Skravletråd

Noen som sliter med å sove ut på morgenen? Mulig det er bare meg, men jeg våkner kl 05.00!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Noen som sliter med å sove ut på morgenen? Mulig det er bare meg, men jeg våkner kl 05.00!!

Jeg!!! Våkner og er sikker på klokka er 11 men den er bare 7... Lysvåken :P Det er overhode ikke likt meg

Dere som har eller vet mye om vogner. Emmaljunga edge combi, jeg ser at inni kalesjen kan man ha sånne prinser og prinsesser osv. men er det mulig å ha den helt nøytral?

Jeg!!! Våkner og er sikker på klokka er 11 men den er bare 7... Lysvåken :P Det er overhode ikke likt meg

Ikke meg heller.. Helt håpløst! Håper ikke det skal være sånn hele veien haha :P

Dere som har eller vet mye om vogner. Emmaljunga edge combi, jeg ser at inni kalesjen kan man ha sånne prinser og prinsesser osv. men er det mulig å ha den helt nøytral?
Uh hæ? De fleste er hvite inni tror jeg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sover veldig lett og drømmer en masse, våkner også tidlig av meg selv. Jeg pleier å sove som en stein, drømmeløst og om klokka ikke ringer kan jeg fint sove til 12/ 13.00 :P

Sover veldig lett og drømmer en masse, våkner også tidlig av meg selv. Jeg pleier å sove som en stein, drømmeløst og om klokka ikke ringer kan jeg fint sove til 12/ 13.00 :P

Off! Samme med meg ca.. Helt håpløst rare drømmer, nesen så jeg ligger å ler når jeg våkner :P

Ok. Formen var fin fra 6 i morrest til halv 9. Men nå har jeg fått ned en halv appelsin. Litt juice og solbærsaft.

Laget grønnsaksuppe og jeg tror det var den som satte i gang kvalmen :( lukter hysterisk ekkelt :/

Jeg våkner nøyaktig kl 7 hver morgen. Og det er ikke vanlig for meg. Jeg liker å sove. Men lysvåken kl 7 hver eneste dag nå for tiden.

Og skikkelig sulten, men ingen mat frister. Whaat ?! :-P vanskelig det der ;)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Off! Samme med meg ca.. Helt håpløst rare drømmer, nesen så jeg ligger å ler når jeg våkner :p

Forrige dagen drømte jeg at min far hadde kroppen full av kreft :( I dag drømte jeg at mannnen min behandlet det nyfødte barnet våres som en filledukke, uansett hva jeg sa og viste så skjønte han ikke at han måtte være forsiktig med nakken :p Så jeg våkner fortvilet om dagen

Jeg våkner nøyaktig kl 7 hver morgen. Og det er ikke vanlig for meg. Jeg liker å sove. Men lysvåken kl 7 hver eneste dag nå for tiden.

Og skikkelig sulten, men ingen mat frister. Whaat ?! :p vanskelig det der ;)

Jeg er også veldig matlei, kan suse rundt i matbutikken i evigheter :P Ingen ting som frister

Heisann alle sammen :-)
Jeg er ny her inne og er nok noen år eldre enn de fleste, jeg fylte 40 i mars, og fikk nok tidenes bursdagsgave, en liten spire har begynt å vokse,
etter min beregning blir termin 14 desember.
Er det flere her inne som bor i Sandefjord som venter barn i slutten av året?

Og skikkelig sulten, men ingen mat frister. Whaat ?! :-P vanskelig det der ;)

Samme her! Men når jeg spiser så blir jeg 'mett' etter et par biter.. Frustrerende! :(

Uh hæ? De fleste er hvite inni tror jeg :)

Bare så det på bildene, og en venninne av meg har mye greier inni der :P Men så bra at de er hvite og :D

Her er det skikkelig gufsent vær i dag. Masse vind og tidvis regn/sludd. Hadde som plan å dra til hytta dag, men jeg tror nok vi utsetter det gitt :/
Nå når kvalmen ga seg går det i BV og klesvask :D Ikke så galt at det ikke er godt for noe :)

Deilig å være på påskeferie heime hos mamma :D sendt ho avgårde på trilletur med frøkna for å få ho til å sove mens eg nyter stillheten litt :D

babyjente 27 Juli ♡

Sløve dager for tiden... Noen som har noen filmer å anbefale? :)
Vi så på frozen her om dagen. Veldig koselig! :) og les miserable i går. I dag blir det sweeny todd, tror vi ender opp med en musikal påske :)
Ellers er det jo en del spennende filmer på kino. Divergent, the grand budapest hotel, osv osv :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi så på frozen her om dagen. Veldig koselig! :) og les miserable i går. I dag blir det sweeny todd, tror vi ender opp med en musikal påske :)
Ellers er det jo en del spennende filmer på kino. Divergent, the grand budapest hotel, osv osv :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Divergent var råbra :D

Back
Topp