Skravletråd

Da drar vi til ho"mor i helgen,å koser oss sammen der. Deeeilig sol er det og,så blir kos å skravle på verandaen med en kald iste eller to xsmile3

Ønsker alle en riktig god påske videre :) :Heartpink

Eg får ikkje igjen vinterjakken lengre... :O og så e eg en del svimmel, noen som vet ka d kan være?

babyjente 27 Juli ♡
Mulig jernmangel ettersom vi har mer blod i kroppen nå. Legen vil måle jernlagrene dine på første kontroll og fortelle om og evt hvilket jerntilskudd du må ta. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mulig jernmangel ettersom vi har mer blod i kroppen nå. Legen vil måle jernlagrene dine på første kontroll og fortelle om og evt hvilket jerntilskudd du må ta. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Okei :)

Sent from my iPad using BV Forum

buko ost.jpg
er denne Osten trygg å spise? Står jo selvfølgelig ikke på om den er pasturisert eller ikke. Har så lyst på! ;)

Det står på pakken at det er smelteost. Vet ikke om det er forskjell på det og kremost egentlig.

SPØRSMÅL FRA KUNDE: Ville bare lige høre om alle jeres produkter er varmbehandlet? Jeg er gravid, og det er derfor vigtigt for mig. SVAR: Hej Tillykke med graviditeten ) Heldigvis kan jeg berolige dig med, at alle de oste- og mejeriprodukter, vi fremstiller, er produceret af pasteuriseret mælk. Så du kan roligt spise løs. Med venlig hilsen Arla Forum Susanne Hamann arlaforum@arlafoods.com

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Blæææh, da ble det jobb i morgen og.. jaja, har bå finansiert babyseng, vippestol og vognpose bare på tilleggene denne påska :D

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Jobb her og i morgen.. Kunne ikke fristet mindre!

❤️ Desember 2014 ❤️

Herre Gud. I kveld er kroppen min helt rar. Er ikke kvalm , men likevel sitter brekningene løst av hver minste lukt.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Blæææh, da ble det jobb i morgen og.. jaja, har bå finansiert babyseng, vippestol og vognpose bare på tilleggene denne påska :D

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Pengene kommer godt med ja ;) Er ein god motivasjon for å holde ut dagene nå i påsken :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Nå sitter jeg på jobb med feber og vondt i hele kroppen.. :(
Har fri i morgen heldigvis så satser på at jeg blir frisk igjen til mandag!!
Er nok immunforsvaret som svikter litt når kroppen lager baby :p

Ønsker dere alle en god natt :)

Nå sitter jeg på jobb med feber og vondt i hele kroppen.. :(
Har fri i morgen heldigvis så satser på at jeg blir frisk igjen til mandag!!
Er nok immunforsvaret som svikter litt når kroppen lager baby :p

Ønsker dere alle en god natt :)

Er du nattevakt? ? :) de er gode å ha! Jeg har blitt veldig glad i mine her :p

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Da var det endelig siste vakten før litt fri og før UL :D Føler meg så kvalm, men ikke oppkast kvalm.. Ubehagelig er det hvertfall :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp