Skravletråd

Flere en meg som gjerne skulle kunne kikket inn i magen for å vite at alt er ok?!? Ser flere som bruker cb test for å vite. Sikkert bare meg som er treg, men hvordan fungerer det?

Ser vi har fått skjult gruppe nå, og det står at jeg har 69 "posts", får jeg tilgang da? :) og har jeg forstått det rett at jeg da må sende en meld til den personen som var navngitt for å få tilgang? :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Jeg skjønner deg veldig godt. Uvisstheten er det værste. Man vil jo selvsagt at det skal gå bra, men om man føler/trur at det ikke gjør det vil man bare bli ferdig og kunne starte på neste. Man vil hvertfall vite.
Jeg håper så mye at spira di bare er litt "treg i oppstarten" men at den plutselig gjør et kjempehopp og vokser masse. Unner virkelig ingen å måtte gå slik i uvisshet. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en cb digital. Da burde svaret bli ganske klart. Er jo såpass mange dager siden du fikk 2-3 så om det kommer 3+ kan du slappe av, står det fortsatt 2-3 eller 1-2 vet du hvertfall hva som skjer.
Da jeg mista i oktober hadde jeg 1-2 i 2mndr.
Mange store klemmer til deg ♡

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Ja, mannen kjøper en test på vei hjem :) En ting er hvertfall sikkert, går ikke dette veien skal jeg gjøre akkurat det samme som den pp spira satt igjen og da skal den sitte hele veien. Selvom jeg helst vil være her hos dere såklart. Jeg sa til gyn at CB hadde gått opp fra 1-2 til 2-3 forrige uke og da ble han litt sjokkert egentlig!

❤️ Desember 2014 ❤️

spent på testen din Twinkle <3 håper det står 2-3 el 3+ :)

Det er naturlig å være utålmodig nå.
Jeg er nok det fram til uke 12, eller UL. Var det sist og.
Jeg er utrolig rastløs om dagen og har problemer med å konse.

Venter på lille spire som kan bli en 2014 skatt eller 2015 skatt

Jeg er så enig! Men tror du ikke det går trekt fram til vi kan skrike det ut fra verandaen? :-p Jeg går å kjenner etter alle tegn kroppen gir fra seg :-) Men må si at det verste i forhold til jobb, er at jeg er veldig trøtt. Og ikke minst bilsyk ( har en jobb der jeg kjører en del bil) så det er litt slitsomt.. :-/ vurderer faktisk om jeg bør si det til sjefen..

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg også syns det går utrolig tregt om dagen.. :( Syns egentlig ting er veldig tøft om dagen jeg, er ikke mye kos enda.. Har nok ikke gått opp for meg, men håper det gjør det etter ul og første kontroll.. :) Så håper tiden snart kan begynne og flyy!

UL i morgen :D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Huff, det er ikke meningen å klage men i dag kom bare alle følelsene frem som skulle kommet frem i går. Jeg hadde faktisk håpet litt på at jeg skulle våkne i dag og at blødningen hadde enten tatt seg helt opp eller gitt seg helt. Men nei, ingen av delene. Dette er så psykisk tungt at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg

❤️ Desember 2014 ❤️

Hei twinkle♡Forstår hvor frustrerende og trist det må være♡ unner deg ikke dennr uvissheten. .. håper du har det litt bedre nå, men sendet deg uansett mange gode tanker og varme klemmer:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Flere enn meg som utrolig utålmodig ?? Jeg er bare 5+1, men føler tiden går i sneglefart!!
Det er jo så mange som sier at man må nyte graviditeten, for det går så fort. Men synes det går sakte jeg..

frem til uke 5-6 går sakte, men nå syns jeg tiden raser avgårde.

Hei twinkle♡Forstår hvor frustrerende og trist det må være♡ unner deg ikke dennr uvissheten. .. håper du har det litt bedre nå, men sendet deg uansett mange gode tanker og varme klemmer:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, det går bedre nå :) Jeg ringte mamma, hun visste jo ikke noe.. Hun sa ikke stort stakkars, men prøvde så godt hun kunne. Var nødt til det siden jeg går til legen der hun jobber. Men godt å få sagt det til hun. Takk for at du tenker på meg <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Dagene er lange ja! Tankene går vekk fra jobb og til bekymringer over til forhåpninger. Har så lyst til å si det til alle, men det er jo så alt for tidlig :(( spørs om familien får vite det i uke 9 :)

Noen som vil låne en 9 mndr gammel jente som har stått opp med feil fot? :p kjenner tålmodigheten min e ikkje så stor med alle disse hormonene i kroppen :p

babyjente 27 Juli ♡
Kom med a :D Låner gjerne nå som kvalmen bestemte seg for å gi meg fri noen timer :D

ååååh endelig en litt bedre dag! tør nesten ikke si det høyt! deilig å ikke måtte sitte/ligge i en krok i soffan og konse på å puuuuuuste. har spsit "masse" sikkert 15 ritz med greddeost og grønne druer, og en sjokomelk og ett glass jus. ny rekord

Wohoo.
HAdde mitt første ublide møte med bøtta i dag. Frokost skulle jeg bare glemme. HAr fått i meg 5 ritz og en halv liter vann.
Blir bra når man skal ha kaffeselskap si kveld hahaha.

Ja, det går bedre nå :) Jeg ringte mamma, hun visste jo ikke noe.. Hun sa ikke stort stakkars, men prøvde så godt hun kunne. Var nødt til det siden jeg går til legen der hun jobber. Men godt å få sagt det til hun. Takk for at du tenker på meg <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Huff jeg håper virkelig det ordner seg for dere <3 Vi har ikke lyst å miste deg nå.. ingen flere for den saks skyld <3

Hvilken type praksis har du da? Kan være slitsomt med mye praksis! Spesielt rett etter ferie;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Er i barnehagepraksis så skal absolutt ikke klage! :D Har vært ute i hele dag og nytt fineværet! :D

Huff, det er ikke meningen å klage men i dag kom bare alle følelsene frem som skulle kommet frem i går. Jeg hadde faktisk håpet litt på at jeg skulle våkne i dag og at blødningen hadde enten tatt seg helt opp eller gitt seg helt. Men nei, ingen av delene. Dette er så psykisk tungt at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg

❤️ Desember 2014 ❤️

Uff, tenker mye på deg om dagene Twinkle <3 Håper du snart får et svar på hva som skjer med spira, og aller helst et positivt svar :)

For en dag!! Bihulene verker og jeg måtte kaste i meg noen smertestillende før jeg skulle på jobb intervju. En jobb jeg virkelig ønsket meg og utrolignok fikk!! Da jeg kom hjem å gledet meg til å finne senga gikk det opp for meg at jeg skulle hatt mensen...
Full fart bort i butikken og jemman var testen positiv!! ☺️ 5 uker på vei!! For en fantastisk dag ❤️❤️

Er i barnehagepraksis så skal absolutt ikke klage! :D Har vært ute i hele dag og nytt fineværet! :D
I dag tenker jeg det har vært knall:-D

I dag tenker jeg det har vært knall:-D

Absolutt! :D Nesten for varmt, men det er vell ikke lov å klage på været når det er så fint som det er nå! :p

Back
Topp