Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg!!! Våkner og er sikker på klokka er 11 men den er bare 7... Lysvåken Det er overhode ikke likt megNoen som sliter med å sove ut på morgenen? Mulig det er bare meg, men jeg våkner kl 05.00!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg!!! Våkner og er sikker på klokka er 11 men den er bare 7... Lysvåken Det er overhode ikke likt meg
Uh hæ? De fleste er hvite inni tror jegDere som har eller vet mye om vogner. Emmaljunga edge combi, jeg ser at inni kalesjen kan man ha sånne prinser og prinsesser osv. men er det mulig å ha den helt nøytral?
Noen som sliter med å sove ut på morgenen? Mulig det er bare meg, men jeg våkner kl 05.00!!
Sover veldig lett og drømmer en masse, våkner også tidlig av meg selv. Jeg pleier å sove som en stein, drømmeløst og om klokka ikke ringer kan jeg fint sove til 12/ 13.00
Off! Samme med meg ca.. Helt håpløst rare drømmer, nesen så jeg ligger å ler når jeg våkner
Jeg våkner nøyaktig kl 7 hver morgen. Og det er ikke vanlig for meg. Jeg liker å sove. Men lysvåken kl 7 hver eneste dag nå for tiden.
Og skikkelig sulten, men ingen mat frister. Whaat ?! vanskelig det der
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Jeg våkner nøyaktig kl 7 hver morgen. Og det er ikke vanlig for meg. Jeg liker å sove. Men lysvåken kl 7 hver eneste dag nå for tiden.
Og skikkelig sulten, men ingen mat frister. Whaat ?! vanskelig det der
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Bare så det på bildene, og en venninne av meg har mye greier inni der Men så bra at de er hvite ogUh hæ? De fleste er hvite inni tror jeg
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
HAr egnetlig ikke tenkt så mye over det. Kanskje det er mønster i deBare så det på bildene, og en venninne av meg har mye greier inni der Men så bra at de er hvite og
Vi så på frozen her om dagen. Veldig koselig! og les miserable i går. I dag blir det sweeny todd, tror vi ender opp med en musikal påskeSløve dager for tiden... Noen som har noen filmer å anbefale?
Divergent var råbraVi så på frozen her om dagen. Veldig koselig! og les miserable i går. I dag blir det sweeny todd, tror vi ender opp med en musikal påske
Ellers er det jo en del spennende filmer på kino. Divergent, the grand budapest hotel, osv osv
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har ikke sett den selv ennå men lurte på det. Men blir nok å se den hvis du anbefalerDivergent var råbra