Skravletråd

God morgen :)
I dag er jeg 4+0 :D :blob9
Og her i heimen er det full rulle med bursdagsselskap for minsten i ettermiddag!! =)
Så no skal eg og jentungen snart pynte kake, lage røre og vaske bad. Kjekt med litt hjelp ;)

Ønsker dere en god helg :)

Kjekt med bursdag :D Gratulerer med ettåringen og god helg :)

Gjett hvem som føler seg utenfor på utdrikkningslag :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Kan jeg tenke meg! Greier du å kose deg selv om? :)
Ja, er ikke helt i form bare :) Også var det som sagt heftig trening som jeg sleit litt med men det går bra :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Dåke så er andregangs gravid, når begynte dåke å få mage? Er 5+5 idag og synst allerede magen er begynt å bli synlig.. :-P

Ja, er ikke helt i form bare :) Også var det som sagt heftig trening som jeg sleit litt med men det går bra :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Kjedelig å være i dårlig form. Er det noen som har mistanke ennå?

Kjedelig å være i dårlig form. Er det noen som har mistanke ennå?
Nei, jeg tror ikke det. Eller var en som spurte om det var noe på gang men vi ble avbrutt så fikk ikke svart heldigvis :p Tror ikke de tenker over det :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg strikker litt baby greier ;) veldig tidlig ja, men kan jo bare gi det vekk om det ikke holder hele veien :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Her har jeg startet helgen med en joggetur :D Det var deilig! Nå holder jeg på med helgevasken, men tok en bv-pause ;)

Nei, jeg tror ikke det. Eller var en som spurte om det var noe på gang men vi ble avbrutt så fikk ikke svart heldigvis :p Tror ikke de tenker over det :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Det er litt gøy og da :D Å ha en liten hemmelighet :D

Her har jeg startet helgen med en joggetur :D Det var deilig! Nå holder jeg på med helgevasken, men tok en bv-pause ;)
Flinkis! Her er det gomling av gårsdagens godteri og iherdig jobbing med rapport...

Flinkis! Her er det gomling av gårsdagens godteri og iherdig jobbing med rapport...
Hehe, det er ikke hver helg som er sånn altså! :p Uff, skolearbeid hørtest kjedelig ut... Tror jeg utsetter det til mandag :p

Hehe, det er ikke hver helg som er sånn altså! :p Uff, skolearbeid hørtest kjedelig ut... Tror jeg utsetter det til mandag :p
Skole generelt er ikke så værst, men den rapporten som vi skal skrive fysikk suger livsgnisten ut av deg...
Hehe nei, men man kan jo ikke være flink på alle områder på en og samme dag! Vasle huset, trene og gjøre skole; er jo nesten for flink da :P

Back
Topp