Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D gjør jeg ogsåSelv om d bare er godt tegn så klarer jeg meg fint utenKrysser fingrene for at jeg slipper unna
Uff, ja.. Jeg hater å kaste opp! Da blir jeg ikke-fungerendeD gjør jeg ogsåSelv om d bare er godt tegn så klarer jeg meg fint uten
Oppkast er d verste jeg har..Da føler jeg at jeg har skikkelig "mannesyken"Uff, ja.. Jeg hater å kaste opp! Da blir jeg ikke-fungerende
Samme her, og det har jeg ikke tid til i flere ukerOppkast er d verste jeg har..Da føler jeg at jeg har skikkelig "mannesyken"
Kan jeg tenke meg! Greier du å kose deg selv om?Gjett hvem som føler seg utenfor på utdrikkningslag
Desember 2014
Taster på appen
Ja, er ikke helt i form bare Også var det som sagt heftig trening som jeg sleit litt med men det går braKan jeg tenke meg! Greier du å kose deg selv om?
Kjedelig å være i dårlig form. Er det noen som har mistanke ennå?Ja, er ikke helt i form bare Også var det som sagt heftig trening som jeg sleit litt med men det går bra
Desember 2014
Taster på appen
Nei, jeg tror ikke det. Eller var en som spurte om det var noe på gang men vi ble avbrutt så fikk ikke svart heldigvis Tror ikke de tenker over detKjedelig å være i dårlig form. Er det noen som har mistanke ennå?
Det er litt gøy og da Å ha en liten hemmelighetNei, jeg tror ikke det. Eller var en som spurte om det var noe på gang men vi ble avbrutt så fikk ikke svart heldigvis Tror ikke de tenker over det
Desember 2014
Taster på appen
Flinkis! Her er det gomling av gårsdagens godteri og iherdig jobbing med rapport...Her har jeg startet helgen med en joggetur Det var deilig! Nå holder jeg på med helgevasken, men tok en bv-pause
Hehe, det er ikke hver helg som er sånn altså! Uff, skolearbeid hørtest kjedelig ut... Tror jeg utsetter det til mandagFlinkis! Her er det gomling av gårsdagens godteri og iherdig jobbing med rapport...
Skole generelt er ikke så værst, men den rapporten som vi skal skrive fysikk suger livsgnisten ut av deg...Hehe, det er ikke hver helg som er sånn altså! Uff, skolearbeid hørtest kjedelig ut... Tror jeg utsetter det til mandag