Lurepus
Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hormoner <3Hehe ja, akkurat sånn føler jeg det også rart med det
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hormoner <3Hehe ja, akkurat sånn føler jeg det også rart med det
Sent from my iPad using BV Forum
Hørest ut som noe jeg kunne skrevet! Bare at jeg ikke drikker kaffeSliten!!!! Mandager er noe herk!!!
Og hodepine, for har ikke drukket kaffe i dag.. Blir en rolig kveld. Bare ta en dusj og finne ett pledd og soffan!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hjerte har begynt å slå ja så regner m dem ser d fredagHar ikke helt gått opp for meg, men håper og tror d gjør d fredag etter ul..D ser dem allerede fra midten av uke 5 vet jeg..Spennende blir d i hvertfallSå deilig for deg Tror du hjerte har begynt å slå?
Desember 2014
Taster på appen
Pizza er jo aldri feil!Klokka nærmerer seg halv ni, 1 stell igjen og 1,5 time igjen på jobb. Og kvalmen sniker seg innpå. Men allikevel tror jeg at jeg må be mannen kjøpe med seg pizza når han skal hente meg
Desember 2014
Taster på appen
Haha, Nope Gleder meg alleredePizza er jo aldri feil!
Skjønner jeg godt! Her ble det kylling, pasta og pesto til middag Det og smakte!Haha, Nope Gleder meg allerede
Desember 2014
Taster på appen
Kjenner meg igjen i studentlivet Kjenner jeg gleder meg til å komme meg ut i jobb! PENGER!Blir sulten av å lese om alle som lager middag. Tomt i kjøleskapet her. Så blir vel nudler med appelsin til "dessert".
Flott å være student.
Ja, så sant. Blir godt å kunne bo på litt mer enn 45 kvm også!Kjenner meg igjen i studentlivet Kjenner jeg gleder meg til å komme meg ut i jobb! PENGER!
Hehe, ja! Er du ferdig nå til våren?Ja, så sant. Blir godt å kunne bo på litt mer enn 45 kvm også!