Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, mannen kjøper en test på vei hjem En ting er hvertfall sikkert, går ikke dette veien skal jeg gjøre akkurat det samme som den pp spira satt igjen og da skal den sitte hele veien. Selvom jeg helst vil være her hos dere såklart. Jeg sa til gyn at CB hadde gått opp fra 1-2 til 2-3 forrige uke og da ble han litt sjokkert egentlig!Jeg skjønner deg veldig godt. Uvisstheten er det værste. Man vil jo selvsagt at det skal gå bra, men om man føler/trur at det ikke gjør det vil man bare bli ferdig og kunne starte på neste. Man vil hvertfall vite.
Jeg håper så mye at spira di bare er litt "treg i oppstarten" men at den plutselig gjør et kjempehopp og vokser masse. Unner virkelig ingen å måtte gå slik i uvisshet. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en cb digital. Da burde svaret bli ganske klart. Er jo såpass mange dager siden du fikk 2-3 så om det kommer 3+ kan du slappe av, står det fortsatt 2-3 eller 1-2 vet du hvertfall hva som skjer.
Da jeg mista i oktober hadde jeg 1-2 i 2mndr.
Mange store klemmer til deg ♡
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Huff, det er ikke meningen å klage men i dag kom bare alle følelsene frem som skulle kommet frem i går. Jeg hadde faktisk håpet litt på at jeg skulle våkne i dag og at blødningen hadde enten tatt seg helt opp eller gitt seg helt. Men nei, ingen av delene. Dette er så psykisk tungt at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg
Desember 2014
Taster på appen
Flere enn meg som utrolig utålmodig ?? Jeg er bare 5+1, men føler tiden går i sneglefart!!
Det er jo så mange som sier at man må nyte graviditeten, for det går så fort. Men synes det går sakte jeg..
Ja, det går bedre nå Jeg ringte mamma, hun visste jo ikke noe.. Hun sa ikke stort stakkars, men prøvde så godt hun kunne. Var nødt til det siden jeg går til legen der hun jobber. Men godt å få sagt det til hun. Takk for at du tenker på meg <3Hei twinkle♡Forstår hvor frustrerende og trist det må være♡ unner deg ikke dennr uvissheten. .. håper du har det litt bedre nå, men sendet deg uansett mange gode tanker og varme klemmer
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kom med a Låner gjerne nå som kvalmen bestemte seg for å gi meg fri noen timerNoen som vil låne en 9 mndr gammel jente som har stått opp med feil fot? kjenner tålmodigheten min e ikkje så stor med alle disse hormonene i kroppen
babyjente 27 Juli ♡
ååååh endelig en litt bedre dag! tør nesten ikke si det høyt! deilig å ikke måtte sitte/ligge i en krok i soffan og konse på å puuuuuuste. har spsit "masse" sikkert 15 ritz med greddeost og grønne druer, og en sjokomelk og ett glass jus. ny rekord
Huff jeg håper virkelig det ordner seg for dere <3 Vi har ikke lyst å miste deg nå.. ingen flere for den saks skyld <3Ja, det går bedre nå Jeg ringte mamma, hun visste jo ikke noe.. Hun sa ikke stort stakkars, men prøvde så godt hun kunne. Var nødt til det siden jeg går til legen der hun jobber. Men godt å få sagt det til hun. Takk for at du tenker på meg <3
Desember 2014
Taster på appen
Er i barnehagepraksis så skal absolutt ikke klage! Har vært ute i hele dag og nytt fineværet!Hvilken type praksis har du da? Kan være slitsomt med mye praksis! Spesielt rett etter ferie
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Uff, tenker mye på deg om dagene Twinkle <3 Håper du snart får et svar på hva som skjer med spira, og aller helst et positivt svarHuff, det er ikke meningen å klage men i dag kom bare alle følelsene frem som skulle kommet frem i går. Jeg hadde faktisk håpet litt på at jeg skulle våkne i dag og at blødningen hadde enten tatt seg helt opp eller gitt seg helt. Men nei, ingen av delene. Dette er så psykisk tungt at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg
Desember 2014
Taster på appen
I dag tenker jeg det har vært knall:-DEr i barnehagepraksis så skal absolutt ikke klage! Har vært ute i hele dag og nytt fineværet!
Absolutt! Nesten for varmt, men det er vell ikke lov å klage på været når det er så fint som det er nå!I dag tenker jeg det har vært knall:-D
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app