Skravletråd

Åja, så gøy da :) Må ha meg en tur på Narvesen tror jeg, ofte bedre utvalg i blader der :)
Ja, der har de jo absolutt alt :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

I dag har vi holdt på i hagen. Raket løv, ryddet og beskjært trær. Veldig kjekt, men ble utrolig sliten. Merker godt graviditeten der.

Sent from my iPhone using BV Forum

En ny dag og ett hakk nærmere en ny uke:)Syns dagene går så innmari sakte

Da har flying på do startet :p vært oppe 3 ganger siden 6, har ikke drikki noe heller. Drømmer bare om at jeg blør! Så ekkelt

❤️ Desember 2014 ❤️

Sikkert vært på do 10 ganger i natt :P

babyjente 27 Juli ♡

Også her kommer det omtrent ingenting hver gang

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg kommer meg ikke på do...

♡ desember 2014 ♡

Jeg kommer meg ikke på do...

♡ desember 2014 ♡
Huffda :( Her har jeg sliti fryktelig med løs mage *kremt*, blitt bedre nå men det var helt grusomt

Noen tips mot mat som er greit å spise når man er kvalm? Jeg er kjempe sulten, men samtidig kjempe kvalm..

Dere skravlet bra i går forresten :D Godt jobbet.

Selv ble jeg liggende å vri meg i smerter i 3-4 timer :( Bare luft som ikke ville ut. Hjelpes det var grusomt og jeg pleier å ha høy smerteterskel.
Jaja, ny dag nye muligheter :)

Noen tips mot mat som er greit å spise når man er kvalm? Jeg er kjempe sulten, men samtidig kjempe kvalm..
Kjeks!noen liker dem søte andre salte. Ellers kan jeg nevne toast,mandler, poteter,spagetti,fiskeboller b.la som funket for meg sist gang. Lykke til,håper det er forbigående ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Nei jeg skulle egentlig rydde soverommet, bytte på senga vår, planlegge en god sunn middag støvsuge stua, vaske klær og rydde i gangen idag. Men har ikke fått gjort noe som helst. Og nå er jeg stuptrøtt. Tar meg en powernap på sofaen ett par timer tenker jeg :D

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Skikkelig trygt med en rusa narkoman på bussen med en svær kniv i baklomma

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg har det på samme måten :/ kvalm om morgenen før jeg spiser. Ingenting frister, men trykker i meg knekkebrød med ost, det hjelper på meg! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her jeg fått gjort noe fornuftig i dag? Nope!

Hadde en plan om å fikse opp litt hjemme. Ble stående å se på vaskemaskinen som spytter ut vann isteden :angry
Fra utløpsrøret renner det altså vann som om det er for stort trykk når den spyler ut.
Sjekka nedi om noe tettet til, men nei.
Andre gang det skjer på en uke og jeg må vel bare innse at jeg trenger en rørlegger (av den dyre typen) til å spyle rørene om det skjer igjen BAH!

Så skulle jeg bestille time til svangsrskapskontroll, men nettsiden bestemte seg for at nei, det kunne jeg ikke gjøre.
Kjenner at hormonene begynner å si fra nå...*snakker med sammenbitte tenner*

Vel i det minste fikk jeg vasket kluter (tuer på nordnorsk) så nå kan jeg faktisk vaske huset. Wohoo.. (mangler arbeidslyst)
Konklusjon; jeg er lat og irritert. :p og trøtt..

Back
Topp