Skravletråd

Haha, takk for at du sier det :D Det er bare å lage, var faktisk overraskende enkelt (bare teknikken som må trenes på:P) :) Er jo koselig å lage noe i ventetiden :)
Men tror fortsatt jeg får mamma til å lage de :p hun er så nøye :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Men tror fortsatt jeg får mamma til å lage de :p hun er så nøye :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Har lurt på det samme :D Kanskje få noen til å sy med symaskin :) Blir litt finere da :)

Synest faktisk at dagene går ganske fort for tiden! :D Er snart hele 6 uker på vei og da nærmer ultralyden seg :D Jippi! Har så mye å se frem til! :D

Heisann alle sammen :-)
Jeg er ny her inne og er nok noen år eldre enn de fleste, jeg fylte 40 i mars, og fikk nok tidenes bursdagsgave, en liten spire har begynt å vokse,
etter min beregning blir termin 14 desember.
Er det flere her inne som bor i Sandefjord som venter barn i slutten av året?
Velkommen hit:) bor nok langt unna Sandefjord, men venter ihvertfall barn i desember;-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Heisann alle sammen :-)
Jeg er ny her inne og er nok noen år eldre enn de fleste, jeg fylte 40 i mars, og fikk nok tidenes bursdagsgave, en liten spire har begynt å vokse,
etter min beregning blir termin 14 desember.
Er det flere her inne som bor i Sandefjord som venter barn i slutten av året?
Velkommen :) Så koselig! Har du flere barn? :) Jeg er ikke fra Sandefjord, men er fra Tønsberg :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Synest faktisk at dagene går ganske fort for tiden! :D Er snart hele 6 uker på vei og da nærmer ultralyden seg :D Jippi! Har så mye å se frem til! :D
Jeg og syntes plutselig at dagene har begynt å gå litt fort :) spesielt når jeg ser filmer og strikker samtidig :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Jaa, nå går det plutselig fort! :) Spennende :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Det er så bra at det endelig begynner å gå fort :D

Nå har tårene begynt å komme hos meg..hærlig altså- NOT :happy118
Føler meg plutselig deprimert uten grunn..wæææ hva skjer nå :( :(

Nå har tårene begynt å komme hos meg..hærlig altså- NOT :happy118
Føler meg plutselig deprimert uten grunn..wæææ hva skjer nå :( :(
Sånn får jeg plutselig selv! Jeg fikk det første gangen dagen før jeg fikk positiv test! Og da lå jeg å hylgråt en hel dag og var så deprimert, og ante ikke hvorfor :p jeg er aldri sånn så var sikker på jeg hadde fått en form for dyp depresjon, men det var jo bare en spire :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Tror ikke jeg kunne følt meg mindre gravid egentlig! Spent på å se hva som er på ul :p

❤️ Desember 2014 ❤️

God morgen jenter :D
Hva skal dere gjøre på i dag da? Jobb? Fri? Påskeferie? :p
Jeg har akkurat lagt meg i senga etter en lang natt på jobb!! No har kvalmen komt snikende innpå meg og, har ikke vært særlig kvalm med dei to andre så dette kan bli spennende....

Natta <3 :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Sånn får jeg plutselig selv! Jeg fikk det første gangen dagen før jeg fikk positiv test! Og da lå jeg å hylgråt en hel dag og var så deprimert, og ante ikke hvorfor :p jeg er aldri sånn så var sikker på jeg hadde fått en form for dyp depresjon, men det var jo bare en spire :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Godt å vite at jeg ikke er alene med disse utbruddene ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

God morgen jenter :D
Hva skal dere gjøre på i dag da? Jobb? Fri? Påskeferie? :p
Jeg har akkurat lagt meg i senga etter en lang natt på jobb!! No har kvalmen komt snikende innpå meg og, har ikke vært særlig kvalm med dei to andre så dette kan bli spennende....

Natta <3 :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
God morgen :) dagen idag skal bare tilbringes mest mulig i ro. Er så sliten. Må nok en del turer ut i regnet med valpen. Og strikke ferdig teppet jeg har begynt på :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Vanskelig å vite om jeg er spirekvalm eller ikke spist nok :p Jeg er såå svimmel og kvalm. Har spist to frukt og en yoghurt så har fa fått i meg noe og

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg er sååå trøtt om dagene,matlysta er på bånn og puppene er supervonde. Godt å kjenne at ting skjer :p

Is til frokost? Er det innafor? :p

Back
Topp