Skravletråd

Her e d leggekamp med mini :P ho e ikkje helt enig med flaske og null pupp :P

Sent from my iPad using BV Forum
Huffda, blir nok en stor omveltning for hun :p men greit å avvenne hun fra det i god tid før neste kommer :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Hva driver dere med i kveld da? :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Mann ser fotball :p jeg henger her :) ble rammet av alvorlig tretthet idag og med det også aktivitetsprovosert kvalme, holdt på å kaste opp når jeg løfta på lillemann.. Så ja, snart senga tror jeg :)

Mann ser fotball :p jeg henger her :) ble rammet av alvorlig tretthet idag og med det også aktivitetsprovosert kvalme, holdt på å kaste opp når jeg løfta på lillemann.. Så ja, snart senga tror jeg :)

Jeg sov fra 14.30-17.30 så jeg er ikke særlig trøtt selvom jeg sitter å gjester :p

❤️ Desember 2014 ❤️

ser på 71 grader nord. Kjenner jeg får panikk bare av å se på de som går i disse trange mørke grottene.
Jeg var med ei venninne mitt å vaska bilen hennes i vaskehall her om dagen og fikk helt panikk inni der. Skalv, rista, svetta, kvalm og holdt på å gjøre i buksa. Visste faktisk ikke at jeg var så redd for å være "innelåst".

ser på 71 grader nord. Kjenner jeg får panikk bare av å se på de som går i disse trange mørke grottene.
Jeg var med ei venninne mitt å vaska bilen hennes i vaskehall her om dagen og fikk helt panikk inni der. Skalv, rista, svetta, kvalm og holdt på å gjøre i buksa. Visste faktisk ikke at jeg var så redd for å være "innelåst".
Huffda, det hørtes veldig ubehagelig ut! Jeg får også panikk i sånne rom. Husker når vi var små og lekte mørkemann, jeg fikk alltid helt panikk :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Det er rart hvor fort man blir sofagris om kveldene som gravid;)
uff ja helt enig!! Og sulten hele tiden er jeg, så jeg spiser på noe hele tiden. Mannen prøver komme seg i form. Slutta å spise godteri og drikker bare vann og skal begynne jogge om morgenen før jobb. Kan dere tru at selvtillitten min kommer til å dvale utover sommeren år jeg blir større og større og han blir sprekere og sprekere :eek:

Jeg har akkurat hatt ett koselig besøk av mamma:) og hun har fått greie på lille spira, og ble veldig glad:)

♡ desember 2014 ♡

Huffda, blir nok en stor omveltning for hun :p men greit å avvenne hun fra det i god tid før neste kommer :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Prøver å ta det gradvis, men ende stortsett opp med å måtte amme likavel for eg vil ha fred :P

babyjente 27 Juli ♡

Huffda, det hørtes veldig ubehagelig ut! Jeg får også panikk i sånne rom. Husker når vi var små og lekte mørkemann, jeg fikk alltid helt panikk :p

❤️ Desember 2014 ❤️

mørkemann??

Eg føle eg har nok med terminlisten! :P haha.. men sånn når vi e inne på terminliste, ska vi føre på gutt, jente, overaskelse på den og etter folk har vært på oul? :)

Ja, det hadde vært moro... :) og jo mer info vi kan samle på samme sted, jo bedre. :) jeg sliter med å ikke blande alle sammen... :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaa, er mørkt lite rom uten noe lys så var en mørkemann og skulle ta deg! Kanskje ikke rart jeg fikk panikk :p

❤️ Desember 2014 ❤️

haha jeg hadde hylt som en galning!!! :smiley-angry017

Sli
uff ja helt enig!! Og sulten hele tiden er jeg, så jeg spiser på noe hele tiden. Mannen prøver komme seg i form. Slutta å spise godteri og drikker bare vann og skal begynne jogge om morgenen før jobb. Kan dere tru at selvtillitten min kommer til å dvale utover sommeren år jeg blir større og større og han blir sprekere og sprekere :eek:
Spiser hele veien jeg også. Heldigvis så har jeg mest lyst på normal mat og ikke chips og godteri sånn som i sist svangerskap. Da gikk jeg opp 30 kg, og det tok over et år å få kiloene vekk:P nå som jeg endelig hadde nådd vekta jeg ønsket, så ble jeg gravid igjen;) hehe! Det der at alle kiloene rant vekk når jeg amma, stemte iallefall ikke for meg;) men tenkte å være flink å trene litt da, ikke noe anstrengende altså, men litt yoga og sånn:)

Stinker ketchup av maten til unga:oops: Sitter i andre sofaen enn meg og uten at jeg så hva dem spiste så lukta d helt jævlig..Må holde meg for nesa..Fy for ei lukt

Kom akkurat fra koselig besøk og her har dere jo fått godt over 3000 :D Hadde såååå lyst til å si det til venninnene mine i dag! Og da vi startet å prate om graviditet ble det jo ikke enklere å holde det for meg selv :p Hadde sikkert sagt det hadde det ikke vært for at det var et par der jeg ikke vil skal vite det så tidlig :)

Back
Topp