Skravletråd

Ikveld blir det pizza levert på døra fra et lokalt pizzeria. Det har jeg veldig lyst på idag så da unner jeg meg det :) :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Nå fikk jeg lyst på Takopizza!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ååååh, jeg hater det når jeg utsetter ting til siste liten! :p Sitter nå med masse skolearbeid som skal være ferdig til i morgen :(

Haha nettopp det jeg skal spise ;) og manzanilo ♡♡

:D kanskje jeg må lure mannen en liten tur til byen Haha. Kos dere med maten! :)

Er vel ikke lenge til skjult gruppe kommer nå?

❤️ Desember 2014 ❤️

Tenkte akkurat på det! I morgen er det vell to uker siden vi fikk beskjed om at det var to uker til? :p

Tenkte akkurat på det! I morgen er det vell to uker siden vi fikk beskjed om at det var to uker til? :p
Ja, jeg tror det er noe sånt

❤️ Desember 2014 ❤️

Trener noen av dere nå når dere er gravid ? Jeg tør egentlig ikke , liveredd for å miste. Men tenker jeg må bare bite det i meg og trene litt hvertfall.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Trener noen av dere nå når dere er gravid ? Jeg tør egentlig ikke , liveredd for å miste. Men tenker jeg må bare bite det i meg og trene litt hvertfall.

Har jogga litt og gått meg noen turer :) Prøvde meg på fotball, men da pressa jeg meg sånn at jeg ikke tør det noe mer :p Prøver å ikke få for høy puls siden det ikke skal være bra for babyen :)

Har jogga litt og gått meg noen turer :) Prøvde meg på fotball, men da pressa jeg meg sånn at jeg ikke tør det noe mer :p Prøver å ikke få for høy puls siden det ikke skal være bra for babyen :)
Er det ikke bra med for høy puls? Da kan jeg jo bare glemme å trene :( siden jeg får høy puls med en gang pga hjertesykdom .

:D kanskje jeg må lure mannen en liten tur til byen Haha. Kos dere med maten! :)

Nå er den bestilt :) *vente vente*

Mange myter når det gjelder trening.. jeg kommer til å prøve å holde som normalt. Går mye fjellturer.. merker jo jeg er blitt mer andpusten allerede, men må holde formen vedlike så lenge jeg ikke er dårlig! så lenge du ikke blir uvel å lytter til kroppen så skal det bare Være bra for både mor og barn med trening .. :-)

http://www.trim.no/pub/art.php?id=865

Har en venninne som trente kettlebells og gikk fjellturer til hun var 8 mnd på veg. Hun er forbildet mitt :') gikk også på gravid trening med instruktør og jordmor på treningssenteret vårt.. det tilbudet håper jeg starter opp igjen etter sommeren :-)

Jeg trener jo egentlig tung styrke, pga det er eneste treningsform som kan gjøres over kort tid og likevel gi meg fremgang uten at hjertet løper helt løpsk . Kondisjon kan jeg bare glemme. Altså da snakker jeg om løping og skikkelig gi nesten alt kondisjon :) men jeg får prøve meg frem med litt vekter :)

Har vært på en knall hyttetur. Knallblå himmel og sol :) Deilig :) gikk veldig fint å gå på ski og dra pulk.
Trøtt som ei strømpe nå da:) :)

Elsker været akkurat nå! Er ikke ofte vi på sunnmøre kan sitte ute i bare tskjorte i april :p
T-skjorte?? Her har det vært singlett, solbriller, grill og knebukser i hele dag. Ikke noe så vakkert som Sunnmøre en slik dag:-D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Er det ikke bra med for høy puls? Da kan jeg jo bare glemme å trene :( siden jeg får høy puls med en gang pga hjertesykdom .

Jeg har bare lest at om man ikke er vandt med tung trening bør ikke pulsen være over pff.. husker ikke helt :p Tror det var 175 :)

T-skjorte?? Her har det vært singlett, solbriller, grill og knebukser i hele dag. Ikke noe så vakkert som Sunnmøre en slik dag:-D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Haha, har vært hjemme hos mamma i dag og hadde ikke med noe annet enn jeans og t-skjorte :( Grill hørtest digg ut! Jeg håper på å få fyrt opp grillen snart om været holder seg sånn :)

Back
Topp