Skravletråd

Hehe, ja! Er du ferdig nå til våren?
Neida. Er bare på andre semester. Så den lille er 1,5 år før det blir noe ordentlig jobb på meg og gubben :p

Neida. Er bare på andre semester. Så den lille er 1,5 år før det blir noe ordentlig jobb på meg og gubben :p
Jeg tenker at det er nesten bedre det enn den situasjonen jeg er i nå, gravid og ut i ny jobb :p Føler meg som den dusten som skal rett ut i permisjon :p

I dag har jeg vært på jobb, og gått en lang tur. Deilig:)
Så flink du er som har overskudd til det :) Jeg har vært i praksis også har jeg jobba med skole og deretter har sofaen vært god å ha :D

Jeg tenker at det er nesten bedre det enn den situasjonen jeg er i nå, gravid og ut i ny jobb :p Føler meg som den dusten som skal rett ut i permisjon :p
Haha, neida, går sikkert bra. Får satse på at du har en grei sjef :)
Vi tenkte jo på om det var lurt nå, men man har jo egentlig aldri god tid, men som student har man i det minste fleksibel tid!

Då har frøkna fått flaske, gjeesp... Litt vemodigt å slutte å amme og kjenne eg.. :/ menmen... Når ho har 8 tenner og eg ømme gravidpupper må d nesten bare bli sånn :)

babyjente 27 Juli ♡

Då har frøkna fått flaske, gjeesp... Litt vemodigt å slutte å amme og kjenne eg.. :/ menmen... Når ho har 8 tenner og eg ømme gravidpupper må d nesten bare bli sånn :)

babyjente 27 Juli ♡

Det forstår jeg godt!! :) Har nettopp gitt misnten ei flaske her og, så nå håper jeg på en halvtime stillhet før frøkenen står opp :D

Så flink du er som har overskudd til det :) Jeg har vært i praksis også har jeg jobba med skole og deretter har sofaen vært god å ha :D

Takk:) har bra med overskudd enda, men det kan jo snu seg over natta. :) Tar en dag av gangen. Prøver å gå mye nå. Sist fikk jeg bekkenløsning, og måtte derfor holde meg mere i ro. Hadde vært fint å slippe det denne gangen...

Signerer den! :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaa:) endelig 4 uker!! Det er det som ikke er gøy med å teste så veldig tidlig, men fra nå håper jeg tiden går litt fortere:)

♡ desember 2014 ♡

Haha, neida, går sikkert bra. Får satse på at du har en grei sjef :)
Vi tenkte jo på om det var lurt nå, men man har jo egentlig aldri god tid, men som student har man i det minste fleksibel tid!
Satser på det :) Det er jo ikke uvanlig at kvinner i min alder vil starte familie :) Ja, har tenkt samme tanken selv :) Men nå har jeg gått et ganske krevende studie med 100% obligatorisk oppmøte, så har ikke vært så fleksibelt alikevel :p Kommer du til å studere videre eller tenker du å ta permisjon? :)

Takk:) har bra med overskudd enda, men det kan jo snu seg over natta. :) Tar en dag av gangen. Prøver å gå mye nå. Sist fikk jeg bekkenløsning, og måtte derfor holde meg mere i ro. Hadde vært fint å slippe det denne gangen...
Man får sikker igjen mer overskudd og av å bevege seg :) Bekkenløsning er min største frykt... Vil virkelig ikke få det tidlig

Jaa:) endelig 4 uker!! Det er det som ikke er gøy med å teste så veldig tidlig, men fra nå håper jeg tiden går litt fortere:)

♡ desember 2014 ♡
Hehe, jeg og visste det lenge før jeg var fire uker... Er så kjedelig å vente! Er nå 4+3 og synes fortsatt at dagene snegler seg forbi.. :)

Admin.Tamara er på saken med skjult gruppe for oss og skulle ordne det så snart hun fikk tid.
Navnet ble Desemberskattene 2014. Var det vi var enig i sant??

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Yes! :D

Tusen takk for at du vil ta på deg oppgaven med å være tilgangsansvarlig :)

babyjente 27 Juli ♡
au :(

Håper ammestopp går lett for dere :)

God morgen forresten :D

I dag har jeg altså drømt om spa og morsomt nok våknet jeg uthvilt :D

God morgen. :) har sovet godt i natt, men er litt trøtt når jeg våkner likevell. Aldri vært trøtt i svangerskap før, men nå går jeg og gjesper dagen lang..

God morgen :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

God morgen :) ganske trøtt her og!

babyjente 27 Juli ♡

Back
Topp