ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Hihi så nettopp på en julefilm. Gleder meg sånn til desember
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig jernmangel ettersom vi har mer blod i kroppen nå. Legen vil måle jernlagrene dine på første kontroll og fortelle om og evt hvilket jerntilskudd du må ta.Eg får ikkje igjen vinterjakken lengre... :O og så e eg en del svimmel, noen som vet ka d kan være?
babyjente 27 Juli ♡
Mulig jernmangel ettersom vi har mer blod i kroppen nå. Legen vil måle jernlagrene dine på første kontroll og fortelle om og evt hvilket jerntilskudd du må ta.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Leste en Mail en dansk gravid dame hadde sendt til de angående de ostene. Og alle er varmebehandlet og trygge for gravide fikk hun til svarDet står på pakken at det er smelteost. Vet ikke om det er forskjell på det og kremost egentlig.
Jobb her og i morgen.. Kunne ikke fristet mindre!Blæææh, da ble det jobb i morgen og.. jaja, har bå finansiert babyseng, vippestol og vognpose bare på tilleggene denne påska
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Blæææh, da ble det jobb i morgen og.. jaja, har bå finansiert babyseng, vippestol og vognpose bare på tilleggene denne påska
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Er du nattevakt? ? de er gode å ha! Jeg har blitt veldig glad i mine herNå sitter jeg på jobb med feber og vondt i hele kroppen..
Har fri i morgen heldigvis så satser på at jeg blir frisk igjen til mandag!!
Er nok immunforsvaret som svikter litt når kroppen lager baby
Ønsker dere alle en god natt
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Er du nattevakt? ? de er gode å ha! Jeg har blitt veldig glad i mine her
Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
Nei men jeg ligger på sykehuset og har hatt en del med nattevaktene å gjøre og de er sååå søte og kjekke å ha!Ja det er jeg Du og?
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app