Skravletråd

Jeg gleder meg til vi får hemmelig gruppe og kanskje kan vise et ansikt bak nickene våre :)

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Men hva skjer i hemmelig gruppe? Hva går det ut på?

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Jeg vet bare fra en annen gruppe jeg var med på at når vi fikk hemmelig gruppe la vi ut litt mer personlige ting som bilder av magen og oss selv. Det ble veldig privat og vi ble bedre kjent :) nå har vi bare et nick som sjeldent sier noe om oss som person :) er nok flere som ikke vil men for min del syns jeg det er koselig å ha et ansikt å forholde meg til.. :)

Aah :D det hørtes mer privat ut da ja :) blir gøy det!

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Det er overhodet ikke sikkert det er vanlig her da for jeg var på et annet forum når jeg fikk sønnen min men det var såå koselig! :) når vi hadde født eller nærmet oss fødsel fikk vi fb gruppe og der snakker vi den dag idag 3 år etterpå :) har flere som venn på fb og det er veldig gøy!

Da var vi hjemme igjen etter årets påskeferie..Godt å komme bort litt, men enda bedre å komme hjem:p Ble en del å gå over inne her, men nå tror jeg at jeg har fått oppdatert meg m alt:) Så gøy å se at d alt har begynt å komme noen inn på januar.. D betyr jo at vi er ett skritt lengre kommet jenter:D Så gøy.. Syns dagene kunne gått litt fortere enn dem gjør..Er 7+5 i dag og fortsatt ikke så mye symptomer.. Ser frem til ny ul 2.mai og sammenligne bildene fra første ul..Sikkert mye som har endret seg siden første..

Her har jeg nettopp spist frokost, lenge leve påskefri :p Gleder meg veldig til vi får skjult gruppe og jeg kanskje får bli enda bedre kjent med dere desemberdamer :D

Her har jeg nettopp spist frokost, lenge leve påskefri :p Gleder meg veldig til vi får skjult gruppe og jeg kanskje får bli enda bedre kjent med dere desemberdamer :D
Jaa det blir koselig :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

I morgen er det forresten 2 uker siden hun sa det tok to uker

❤️ Desember 2014 ❤️

Er det noen kriterier for å få være med i den skjulte gruppen? :) hører til desember jeg også, men har ikke skravla der enda.. Er 7 uker i dag :D men har ikke helt insett at dette har gått bra enda! Skal på ul torsdag, så kanskje det går opp da :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Hcg var på 5800 idag 5+5, tar det som et godt tegn! Var på litt over 3000 på lørdag så ikke helt dobling men..

Så lenge det stiger er det viktigst :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Leste hvordan jeg skal komme meg med i den skjulte gruppen nå, så nå skriver jeg for harde livet her :D hehe! Men hvordan vet jeg om jeg har 50 innlegg på akkurat termingruppen da? :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Sitter å hører på musikk og plutselig kommer sangen vi hadde til vår første dans i bryllupet <3 Sitter å sipper som en gal her alene :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Da var vi hjemme igjen etter årets påskeferie..Godt å komme bort litt, men enda bedre å komme hjem:p Ble en del å gå over inne her, men nå tror jeg at jeg har fått oppdatert meg m alt:) Så gøy å se at d alt har begynt å komme noen inn på januar.. D betyr jo at vi er ett skritt lengre kommet jenter:D Så gøy.. Syns dagene kunne gått litt fortere enn dem gjør..Er 7+5 i dag og fortsatt ikke så mye symptomer.. Ser frem til ny ul 2.mai og sammenligne bildene fra første ul..Sikkert mye som har endret seg siden første..
Har savnet deg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp