Huffda, blir nok en stor omveltning for hun men greit å avvenne hun fra det i god tid før neste kommerHer e d leggekamp med mini ho e ikkje helt enig med flaske og null pupp
Sent from my iPad using BV Forum
Desember 2014
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffda, blir nok en stor omveltning for hun men greit å avvenne hun fra det i god tid før neste kommerHer e d leggekamp med mini ho e ikkje helt enig med flaske og null pupp
Mann ser fotball jeg henger her ble rammet av alvorlig tretthet idag og med det også aktivitetsprovosert kvalme, holdt på å kaste opp når jeg løfta på lillemann.. Så ja, snart senga tror jegHva driver dere med i kveld da?
Desember 2014
Taster på appen
Jeg sov fra 14.30-17.30 så jeg er ikke særlig trøtt selvom jeg sitter å gjesterMann ser fotball jeg henger her ble rammet av alvorlig tretthet idag og med det også aktivitetsprovosert kvalme, holdt på å kaste opp når jeg løfta på lillemann.. Så ja, snart senga tror jeg
Huffda, det hørtes veldig ubehagelig ut! Jeg får også panikk i sånne rom. Husker når vi var små og lekte mørkemann, jeg fikk alltid helt panikkser på 71 grader nord. Kjenner jeg får panikk bare av å se på de som går i disse trange mørke grottene.
Jeg var med ei venninne mitt å vaska bilen hennes i vaskehall her om dagen og fikk helt panikk inni der. Skalv, rista, svetta, kvalm og holdt på å gjøre i buksa. Visste faktisk ikke at jeg var så redd for å være "innelåst".
Haha,ja,veldig og!Det er rart hvor fort man blir sofagris om kveldene som gravid
uff ja helt enig!! Og sulten hele tiden er jeg, så jeg spiser på noe hele tiden. Mannen prøver komme seg i form. Slutta å spise godteri og drikker bare vann og skal begynne jogge om morgenen før jobb. Kan dere tru at selvtillitten min kommer til å dvale utover sommeren år jeg blir større og større og han blir sprekere og sprekereDet er rart hvor fort man blir sofagris om kveldene som gravid
Huffda, blir nok en stor omveltning for hun men greit å avvenne hun fra det i god tid før neste kommer
Desember 2014
Taster på appen
Huffda, det hørtes veldig ubehagelig ut! Jeg får også panikk i sånne rom. Husker når vi var små og lekte mørkemann, jeg fikk alltid helt panikk
Desember 2014
Taster på appen
koseligJeg har akkurat hatt ett koselig besøk av mamma og hun har fått greie på lille spira, og ble veldig glad
♡ desember 2014 ♡
Eg føle eg har nok med terminlisten! haha.. men sånn når vi e inne på terminliste, ska vi føre på gutt, jente, overaskelse på den og etter folk har vært på oul?
Jaa, er mørkt lite rom uten noe lys så var en mørkemann og skulle ta deg! Kanskje ikke rart jeg fikk panikkmørkemann??
haha jeg hadde hylt som en galning!!!Jaa, er mørkt lite rom uten noe lys så var en mørkemann og skulle ta deg! Kanskje ikke rart jeg fikk panikk
Desember 2014
Taster på appen
Haha, ja! Men allikevel var jeg den eneste som fikk panikkhaha jeg hadde hylt som en galning!!!
Spiser hele veien jeg også. Heldigvis så har jeg mest lyst på normal mat og ikke chips og godteri sånn som i sist svangerskap. Da gikk jeg opp 30 kg, og det tok over et år å få kiloene vekk nå som jeg endelig hadde nådd vekta jeg ønsket, så ble jeg gravid igjen hehe! Det der at alle kiloene rant vekk når jeg amma, stemte iallefall ikke for meg men tenkte å være flink å trene litt da, ikke noe anstrengende altså, men litt yoga og sånnuff ja helt enig!! Og sulten hele tiden er jeg, så jeg spiser på noe hele tiden. Mannen prøver komme seg i form. Slutta å spise godteri og drikker bare vann og skal begynne jogge om morgenen før jobb. Kan dere tru at selvtillitten min kommer til å dvale utover sommeren år jeg blir større og større og han blir sprekere og sprekere