Skravletråd

Tror jeg kommer til å bli sengeliggende kommende uke etter min første fotballtrening på leeenge :p DET var tungt det!

Fotball er bare så gøy :-)
Jeg må innrømme at jeg er livredd for å gjøre noe galt nå når jeg endelig er blitt gravid, så jeg tør jo ikke å trene som vanlig, det blir bare rolige turer på meg frem til uke 12 hvertfall ;)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Elsker å spille fotball, så ble veldig glad nå når vi har fått et tilbud for oss som ikke er suerseriøse :) Typisk at det kommer når jeg er gravid, men får holde på så lenge jeg er komfortabel med det :) Er selvsagt litt mer forsiktig enn jeg ellers hadde vært og jeg merker at formen ikke er på topp :p

Har fått en fryktelig dårlig vane. Jeg våkner jo 7 hver dag og er lysvåken, jeg som kunne fint sove til 11-12 før. Men så blir jeg stuptrøtt ved 13.00 og sovner :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Har fått en fryktelig dårlig vane. Jeg våkner jo 7 hver dag og er lysvåken, jeg som kunne fint sove til 11-12 før. Men så blir jeg stuptrøtt ved 13.00 og sovner :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Samme her, men alt mellom 05.30-06.30..Sykt irriterende spes på dager da barna har fri og man kan sove lenge..Stuptrøtt ved 13 tiden, men går som regel over fram til klokka 17..da taper jeg som regel:p

Sitter å spiser ananas, og det er så godt at jeg ikke klarer å stoppe samtidig som jeg har begynt å bli veldig sår i munnen :p Haha, hverdagsproblem :P

Sitter å spiser ananas, og det er så godt at jeg ikke klarer å stoppe samtidig som jeg har begynt å bli veldig sår i munnen :p Haha, hverdagsproblem :P

Ananas e kjempegodt! sunt og :D

babyjente 27 Juli ♡

Jaa, bare dumt at jeg begynner å svi sånn i munnen av det :p Klarer ikke å spise mer :(

Hehe.. Ja eg kan ikkje ta i ananas eg eller være borti huden med den så spiser d med gaffel :p

babyjente 27 Juli ♡

Hehe.. Ja eg kan ikkje ta i ananas eg eller være borti huden med den så spiser d med gaffel :p

babyjente 27 Juli ♡
Lurt :D Jeg tenker at det sikkert er et tegn på at jeg har spist nok :p Hehe

Hører det er mange som reagerer på ananas og Kiwi. Blir sår i munnen og på huden. Sikkert pga det er tropiske frukter med noen sterke safter eller noe sånn, jeg har egentlig null peiling ;)
Men godt er det!

Det er jo sikkert noe med at det er veldig syrlig :) Veldig godt, i små mengder :p Husker jeg ble sånn etter å ha spist 3 kiwier etter hverandre også :p

Hahahaha, så søte! :D

Da sitter jeg på jobb og skal prøve å holde meg våken i heile natt..!! So far so good ;-) Har hatt en travel dag så jeg har kun tittet innom i ny og ne!!
Sov godt alle søte forumdamer =)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Å jobbe på natten er noe jeg beundrer, det er noe jeg aldri hadde klart, hvertfall ikke som gravid :P Men regner med at du har sovet litt på dagtid? :)

Å jobbe på natten er noe jeg beundrer, det er noe jeg aldri hadde klart, hvertfall ikke som gravid :P Men regner med at du har sovet litt på dagtid? :)

Det er mye tyngre som gravid ja!! Nå skal jeg jobbe en uke i strekk snart, så det blir spennende...!! Til vanlig stortrives jeg!! Er helst veldig rolig her jeg jobber :)
Har ikke fått tid til å sove på dagtid i dag, men det går seg til når jeg får snudd døgnet litt =)

Hva du jobber med da??

Det er mye tyngre som gravid ja!! Nå skal jeg jobbe en uke i strekk snart, så det blir spennende...!! Til vanlig stortrives jeg!! Er helst veldig rolig her jeg jobber :)
Har ikke fått tid til å sove på dagtid i dag, men det går seg til når jeg får snudd døgnet litt =)

Hva du jobber med da??

Har du hvilende nattevakt eller må du være våken hele tiden? :) Kan bli krevende i natt da siden du ikke har sovet på dagtid, eller er du vandt med det? :)

Jeg går på skole og er snart ferdig utdannet førskolelærer :)

Har du hvilende nattevakt eller må du være våken hele tiden? :) Kan bli krevende i natt da siden du ikke har sovet på dagtid, eller er du vandt med det? :)

Jeg går på skole og er snart ferdig utdannet førskolelærer :)

Jeg må være våken hele natta ja :) Har ansvar for rundt 30 pasienter!! Men så lenge vi er to på jobb går det som regel smertefritt =) Går i bølgedaler hvor travelt det er, og akkurat nå er vi inne i en rolig periode.
Er vane med å ikke sove før første vakta, og det går som regel bra :p Men kjenner jeg sliter med trøttheten i kveld ja!!

Lærer er drømmeyrket :) Arbeidstidene er suverene når ein har familie!! Gleder du deg til å komme ut i arbeid? Må være deilig og bli ferdig med utdanningen :D

Hører det er mange som reagerer på ananas og Kiwi. Blir sår i munnen og på huden. Sikkert pga det er tropiske frukter med noen sterke safter eller noe sånn, jeg har egentlig null peiling ;)
Men godt er det!

Eg har atopisk eksem så d e d som gjør d her i gården :) sitrusfrukter kan eg ikkje spise i det hele tatt, men appelsin lukter himmelsk! :P

babyjente 27 Juli ♡

Back
Topp