Skravletråd

Tror jeg aldri har gruet meg så mye til noe før. Inni meg vet jeg at det har gått galt men så er det lille håpet inni hjertet som ber om at vi får se hjertet til spira vår banke.

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Masse lykke til idag.. Krysser alt jeg har for deg og at alt er som det skal med den lille :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror jeg aldri har gruet meg så mye til noe før. Inni meg vet jeg at det har gått galt men så er det lille håpet inni hjertet som ber om at vi får se hjertet til spira vår banke.

❤️ Desember 2014 ❤️

Alt er bra skal du se:) Du skal være her sammen m oss helt til desember..Skal krysse d som krysses kan for deg..Tenk pos selv om d sikkert ikke er lett..Når har du time?

Alt er bra skal du se:) Du skal være her sammen m oss helt til desember..Skal krysse d som krysses kan for deg..Tenk pos selv om d sikkert ikke er lett..Når har du time?
Jeg har time 14.00 :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg sitter på jobb og får ikke gjort stort. Sliter med motivasjonen første dag etter ferien og nygravod. Gosj, det er så mye å tenke påbod surfe på...

Sent from my iPhone using BV Forum

Tungt å være i praksis etter ferien.. lang dag i dag og med møter og greier...

Da er sirkuset i gang for min del....
Vært hos lege i dag, og blir nå henvist til duotest og ultralyd. Dette pga at alderen min er forholdsvis høy:cool:
I tillegg til dette har jeg fått påvist celleforandringer før graviditeten. Så tirsdag om en uke skal jeg til gyn.pol ang dette:(
Kan bli lange uker dette....

VIL ha skjult forum! Bare jeg som er utålmodig? :p

Skulle ikke det være i orden nå då? :P

Så er vi avhengige at de som driver med implementering må ta seg tid og jeg tipper de bare gjør slike ting et par ganger i måneden. Dette er nemlig ikke slik som en IT avdeling ville prioritert :p
Snakker av erfaring *ler*

Så er vi avhengige at de som driver med implementering må ta seg tid og jeg tipper de bare gjør slike ting et par ganger i måneden. Dette er nemlig ikke slik som en IT avdeling ville prioritert :p
Snakker av erfaring *ler*
Synes det er på sin plass å prioritere slike ting :p Haha :p

Jeg blir alltid så kvalm på kveldstid, og i tillegg utsetter jeg alltid å ta tablettene mine til kvelden så det blir enda eklere.. æsj

Back
Topp