Skravletråd

Har ikke brekt meg enda, bare irriterende kvalme i halsen. Men på en måte liker jeg det, for da vet jeg at det er noe på gang ;)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Jeg sliter med å skille på om det er spira eller sulten hvis det er på morran jeg.. Men nå blir jeg uvel hvis jeg spiser frokost tidlig så håper det er spira :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

De siste kveldene har jeg vært "kvalm i halsen", noen som skjønner hva jeg mener? :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Heje, vet akkurat hva du mener :D Jeg blir det dersom jeg spiser banan til frokost :p

I morrest følte ejg meg skikkelig uggen. Jeg turte ikke spise med det samme, mens sist uke så kunne jeg stabilisere kvalmen med mat.

Og nåe er jeg ikke så sulten lenger.. bare akkurat NÅ! *ler*

I morrest følte ejg meg skikkelig uggen. Jeg turte ikke spise med det samme, mens sist uke så kunne jeg stabilisere kvalmen med mat.

Og nåe er jeg ikke så sulten lenger.. bare akkurat NÅ! *ler*
Det er rart hvordan formen endres hele tiden altså :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja jeg synes nesten det er litt morsomt fordi det er så facinerende.
Ja, det er det! Den ene dagen er jeg så kvalm at jeg ikke orker mat, dagen etterpå kan jeg spise døgnet rundt igjen :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja, det er det! Den ene dagen er jeg så kvalm at jeg ikke orker mat, dagen etterpå kan jeg spise døgnet rundt igjen :p

❤️ Desember 2014 ❤️

haha jeg er litt der jeg og.
Men heldigvis så er kroppen min så grei at frasmat, potetgull og andre usunne greier det vil den ikke ha og jeg blir uggen. Litt grønnsaker eller sånn OM-NOM NOM! :D

Idag har jeg vondt i magen. Skikkelig murringer og kjennes ut som jeg begynner blø hvert øyeblikk.
Håper det bare er fordi jeg har stressa en del idag. Vært på 4 møter og vært på flyplassen og sendt ett av barna på påskeferie.
Puppene er enda superømme. Vondt å gå ned en trapper til og med. Skulle gi nattaklem til 5 åringen ikveld men klarte ikke gi han en like god klem som jeg pleier for det var vondt i puppene. Han kommenterte det og at det ikke var en skikkelig klem :rolleyes:

Nå må bare dagene gå fort til mandag. Er redd det ikke er som det skal, men da vil jeg heller vite så fort som mulig. Skal heldigvis jobbe både lørdag og søndag og da går helga fort :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Idag har jeg vondt i magen. Skikkelig murringer og kjennes ut som jeg begynner blø hvert øyeblikk.
Håper det bare er fordi jeg har stressa en del idag. Vært på 4 møter og vært på flyplassen og sendt ett av barna på påskeferie.
Puppene er enda superømme. Vondt å gå ned en trapper til og med. Skulle gi nattaklem til 5 åringen ikveld men klarte ikke gi han en like god klem som jeg pleier for det var vondt i puppene. Han kommenterte det og at det ikke var en skikkelig klem :rolleyes:

Nå må bare dagene gå fort til mandag. Er redd det ikke er som det skal, men da vil jeg heller vite så fort som mulig. Skal heldigvis jobbe både lørdag og søndag og da går helga fort :)

Det er nok ikke noe i veien med den lille <3 Jeg har selv våknet opp noen netter med magesmerter som er værre enn mensensmerter men fikk beskjed at det var helt vanlig :) Du har så sterke og fine tester så du har ingenting å uroe deg for :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Det er nok ikke noe i veien med den lille <3 Jeg har selv våknet opp noen netter med magesmerter som er værre enn mensensmerter men fikk beskjed at det var helt vanlig :) Du har så sterke og fine tester så du har ingenting å uroe deg for :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Håper du har rett :)
Selv om jeg er bekymret for SA/MA/Exu osv selv om testene er sterke.

Jeg skjønner det, veldig godt. Men denne gangen sitte spira og vokser seg stor og fin :) Heldigvis skal du på ul til mandag da :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg skjønner det, veldig godt. Men denne gangen sitte spira og vokser seg stor og fin :) Heldigvis skal du på ul til mandag da :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja har jo bestemt at det skal gå bra denne gang. Og jeg er en meget bestemt dame altså! ;)
Ja, blir spennende på mandag :)

Tror det er umulig å ikke bekymre seg ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God morgen :)

Jeg har fri og skal på cafe med en venninne :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg er i praksis :) Siste dagen får påskeferie! :D Lykke!!

uff,tror de fleste bekymrer seg :) nå har jeg jo sett at det er liv,men det er nok ikek noen garanti.. men jeg er mer redd for at babyen skal være syk på noen måte.. det er min "skrekk"

Skal til frisøren og bli blondere :) og så jobbe videre med rapport i fysikk... håper på å bli ferdig i dag!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God morgen :)
I dag kommer mannen hjem :happy093
Ellers er det husarbeid som står på planen.!! kjeeeedelig :P :P
Burde nok begynt no når minsten sover men orker ikke nett enda =)

Skal til frisøren og bli blondere :) og så jobbe videre med rapport i fysikk... håper på å bli ferdig i dag!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heldige deg som skal til frisøren :) Det er deilig!! Og lykke til med rapporten =)

Back
Topp