Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig Sikkert kjekt med venner som har barn på samme alderKost meg på besøk hos et nabo par med jevnaldrende sønn, og en litt eldre da. Første gang vi har kommet i skikkelig prat. Spiste til og med kveldsmaten hos dem.
Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Vi skal også selge og kjøpe nytt snart. Spent på hvordan det vil gå å selge, da markedet het også er veldig dårlig nå :/ men vi må jo ha større plass når spiren kommer masse lykke til med visning!visning i morgen, såååå lei av å ha huset kalrt og stylet til en hver tid... markedet i stavanger er så treigt for tiden..er vel det generelt i landet... tar tid å selge,folk sitter på vent.. har hatt flere intereserte,emn ingen tør hive seg på budgivning.. hååååper det løsner etter i morgen!
Det hørtes veldig koselig utKost meg på besøk hos et nabo par med jevnaldrende sønn, og en litt eldre da. Første gang vi har kommet i skikkelig prat. Spiste til og med kveldsmaten hos dem.
Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Hva står på timeplanen i dag damer? 1t og 40 min til ul nå
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des
Hva står på timeplanen i dag damer? 1t og 40 min til ul nå
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des
Lykke til på ul gleder meg til oppdateringHva står på timeplanen i dag damer? 1t og 40 min til ul nå
Lykke til i dag!!! Vi skal i åpen barnehage i dag, kos for store og småHva står på timeplanen i dag damer? 1t og 40 min til ul nå
Passer ikke buksene mine lenger har vært å skulle kjøpe meg mammabukser men fant ingen jeg likte.Flere som sliter med de vanlige buksene?? Uke 7 her og får ikke plass til magen lenger uten at det gjør vondt! (sikkert pga luft, men likevel). Litt overkill å kjøpe mammaklær nå? Sist gang passet alle bukser inntil 16-17 uker...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Flere som sliter med de vanlige buksene?? Uke 7 her og får ikke plass til magen lenger uten at det gjør vondt! (sikkert pga luft, men likevel). Litt overkill å kjøpe mammaklær nå? Sist gang passet alle bukser inntil 16-17 uker...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe, ser for meg at jeg vandrer rundt i nattbukser på jobb! :-DPasser ikke buksene mine lenger har vært å skulle kjøpe meg mammabukser men fant ingen jeg likte.
Så her går det i nattbukse og joggebuksr.
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
haha,ja hu hylte sånn at mannen måtte gå ut!!! hohohoho