Jeg hadde på meg gravidtights i dag for første gang denne graviditeten... Og den blir ikke gjemt bort igjen.. Veldig godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg tenker også lengselsfullt på veska med gravidklær på loftet...men syns det er litt tidlig! Skal bli skjønt å slippe å ha en linning akkurat der jeg er øm og oppblåst og uggen!Jeg hadde på meg gravidtights i dag for første gang denne graviditeten... Og den blir ikke gjemt bort igjen.. Veldig godt
Åh, jeg var nettopp på spinning - og det er såå godt nå! veldig takknemlig for at formen er god, håper det vedvarer.
Og har masse medfølelse for dere som sliter med kvalme Spent på hvordan neste uke blir, har hørt at det er rundt uke 6 kvalmen setter i gang for de fleste?
Jeg har termin den 14Ja men ingen med termin den 14. Rart
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Samme her! Er ikke bare bare å være student hellerSom student kan jeg gå i akkurat hva jeg vil heldigvis. Og forsåvidt også legge opp dagene som det passer seg, men tror nok det blir litt lite lesing. Har vært hjemme etter påske i 2 dager nå og har lest så mye som 3 sider. Yey
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nei uff, håper det ikke er det!!God morgen! Her tror jeg at jeg har fått bekkenløsning og fy fader så vondt.
enten det eller så har je en nerve i klem, men jeg forsøkte å gjøre bøyeøvelsen som JM gjør for å sjekke og da gjorde det skikkelig vondt så det er nok førstnevte :/Nei uff, håper det ikke er det!!
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 <3
Fikk mitt aller første gravidplagg i posten fra H&M i går. En svart slim fit bukse, satt som et skudd på rumpe og lår, men selvfølgelig altfor stor over magen enda
Ble veldig fornøyd
http://www.hm.com/no/product/25181?article=25181-A
Hvor har du vondt hen?God morgen! Her tror jeg at jeg har fått bekkenløsning og fy fader så vondt.