Skravletråd

Hehe, skal ikke på tidlig ul før 21. mai, så kommer ikke til å si det til noen før da :) Derfor vil jeg heller ikke ha så mye synlig mage før den tid :) Hehe, håper du får mage tidlig! :D Du er vel andregangs, så sannsynligheten er vel større for å få mage tidligere da? :)

Åja,da forstår jeg veldig godt hvorfor du tenker som du gjør ;-)
Ja det sies så,så vi satser på det :-)

Åja,da forstår jeg veldig godt hvorfor du tenker som du gjør ;-)
Ja det sies så,så vi satser på det :)
Men magen er selvsagt velkommen når den måtte komme :) Jeg er bare glad h*n vokser og har det bra :)

Her regner jeg med magen kommer tidlig siden dette er nr5. Lurer på om jeg kan kjenne livmora helt nede under trusekanten. Er hvertfall en hard kant der.
Håper bare den holder seg skjulbar til over uke 12. Hvertfall til over uke 10+4. Da skal vi på 3d ul, og tenker at om alt ser bra ut der er det stor sannsynlighet for at det går bra, og det er ikke krise om noen ser det.
Føler det vises allerede. Er oppblåst og føler kollegaene mine ser ekstra mye på magen min. Vi har jo uniform så har jo samme antrekk alltid.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Den kommer når den kommer :) men tror ikke den popper ut her nå nei. :) gikk ned 7kg sist, gått ned vel 2 til nå.. Så kom de 10kg på igjen og dagen etter fødsel var de vekk. Brukte vanlige klær i 9mnd sist, bortsett fra jeans. men ikke morro å slite med å få i seg mat heller... Gikk i naturellyoughurt, frukt og gulrøtter og isbiter sist

Sent from my iPhone using BV Forum

Hos meg er det litt motsatt!! Magen og vekta har kommet alt for tidlig og alt for fort ;)
Så denne gangen HÅPER eg virkelig at vekta og resten kan holde seg på eit normalt nivå!! :D
Er slitsomt å bli så tung, og i tillegg gå opp 30 kilo to ganger og ned igjen 30 kilo etterpå....:/ Tar på litt på energien, kroppen og psyken =)

Uansett det er nå ikke det viktigste!! Jeg hørtes litt egosentrisk ut der!!!:oops:
Så lenge babyen er frisk og har det bra så er jeg egentlig veeeldig fornøyd :D

Eg gikk med bunaden min sist 17 mai og då hadde eg termin 21 juli :D hehe :P

Sent from my iPad using BV Forum

Eg gikk med bunaden min sist 17 mai og då hadde eg termin 21 juli :D hehe :p

Oi, det er imponerende! :D Bunadane min er heldigvis slik at den er stram rett under puppene og oppom magen så jeg håper at det ikke blir noe problem :)

Da er jeg og spira på vei hjem etter en fryktelig lang dag.. Vært veldig koselig men ja, når du er litt kvalm på morran og da skal danse zumba og i tillegg har halsbrann fra helvette, da blir man i litt dårlig humør, desverre. Skal bli godt å komme hjem :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Da er jeg og spira på vei hjem etter en fryktelig lang dag.. Vært veldig koselig men ja, når du er litt kvalm på morran og da skal danse zumba og i tillegg har halsbrann fra helvette, da blir man i litt dårlig humør, desverre. Skal bli godt å komme hjem :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Fikk du noen flere spørsmål om du var gravid? :p Det må være krevende å holde på en hel dag med full rulle... Dra hjem og kos deg :)

Fikk du noen flere spørsmål om du var gravid? :p Det må være krevende å holde på en hel dag med full rulle... Dra hjem og kos deg :)
Alle spurte når vi skulle ha barn så sa jeg bare om ikke veldig lenge håper jeg :) Og da sa de, blir 2015 baby da! Jeg sa bare mhm :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Alle spurte når vi skulle ha barn så sa jeg bare om ikke veldig lenge håper jeg :) Og da sa de, blir 2015 baby da! Jeg sa bare mhm :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Hehe, så gøy :D Så gøy det er å rekke 2014 :D

Eg gikk med bunaden min sist 17 mai og då hadde eg termin 21 juli :D hehe :p

Nydelig i bunad :D Du er heldig =) Jeg er spent på om jeg i det hele tatt kommer i bunaden min i år, haha!! I fjor måtte jeg ha doblet størrelsen skulle jeg hatt en sjans :P

Her regner jeg med magen kommer tidlig siden dette er nr5. Lurer på om jeg kan kjenne livmora helt nede under trusekanten. Er hvertfall en hard kant der.
Håper bare den holder seg skjulbar til over uke 12. Hvertfall til over uke 10+4. Da skal vi på 3d ul, og tenker at om alt ser bra ut der er det stor sannsynlighet for at det går bra, og det er ikke krise om noen ser det.
Føler det vises allerede. Er oppblåst og føler kollegaene mine ser ekstra mye på magen min. Vi har jo uniform så har jo samme antrekk alltid.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Jeg kjenner livmor alt og magen har poppet ut..Sliter til de grader m å skjule den..D blir vanskelig til uke 12..Her også er d min nr 5 som kommer:)

blir en spennende tid freovder! morro å se om det blir anderledes enn sist! eller det er det jo allerede, ejg er jo ikke så dårlig som sist, nå går det i perider, greit på morningen så sant jeg spiser fort,så er det uggen utover til ettermiddagen, så ok igjen... bare hatt en grusom dag der jeg gråt fordi jeg var sååå dårlig og husker sist når ja hadde det sånn fra uke 3... spent på om det har noe å si for hva kjønn det er..

blir en spennende tid freovder! morro å se om det blir anderledes enn sist! eller det er det jo allerede, ejg er jo ikke så dårlig som sist, nå går det i perider, greit på morningen så sant jeg spiser fort,så er det uggen utover til ettermiddagen, så ok igjen... bare hatt en grusom dag der jeg gråt fordi jeg var sååå dårlig og husker sist når ja hadde det sånn fra uke 3... spent på om det har noe å si for hva kjønn det er..

Ka kjønn fikk du sist og ka tror du no då? :)

Ka kjønn fikk du sist og ka tror du no då? :)

fikk gutt, og tror gutt nå og,merkelig. men kanskje ikke kvalmen har noe å si? sist sa det kinesiske kartet jente,det kom gutt,nå sier det gutt..

fikk gutt, og tror gutt nå og,merkelig. men kanskje ikke kvalmen har noe å si? sist sa det kinesiske kartet jente,det kom gutt,nå sier det gutt..
Spennende ja. Var mye dårligere i sv.skap nr 2, men har bare fått gutter, så for meg har det bare vært forskjellige sv.skap.. :p nå føler jeg at jeg har litt kontroll på kvalmen, og hadde det sånn så deg sist, at jeg bare grein pga av var så dårlig. Det har jeg ikke opplevd enda heldigvis :) jeg tror også det er enda en gutt her !

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Back
Topp