Skravletråd

Dere har så mange symptomer. Jeg har nesten ingen. For tiden er det bare menssmerter (som i grunn gjør meg ganske bekymret). Begynner neste å lure på om det er noe der. Selv om jeg ikke har blødd noe. Humørsyk er jeg heller ikke.
Som sagt er det ingenting å bekymre seg over :) Det er like normalt å ikke ha symptomer som å ha det :)

Dere har så mange symptomer. Jeg har nesten ingen. For tiden er det bare menssmerter (som i grunn gjør meg ganske bekymret). Begynner neste å lure på om det er noe der. Selv om jeg ikke har blødd noe. Humørsyk er jeg heller ikke.
Jeg har heller ikke fryktelig mange symptomer altså :) men når de kommer er det veldig vondt så vær glad du enda ikke mer noe og nyt :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Sitter på venterommet på legekontoret, hadde time 08.40.. Kjedeligt å vente! Og så e eg såååå kvalm :(

babyjente 27 Juli ♡

Sitter på venterommet på legekontoret, hadde time 08.40.. Kjedeligt å vente! Og så e eg såååå kvalm :(

babyjente 27 Juli ♡
Huffda :( Lykke til hos legen!

❤️ Desember 2014 ❤️

Min frokost idag:ImageUploadedByBV Forum1397027930.668327.jpg og et glass kirsebær-drikke youghurt! Håper det holder seg nede.. Er så kvalm og brekker meg av å åpne kjøleskapet.. Og her sitter jeg med bacheloroppgaven, skal egentlig på veiledning i morgen, men vet ikke om jeg tør gå ut av huset :/

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Puppene er mindre ømme, og siden i går kveld har jeg hatt en del mensensmerter, som er der ennå. Føler ikke dette har gått likevel :-( rugedag 14 idag. Hcg prøven i går var på 232.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Hva sa sykehuset (?) ang hcgnivået?? Det trenger jo ikke bety at det går galt. Det er jo godt innafor i tabellen
1397028137096.jpg

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

babyjente 27 Juli ♡
Typisk å måtte sitte å vente...:( Lykke til hvertfall :) Håper at alt er som det skal :)

Hva sa sykehuset (?) ang hcgnivået?? Det trenger jo ikke bety at det går galt. Det er jo godt innafor i tabellen
Vis vedlegget 56710

De sa det var høyt og fint. Så ingenting å utsette på det, fikk ul om 3 uker. Men vanskelig å tro når jeg kjenner på smertene. Men jeg får se hva som skjer :)

De sa det var høyt og fint. Så ingenting å utsette på det, fikk ul om 3 uker. Men vanskelig å tro når jeg kjenner på smertene. Men jeg får se hva som skjer :)

Lettere sagt enn gjort jeg vet, men prøv å slappe av. Du er gravid :) Du blør ikke (?), og symtomer og smerter kommer og går i starten. Noen kjenner mye, andre kjenner ingenting og noen kjenner forskjellig fra dag til dag.
Vi har ingen å miste så du skal være sammen med oss til desember. Ferdig med det! :) :)

Lettere sagt enn gjort jeg vet, men prøv å slappe av. Du er gravid :) Du blør ikke (?), og symtomer og smerter kommer og går i starten. Noen kjenner mye, andre kjenner ingenting og noen kjenner forskjellig fra dag til dag.
Vi har ingen å miste så du skal være sammen med oss til desember. Ferdig med det! :) :)

Hehe :-) jeg vet, klin umulig å ikke bekymre seg ;) men jeg får prøve å ikke tenke på det. Nei blør heldigvis ikke . Og håper jeg slipper unna det :-)

Jaa alle vi skal holde sammen helt til målstreken i desember :-D hurra.

fryyyser, og har i dag spydd for første gang,ææææsj!!!!! trodde jeg skulle slippe..

så da var det bare å krype til korset og ta en prat med sjefen. haha,hun ble kjeeeempeglad, og sa at dette var en gledelig nyhet. og at jeg måtte selv vurdere ha som var best for ett best muig svangerskap.

og i morgen er det ul,gleder meg sånn!!!!

fryyyser, og har i dag spydd for første gang,ææææsj!!!!! trodde jeg skulle slippe..

så da var det bare å krype til korset og ta en prat med sjefen. haha,hun ble kjeeeempeglad, og sa at dette var en gledelig nyhet. og at jeg måtte selv vurdere ha som var best for ett best muig svangerskap.

Såå koselig da :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Er d nå først du har fått kvalmen?Ser vi er like langt så derfor jeg spør..Jeg har ikke hatt kvalme ennå

Altså, jeg mente ikke det var koselig at du spydde :p men koselig hvordan sjefen din reagerte :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Det er helt normalt :) Du trenger ikke bekymre deg. Det er veldig mangen som ikke har noe særlig med symptomer i begynnelsen =) Nyyyyt det og kos deg <3

Godt og høre at det er normalt. Får prøve å nyte det. Er 6 uker i morgen. Så dukker sikkert opp flere symptomer snart.

Back
Topp