Eg har en skikkelig mannemann her som ligger langflat på sofaen og holde på å dø av 38,5 i feber 
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som du har en slitsomt dag foran degEg har en skikkelig mannemann her som ligger langflat på sofaen og holde på å dø av 38,5 i feber
Høres ut som du har en slitsomt dag foran deg![]()
Desember 2014
Taster på appen![]()
Takk og lovHan ska t legen i dag så får litt fri
babyjente 27 Juli ♡
Takk og lovSyke mannfolk er virkelig noe av det værste
Desember 2014
Taster på appen![]()
Å når på dagen skal du?Jeg er så spent på morgen dagen da jeg skal på tidlig ulIkke d at man ser så mye, men blir spennende likevel
Jeg har time 09.40Å når på dagen skal du?
Desember 2014
Taster på appen![]()
Blir spennende å se hva legen ser daJeg har time 09.40Har litt over en time å kjøre dit så må reise tidlig, men da slipper jeg å "grue" meg halve dagen før jeg skal
![]()
Ja blir spennende..Er jo tidlig så vet jo at d ikke er så mye dem ser, men håper i hvertfall dem ser og hører hjertelydBlir spennende å se hva legen ser da
Desember 2014
Taster på appen![]()
Hvor langt er du på vei morgen?Ja blir spennende..Er jo tidlig så vet jo at d ikke er så mye dem ser, men håper i hvertfall dem ser og hører hjertelyd![]()
Ut fra bv er jeg 6+2, men legen tror kanskje jeg er lenger så derfor jeg skal på ulHvor langt er du på vei morgen?
Desember 2014
Taster på appen![]()
Da ser de helt sikkert noeUt fra bv er jeg 6+2, men legen tror kanskje jeg er lenger så derfor jeg skal på ul
Håper d i hvertfallDa ser de helt sikkert noeSå spennende
Desember 2014
Taster på appen![]()
Laget akkurat en lykke til tråd til deg!!Ul i dag! Gleder meg! Men jeg er så dårlig!!! Legen nå, prøve noe kvalmestillende..
Sent from my iPhone using BV Forum
Oppdater ossUl i dag! Gleder meg! Men jeg er så dårlig!!! Legen nå, prøve noe kvalmestillende..
Da må du si fra hvordan d gikk på ulUl i dag! Gleder meg! Men jeg er så dårlig!!! Legen nå, prøve noe kvalmestillende..
Fortell når du blir ferdig!Ul i dag! Gleder meg! Men jeg er så dårlig!!! Legen nå, prøve noe kvalmestillende..