Men det går framover!Hcg var på 5800 idag 5+5, tar det som et godt tegn! Var på litt over 3000 på lørdag så ikke helt dobling men..
Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det går framover!Hcg var på 5800 idag 5+5, tar det som et godt tegn! Var på litt over 3000 på lørdag så ikke helt dobling men..
Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
Kan jeg spørre hvilken sang det var?Sitter å hører på musikk og plutselig kommer sangen vi hadde til vår første dans i bryllupet <3 Sitter å sipper som en gal her alene
Desember 2014
Taster på appen![]()
The first time ever i saw your face med leona Lewis <3 den er såå finKan jeg spørre hvilken sang det var?![]()
Den må jeg høre!The first time ever i saw your face med leona Lewis <3 den er såå fin
Desember 2014
Taster på appen![]()
Jaa, den er helt fantastisk <3Den må jeg høre!Elsker sånne type sanger som får meg til å tenke på kjærligheten mellom to mennesker <3
Hvis jeg får ei jente skal hun hete Leona nettopp pga Leona LewisThe first time ever i saw your face med leona Lewis <3 den er såå fin
Desember 2014
Taster på appen![]()
jeg må spise veldig lite i gangen,da går ting litt bedre en liten stund. spiser jeg "mye" blir det verre og vondt i mangen.... spsier jeg ikke blir det verre med kvalmen...Jeg spiste nettopp en halv pakke safarikjeks, og angrer umiddelbart. Det virker som om jeg blir kvalm samme hva jeg putter i meg. Huff!
Vet dessverre ikke, men prøv å google detHei jenter
Er det noen av dere som vet om det går an å ta en tidlig ultralyd i området Sogn?
Privat klinikk eller noe?
Sent from my iPad using BV Forum
Hååååper vi får det i morgenNår får vi egentlig det skjulte forumet?![]()
okei, så spennendeHååååper vi får det i morgen![]()
Ja, gleder meg til det!okei, så spennende![]()
Ja, det er sant. Er nok mange som sniker inn på forumet her!Ja, gleder meg til det!Man kan med en gang dele litt mer om seg selv da
![]()
Redd for detJa, det er sant. Er nok mange som sniker inn på forumet her!![]()