Skravletråd

Kom akkurat fra koselig besøk og her har dere jo fått godt over 3000 :D Hadde såååå lyst til å si det til venninnene mine i dag! Og da vi startet å prate om graviditet ble det jo ikke enklere å holde det for meg selv :p Hadde sikkert sagt det hadde det ikke vært for at det var et par der jeg ikke vil skal vite det så tidlig :)
Så flink du var som greide å holde deg :) Har vi greie 3000 nå?

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Så flink du var som greide å holde deg :) Har vi greie 3000 nå?

❤️ Desember 2014 ❤️

Har mål om å holde meg til mai :p Har 3130, tror jeg :D

Her vet 4 venninner det :p men de sier ingenting!

❤️ Desember 2014 ❤️

Nei, så lenge man vet at de ikke sier det videre så er det greit :) Har noen jeg og har veeeldig lyst å si det til som jeg vet kommer til å holde det hemmelig :)

Nei, så lenge man vet at de ikke sier det videre så er det greit :) Har noen jeg og har veeeldig lyst å si det til som jeg vet kommer til å holde det hemmelig :)
Det er godt å ha noen i virkeligheten å prate om det med :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Det er godt å ha noen i virkeligheten å prate om det med :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Absolutt :) Godt å ha noen andre enn mannen og :p Han er mest bekymra for bil han :p Haha :D

Å? :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Vi må sikkert ha oss ny bil før vi blir tre, både med tanke på sikkerhet og plass :) Så han er jo stresset allerede :p Prøver å si at vi har god tid, men han skal jo lese alle tester og være heeelt sikker på at han finner den beste prisen ;)

Vi hadde avtalt og ikke fortelle noe til noen på så lenge som mulig.
Men bestevenninnen min vet jo at vi prøvde og er selv gravid, så ble naturlig å sende henne bilde av testene mine :)
Så begynte vi snakke om det igjen igår det å ikke si noe til noen enda så fortalte jeg han at venninnen min vet. Da kunne han fortelle at den dagen jeg tok den digitale testen og sendte bilde av den til han hadde han visst den til 2 kompiser på jobb :P Syns det er moro at han er stolt og utålmodig etter og fortelle det :) For 10 mndr siden ville han jo ikke engang ha en baby til :D

Vi hadde avtalt og ikke fortelle noe til noen på så lenge som mulig.
Men bestevenninnen min vet jo at vi prøvde og er selv gravid, så ble naturlig å sende henne bilde av testene mine :)
Så begynte vi snakke om det igjen igår det å ikke si noe til noen enda så fortalte jeg han at venninnen min vet. Da kunne han fortelle at den dagen jeg tok den digitale testen og sendte bilde av den til han hadde han visst den til 2 kompiser på jobb :p Syns det er moro at han er stolt og utålmodig etter og fortelle det :) For 10 mndr siden ville han jo ikke engang ha en baby til :D
Hehe, så gøy! :D Her er egentlig mannen litt sånn at han ikke vil fortelle noen før vi er sikre på at det går bra, noe jeg skjønner. Men jeg hadde veldig god hjelp i å kunne snakke med venninnene mine om det sist jeg mista så vil egentlig si det til dem :) Vi får snakke litt mer om det tror jeg :p

Hehe, så gøy! :D Her er egentlig mannen litt sånn at han ikke vil fortelle noen før vi er sikre på at det går bra, noe jeg skjønner. Men jeg hadde veldig god hjelp i å kunne snakke med venninnene mine om det sist jeg mista så vil egentlig si det til dem :) Vi får snakke litt mer om det tror jeg :p

Vi har også tenkt samme tanke, men her har samboeren heldigvis forståelse for at jeg har behov for å lufte det med venninner og han har luftet det med en kompis og broren sin som begge vet at vi har mistet tidligere...

Helt enig i at man har behov for å snakke med noen når man opplever sånt. Det letter på en måte litt på trykket... ;) har du prøve å forklare ham dette?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har også tenkt samme tanke, men her har samboeren heldigvis forståelse for at jeg har behov for å lufte det med venninner og han har luftet det med en kompis og broren sin som begge vet at vi har mistet tidligere...

Helt enig i at man har behov for å snakke med noen når man opplever sånt. Det letter på en måte litt på trykket... ;) har du prøve å forklare ham dette?

Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har jo snakket mye om det og vi har igrunnen blitt enige om at vi er forskjellige og har forskjellige behov :) Det er jo ikke sånn at han blir sur om jeg forteller heller, men han vil ikke fortelle noe til sine kamerater :) Også synes han det er litt stas at det er bare vi to som vet om det og har en "hemmelighet" ;) Noe jeg skjønner og er enig i :)

Magen min er steinhard nederst i kveld, står rett ut! Skikkelig uvant

❤️ Desember 2014 ❤️

Wohoo, i morgen kommer det nye Babydrøm :D Noen som skal kjøpe? :)

Jeg skal :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg og :D Skal prøve å ikke lese det ut med en gang siden de kommer ut så sjeldent, men vet ikke om det går :p Får heller lese det flere ganger :D

Jeg og :D Skal prøve å ikke lese det ut med en gang siden de kommer ut så sjeldent, men vet ikke om det går :p Får heller lese det flere ganger :D
Jeg ser egentlig bare gjennom det først så leser jeg litt etter litt :) Er jo et blad som heter gravid og

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg ser egentlig bare gjennom det først så leser jeg litt etter litt :) Er jo et blad som heter gravid og

❤️ Desember 2014 ❤️

Eksisterer det enda? Har ikke sett det på lenge...

Eksisterer det enda? Har ikke sett det på lenge...
Jeg så det på Narvesen når jeg kjøpte babydrøm :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg så det på Narvesen når jeg kjøpte babydrøm :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Åja, så gøy da :) Må ha meg en tur på Narvesen tror jeg, ofte bedre utvalg i blader der :)

Back
Topp