Skravletråd

Kost meg på besøk hos et nabo par med jevnaldrende sønn, og en litt eldre da. Første gang vi har kommet i skikkelig prat. Spiste til og med kveldsmaten hos dem.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Kost meg på besøk hos et nabo par med jevnaldrende sønn, og en litt eldre da. Første gang vi har kommet i skikkelig prat. Spiste til og med kveldsmaten hos dem.

Så koselig :) Sikkert kjekt med venner som har barn på samme alder :)

visning i morgen, såååå lei av å ha huset kalrt og stylet til en hver tid... markedet i stavanger er så treigt for tiden..er vel det generelt i landet... tar tid å selge,folk sitter på vent.. har hatt flere intereserte,emn ingen tør hive seg på budgivning.. hååååper det løsner etter i morgen!
Vi skal også selge og kjøpe nytt snart. Spent på hvordan det vil gå å selge, da markedet het også er veldig dårlig nå :/ men vi må jo ha større plass når spiren kommer :) masse lykke til med visning!

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

takk!!! ja er så treigt,men de har lovet at det løsner nå etter påske.. vi skal flytte 100 mil,så er ikke bare bare ;) masse lykke til i prosessen dere ofså!!!

Da kaller hverdagen her igjen med forelesning og skolebenk! Ha en super dag jenter :D

Det hørtes veldig koselig ut :)

Hva står på timeplanen i dag damer? :) 1t og 40 min til ul nå :D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Hva står på timeplanen i dag damer? :) 1t og 40 min til ul nå :D

Masse lykke til!! :)

Flere som sliter med de vanlige buksene?? Uke 7 her og får ikke plass til magen lenger uten at det gjør vondt! (sikkert pga luft, men likevel). Litt overkill å kjøpe mammaklær nå? Sist gang passet alle bukser inntil 16-17 uker...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Flere som sliter med de vanlige buksene?? Uke 7 her og får ikke plass til magen lenger uten at det gjør vondt! (sikkert pga luft, men likevel). Litt overkill å kjøpe mammaklær nå? Sist gang passet alle bukser inntil 16-17 uker...

Passer ikke buksene mine lenger :( har vært å skulle kjøpe meg mammabukser men fant ingen jeg likte.
Så her går det i nattbukse og joggebuksr.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg også sliter litt, men det er nok fordi jeg er så oppblåst og jeg er rimelig tynn normalt :P

Passer ikke buksene mine lenger :( har vært å skulle kjøpe meg mammabukser men fant ingen jeg likte.
Så her går det i nattbukse og joggebuksr.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Hehe, ser for meg at jeg vandrer rundt i nattbukser på jobb! :-D

Åh hjelpes. Ser fødeavdelingen og hun dama hyler no voldsomt. :O

haha,ja hu hylte sånn at mannen måtte gå ut!!! hohohoho

Hadde mannen min gått ut vet jeg ikkevom han ble tilgitt!

Venter på lille spire som kan bli en 2014 skatt eller 2015 skatt

haha,ja hu hylte sånn at mannen måtte gå ut!!! hohohoho

Jeg hylte ikke sånn. JEg stønna, men det var jo fordi det var tungt.
Jeg husker i taxien på vei til føden fikk jeg en ai-ai i hver sving, men aldri noe roping eller brøling. Jeg vil påstå hun herbrølte godt og jeg lo litt når JM der begynte å snakke om urinstinktet. Det er jo sant, men wow :O :D

Back
Topp