Lurepus
Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Åååh så søt elefant
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh så søt elefant
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Men tror fortsatt jeg får mamma til å lage de hun er så nøyeHaha, takk for at du sier det Det er bare å lage, var faktisk overraskende enkelt (bare teknikken som må trenes på) Er jo koselig å lage noe i ventetiden
Har lurt på det samme Kanskje få noen til å sy med symaskin Blir litt finere daMen tror fortsatt jeg får mamma til å lage de hun er så nøye
Desember 2014
Taster på appen
Velkommen hit bor nok langt unna Sandefjord, men venter ihvertfall barn i desember;-)Heisann alle sammen
Jeg er ny her inne og er nok noen år eldre enn de fleste, jeg fylte 40 i mars, og fikk nok tidenes bursdagsgave, en liten spire har begynt å vokse,
etter min beregning blir termin 14 desember.
Er det flere her inne som bor i Sandefjord som venter barn i slutten av året?
Velkommen Så koselig! Har du flere barn? Jeg er ikke fra Sandefjord, men er fra TønsbergHeisann alle sammen
Jeg er ny her inne og er nok noen år eldre enn de fleste, jeg fylte 40 i mars, og fikk nok tidenes bursdagsgave, en liten spire har begynt å vokse,
etter min beregning blir termin 14 desember.
Er det flere her inne som bor i Sandefjord som venter barn i slutten av året?
Jeg og syntes plutselig at dagene har begynt å gå litt fort spesielt når jeg ser filmer og strikker samtidigSynest faktisk at dagene går ganske fort for tiden! Er snart hele 6 uker på vei og da nærmer ultralyden seg Jippi! Har så mye å se frem til!
Jaa, nå går det plutselig fort! SpennendeSynest faktisk at dagene går ganske fort for tiden! Er snart hele 6 uker på vei og da nærmer ultralyden seg Jippi! Har så mye å se frem til!
Sånn får jeg plutselig selv! Jeg fikk det første gangen dagen før jeg fikk positiv test! Og da lå jeg å hylgråt en hel dag og var så deprimert, og ante ikke hvorfor jeg er aldri sånn så var sikker på jeg hadde fått en form for dyp depresjon, men det var jo bare en spireNå har tårene begynt å komme hos meg..hærlig altså- NOT
Føler meg plutselig deprimert uten grunn..wæææ hva skjer nå
Sånn får jeg plutselig selv! Jeg fikk det første gangen dagen før jeg fikk positiv test! Og da lå jeg å hylgråt en hel dag og var så deprimert, og ante ikke hvorfor jeg er aldri sånn så var sikker på jeg hadde fått en form for dyp depresjon, men det var jo bare en spire
Desember 2014
Taster på appen
God morgen dagen idag skal bare tilbringes mest mulig i ro. Er så sliten. Må nok en del turer ut i regnet med valpen. Og strikke ferdig teppet jeg har begynt påGod morgen jenter
Hva skal dere gjøre på i dag da? Jobb? Fri? Påskeferie?
Jeg har akkurat lagt meg i senga etter en lang natt på jobb!! No har kvalmen komt snikende innpå meg og, har ikke vært særlig kvalm med dei to andre så dette kan bli spennende....
Natta <3
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app