt tenkt meg å vært hjemme å slappa av! Er så sliten :p

Hei :-) jeg henger meg på her . Har ikke fått resultatet på hcg prøven ennå, men krysser alt som kan krysses at den er bra :-) tiltross for mye mensenmurringer!

Satser på det :) Det er jo ikke uvanlig at kvinner i min alder vil starte familie :) Ja, har tenkt samme tanken selv :) Men nå har jeg gått et ganske krevende studie med 100% obligatorisk oppmøte, så har ikke vært så fleksibelt alikevel :p Kommer du til å studere videre eller tenker du å ta permisjon? :)
Satser på å studere så lenge som mulig. Men med termin midt i eksamenstida blir det nok ikke så mye eksamen :p Har heldigvis lite som krever oppmøte så har god fleksibel tid!

Satser på å studere så lenge som mulig. Men med termin midt i eksamenstida blir det nok ikke så mye eksamen :p Har heldigvis lite som krever oppmøte så har god fleksibel tid!
Hehe, kan bli litt vanskelig med eksamen d ja :P

Er det noen som har noen tips om bra apper for iPhone som man kan skrive på bilde og legge til f.eks et enkelt hjerte eller lignende?

❤️ Desember 2014 ❤️

Hei :)
Jeg har levert snuppa i barnehagen, fått støvsugd, satt på eit par maskine med klær, dusjet og nå er minsten våknet fra formiddagshvilen sin :P
Vi skal snart på butikken og shoppe litt. Tenkte å fornye stua mi :D
Formen er ganske fin i dag heldigvis!! Merker omtrent ingenting som tyder på graviditet..!!
Ønsker alle en fin dag =)

Så tidlige folk er oppe. Merker døgnrytmen min har blitt helt ute på viddene i det siste. Og når man disponerer tiden helt selv er det lett å sove litt for lenge :p Men nå er det opp og ut, og begynne på arbeid med en labrapport som skal leveres på fredag. Ugh..

Ringte legen idag for å spørre om han kunne gi meg en henvisning til tidlig ul eller om jeg måtte bestille privat. Klart jeg skulle få henvisning. Snakka med han kl9.30 og han sendte en elektronisk det og da. Kl.10.15 ringte gyn. Fikk time på førstkommende mandag. Et da 6+1. Hun sa at siden det var så tidlig kom jeg til å få en ny time ca 14 daget etter og. :) Kjenner jeg gru/gleder meg skikkelig!!

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Back
Topp