Skravletråd

Å herregud! Jeg er vaaaaarm! Har vært å gått tur i skogen, hadde så sykt vondt i ryggen idag så var nødt til å gå det av meg.. men hjelpes for en dårlig form :P

♡ desember 2014 ♡

Sliten!!!! Mandager er noe herk!!!

Og hodepine, for har ikke drukket kaffe i dag.. Blir en rolig kveld. Bare ta en dusj og finne ett pledd og soffan!

Sent from my iPhone using BV Forum

Sliten!!!! Mandager er noe herk!!!

Og hodepine, for har ikke drukket kaffe i dag.. Blir en rolig kveld. Bare ta en dusj og finne ett pledd og soffan!

Sent from my iPhone using BV Forum
Hørest ut som noe jeg kunne skrevet! :p Bare at jeg ikke drikker kaffe :)

Klokka nærmerer seg halv ni, 1 stell igjen og 1,5 time igjen på jobb. Og kvalmen sniker seg innpå. Men allikevel tror jeg at jeg må be mannen kjøpe med seg pizza når han skal hente meg :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Så deilig for deg :) Tror du hjerte har begynt å slå?

❤️ Desember 2014 ❤️

Hjerte har begynt å slå ja så regner m dem ser d fredag;)Har ikke helt gått opp for meg, men håper og tror d gjør d fredag etter ul..D ser dem allerede fra midten av uke 5 vet jeg..Spennende blir d i hvertfall

Klokka nærmerer seg halv ni, 1 stell igjen og 1,5 time igjen på jobb. Og kvalmen sniker seg innpå. Men allikevel tror jeg at jeg må be mannen kjøpe med seg pizza når han skal hente meg :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Pizza er jo aldri feil! :p

Haha, Nope :D Gleder meg allerede

❤️ Desember 2014 ❤️

Skjønner jeg godt! :p Her ble det kylling, pasta og pesto til middag :) Det og smakte! :)

Blir sulten av å lese om alle som lager middag. Tomt i kjøleskapet her. Så blir vel nudler med appelsin til "dessert".
Flott å være student.

Blir sulten av å lese om alle som lager middag. Tomt i kjøleskapet her. Så blir vel nudler med appelsin til "dessert".
Flott å være student.
Kjenner meg igjen i studentlivet :p Kjenner jeg gleder meg til å komme meg ut i jobb! :) PENGER! :D

Kjenner meg igjen i studentlivet :p Kjenner jeg gleder meg til å komme meg ut i jobb! :) PENGER! :D
Ja, så sant. Blir godt å kunne bo på litt mer enn 45 kvm også!

Satt å så på terminlista. Så rart at vi er så mange som har termin 4 desember.
Det er jo da menstermin er og (tror jeg regnet feil føste gang), men jeg velger å gå ut i fra EL enn så lenge :)

Virker som det hoper seg opp 1. og 4. desember :p

Jeg står på 6. , men tror jeg er noen dager før egentlig i følge el smertene jeg hadde så da havner jeg også der;) Håper dem kan gi meg litt mer svar fredag

Virker som de fleste var enige i det ja :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Flott! :-)

Gleder meg til vi får skjult gruppe :D

Back
Topp