Skravletråd

Jeg hadde på meg gravidtights i dag for første gang denne graviditeten... Og den blir ikke gjemt bort igjen.. Veldig godt:)

Får ikke til å post e nye poste :( . Hva skal jeg gjøre for å sende den ?

Jeg hadde på meg gravidtights i dag for første gang denne graviditeten... Og den blir ikke gjemt bort igjen.. Veldig godt:)
Ja jeg tenker også lengselsfullt på veska med gravidklær på loftet...men syns det er litt tidlig! Skal bli skjønt å slippe å ha en linning akkurat der jeg er øm og oppblåst og uggen!:-)

Åh, jeg var nettopp på spinning - og det er såå godt nå! :) veldig takknemlig for at formen er god, håper det vedvarer.
Og har masse medfølelse for dere som sliter med kvalme ❤️ Spent på hvordan neste uke blir, har hørt at det er rundt uke 6 kvalmen setter i gang for de fleste?

Da fikk du meg til å booke en spinnings time også ;) Hatt lyst til det i flere dager! men har malt hus hver dag så da har jeg ikke orket. Pluss at jeg er mer kvalm på kveldene.

God morgen! Her tror jeg at jeg har fått bekkenløsning og fy fader så vondt. :(

Som student kan jeg gå i akkurat hva jeg vil heldigvis. Og forsåvidt også legge opp dagene som det passer seg, men tror nok det blir litt lite lesing. Har vært hjemme etter påske i 2 dager nå og har lest så mye som 3 sider. Yey

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Samme her! Er ikke bare bare å være student heller :p ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Nei uff, håper det ikke er det!!

Nei uff, håper det ikke er det!!

enten det eller så har je en nerve i klem, men jeg forsøkte å gjøre bøyeøvelsen som JM gjør for å sjekke og da gjorde det skikkelig vondt så det er nok førstnevte :/

Men jeg var ikke forberedt på at det ville være vondt å sitte/ligge.. Får gå å finne meg en ammepute.

Huff, aner ikke hvordan jeg skal klare å skjule graviditeten. Magen står rett ut. Jeg er ingen sylfide, så store klær funker ikke her... Hyyyyyl

Hei :)
Jeg har vært så trøtt om kveldene nå at jeg klarer omtrent ikke holde meg våken til 21.00. Og da sover jeg hvertfall 3 timer på dagen i tillegg..... !! Tror aldri jeg har vært så trøtt i en graviditet før :P Flere som sliter med trøtthet?

Jaaa!! Skamtrøtt :( men så har eg ei på 9 mndr som e sjuk og ikkje har sovet sammenhengende mer enn en time om natten i to netter... :( krysse fingrene for ei bedre natt i natt!

Sent from my iPad using BV Forum

Herregud så emosjonell jeg er i dag da. Så på slutten på adils hemmelige dansere eller hva programmet heter.. begynte å strigråte på slutten, kunne ikke forklare hvorfor:P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Veeldig trøtt jeg også, føler jeg lever i en boble om dagen, får ikke med meg noen ting.. :p

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Samme her, går litt på autopilot føles det som; sove, spise, jobb/skole, sove :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk mitt aller første gravidplagg i posten fra H&M i går. En svart slim fit bukse, satt som et skudd på rumpe og lår, men selvfølgelig altfor stor over magen enda :P

Ble veldig fornøyd :D

http://www.hm.com/no/product/25181?article=25181-A

Jeg var i butikken og prøvde hm bukse i går. Syns strikken over var in,air vid. Den kan man jo ikke starte å bruke før ganske sent. Sist svangerskap kjøpe jeg en del bukser fra Mamalicious, og de har en my tynnere og mer tøybleier strikk. Jeg liker det bedre tidlig, men ser for meg at HM strikken er bra når magen virkelig begynner å diger.

Å. Jeg er på et jobbarrangement. Kleint å ikke drikke egentlig. Alle forventer at du skal drikke vin...
Bestilte cola og Munkholm uten noen oppfølgingsforklaring. Heldigvis satt jeg ikke i nærheten av mine folk. De hadde varighet det md en gang. Men et par sm er relativt nære tenkte nok sitt. Jaja...dem om det. Slitsomt med smalltalk til vanlig, men når man blir oppblåst som en ballong vil man jo bare legge seg!

Hvor har du vondt hen?
Jeg kjenner bekkenet littebitt, men er ikke så vondt.
Om du har vondt i korsryggen, så kan du teste å tøye hodteleddsbøyeren. Er verdt å teste...

Back
Topp