jhygtfrdew
Gift med forumet
Kommet hjem fra jobb. Trøttis idag..
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og har det på følelsen For oss begge Jeg liker å kunne glede meg og ikke bare bekymre meg Så sånne tanker er gode å ha iblantFikk plutselig følelsen på at denne graviditeten går bra og at vi faktisk får en baby. Skummel tanke og få, tilfelle
Desember 2014
Taster på appen
Ja, det er det Til tross for at jeg ikke merke så mye. Men nå er jo det tydeligvis like vanlig som å ha mange symptomerJeg og har det på følelsen For oss begge Jeg liker å kunne glede meg og ikke bare bekymre meg Så sånne tanker er gode å ha iblant
Haha, høres ut som meg. Sitter på jobben og er helt rød i toppen og spør om de andre synes det er varmt og de synes det er iskaldtJeg er trøtt, varm og sur i dag! Ikke enkelt å omgås meg om dagen
Ja, det hørest slik ut Jeg har ingen kjempesterke symptomer endaJa, det er det Til tross for at jeg ikke merke så mye. Men nå er jo det tydeligvis like vanlig som å ha mange symptomer
Desember 2014
Taster på appen
Hahaha, måtte ta av meg ullen tidligere i dag! Det skjer somregel aldri før maiHaha, høres ut som meg. Sitter på jobben og er helt rød i toppen og spør om de andre synes det er varmt og de synes det er iskaldt
Desember 2014
Taster på appen
Jeg bruker aldri ull jegHahaha, måtte ta av meg ullen tidligere i dag! Det skjer somregel aldri før mai
Du er ikke alene, jeg også er dritsur og hater alt og alle! Håper det går fort over, kjenner det bare koker i hele megJeg er trøtt, varm og sur i dag! Ikke enkelt å omgås meg om dagen
Jeg bruker nesten ikke annet når jeg er i barnehagen Ull er gull <3Jeg bruker aldri ull jeg
Desember 2014
Taster på appen
Ja, og det er så dumt for egentlig er jeg verdens lykkeligeste Jeg kunne jo egentlig ikke hatt det bedre Samtidig er alt bare drittDu er ikke alene, jeg også er dritsur og hater alt og alle! Håper det går fort over, kjenner det bare koker i hele meg
Sent from my iPad using BV Forum
Så deilig da! Heldig! Følest så alt for lenge til jeg skal!Henta posten nå å der var alt timen min kommet til tidlig ul..Overrasket over å ha fått den alt og kom vist på kort varsel for skal dit alt på fredag..Jeg trodde jeg måtte vente til over påske, men d slapp jeg vist
Så deilig for deg Tror du hjerte har begynt å slå?Henta posten nå å der var alt timen min kommet til tidlig ul..Overrasket over å ha fått den alt og kom vist på kort varsel for skal dit alt på fredag..Jeg trodde jeg måtte vente til over påske, men d slapp jeg vist
Hehe ja, akkurat sånn føler jeg det også rart med detJa, og det er så dumt for egentlig er jeg verdens lykkeligeste Jeg kunne jo egentlig ikke hatt det bedre Samtidig er alt bare dritt