Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, men alt mellom 05.30-06.30..Sykt irriterende spes på dager da barna har fri og man kan sove lenge..Stuptrøtt ved 13 tiden, men går som regel over fram til klokka 17..da taper jeg som regelHar fått en fryktelig dårlig vane. Jeg våkner jo 7 hver dag og er lysvåken, jeg som kunne fint sove til 11-12 før. Men så blir jeg stuptrøtt ved 13.00 og sovner
Desember 2014
Taster på appen
Sitter å spiser ananas, og det er så godt at jeg ikke klarer å stoppe samtidig som jeg har begynt å bli veldig sår i munnen Haha, hverdagsproblem
Jaa, bare dumt at jeg begynner å svi sånn i munnen av det Klarer ikke å spise merAnanas e kjempegodt! sunt og
babyjente 27 Juli ♡
Jaa, bare dumt at jeg begynner å svi sånn i munnen av det Klarer ikke å spise mer
Lurt Jeg tenker at det sikkert er et tegn på at jeg har spist nok HeheHehe.. Ja eg kan ikkje ta i ananas eg eller være borti huden med den så spiser d med gaffel
babyjente 27 Juli ♡
Å jobbe på natten er noe jeg beundrer, det er noe jeg aldri hadde klart, hvertfall ikke som gravid Men regner med at du har sovet litt på dagtid?
Har du hvilende nattevakt eller må du være våken hele tiden? Kan bli krevende i natt da siden du ikke har sovet på dagtid, eller er du vandt med det?Det er mye tyngre som gravid ja!! Nå skal jeg jobbe en uke i strekk snart, så det blir spennende...!! Til vanlig stortrives jeg!! Er helst veldig rolig her jeg jobber
Har ikke fått tid til å sove på dagtid i dag, men det går seg til når jeg får snudd døgnet litt =)
Hva du jobber med da??
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Har du hvilende nattevakt eller må du være våken hele tiden? Kan bli krevende i natt da siden du ikke har sovet på dagtid, eller er du vandt med det?
Jeg går på skole og er snart ferdig utdannet førskolelærer
Hører det er mange som reagerer på ananas og Kiwi. Blir sår i munnen og på huden. Sikkert pga det er tropiske frukter med noen sterke safter eller noe sånn, jeg har egentlig null peiling
Men godt er det!
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Usj!! Kjedelig at en må holde seg vekke fra slike sunne ting . Appelsin lukter fantastisk , enig derEg har atopisk eksem så d e d som gjør d her i gården sitrusfrukter kan eg ikkje spise i det hele tatt, men appelsin lukter himmelsk!
babyjente 27 Juli ♡