Straks klar for en ny dag i sola må bare stå opp først.. Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det kun vi på desember 2014 som kan se det som står der.Men hva skjer i hemmelig gruppe? Hva går det ut på?
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Jeg vet bare fra en annen gruppe jeg var med på at når vi fikk hemmelig gruppe la vi ut litt mer personlige ting som bilder av magen og oss selv. Det ble veldig privat og vi ble bedre kjent nå har vi bare et nick som sjeldent sier noe om oss som person er nok flere som ikke vil men for min del syns jeg det er koselig å ha et ansikt å forholde meg til..Men hva skjer i hemmelig gruppe? Hva går det ut på?
Det er overhodet ikke sikkert det er vanlig her da for jeg var på et annet forum når jeg fikk sønnen min men det var såå koselig! når vi hadde født eller nærmet oss fødsel fikk vi fb gruppe og der snakker vi den dag idag 3 år etterpå har flere som venn på fb og det er veldig gøy!Aah det hørtes mer privat ut da ja blir gøy det!
Jaa det blir koseligHer har jeg nettopp spist frokost, lenge leve påskefri Gleder meg veldig til vi får skjult gruppe og jeg kanskje får bli enda bedre kjent med dere desemberdamer
Vi bør få det snart blir gøy!I morgen er det forresten 2 uker siden hun sa det tok to uker
Desember 2014
Taster på appen
Da håper jeg vi får det i morgenI morgen er det forresten 2 uker siden hun sa det tok to uker
Desember 2014
Taster på appen
Så lenge det stiger er det viktigstHcg var på 5800 idag 5+5, tar det som et godt tegn! Var på litt over 3000 på lørdag så ikke helt dobling men..
Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
Har savnet degDa var vi hjemme igjen etter årets påskeferie..Godt å komme bort litt, men enda bedre å komme hjem Ble en del å gå over inne her, men nå tror jeg at jeg har fått oppdatert meg m alt Så gøy å se at d alt har begynt å komme noen inn på januar.. D betyr jo at vi er ett skritt lengre kommet jenter Så gøy.. Syns dagene kunne gått litt fortere enn dem gjør..Er 7+5 i dag og fortsatt ikke så mye symptomer.. Ser frem til ny ul 2.mai og sammenligne bildene fra første ul..Sikkert mye som har endret seg siden første..