Nedover høyre for og bekkenet.Hvor har du vondt hen?
Jeg kjenner bekkenet littebitt, men er ikke så vondt.
Om du har vondt i korsryggen, så kan du teste å tøye hodteleddsbøyeren. Er verdt å teste...
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nedover høyre for og bekkenet.Hvor har du vondt hen?
Om du har vondt i korsryggen, så kan du teste å tøye hodteleddsbøyeren. Er verdt å teste...
Ååå, ja <3 Føler meg som verdens heldigeste <3 Gleder meg til alt som skjer fremoverKveldens lykke var å se på den nydelige datteren min ligge å sove, så kom jeg på at jeg skal få et sånt mirakel til å da trillet tårene!! Sommerfugler i hele kroppen
Så heldige vi er som har så flotte mirakler i kroppene våre!
Om det er smertefullt å tøye hofteleddsbøyern tenker man bekkenløsning? Vond rygg her og, som kommer ved vridning...Hvor har du vondt hen?
Uff, det hørest helt forferdelig ut! Utrolig kjedelig å gå å være trøtt på jobb..Huff, her er jeg så trøtt at jeg holder på å gå i bakken Fikk ikke sove ett minutt inatt, ikke vet jeg hvorfor.. Og så måtte jeg stå opp Kl 6for å reise på jobb Godt jeg er ferdig 15.45. Selv om det føles som evigheter nett nå...
Ja helt grusomt å være så trøtt, og ikke kunne legge seg Men er ferdig om 2,5 timer, da er det rett hjem å sove en time!Uff, det hørest helt forferdelig ut! Utrolig kjedelig å gå å være trøtt på jobb..
Det blir sikkert deiligJa helt grusomt å være så trøtt, og ikke kunne legge seg Men er ferdig om 2,5 timer, da er det rett hjem å sove en time!
Strålende dag her og! Og forme er ok! Forrige gang kom kvalmen moderat 7+1 og skikkelig 7+2 (ble sengeliggende). Idag er jeg 6+6 så fryktelig spent på denne helgen og begynnelsen av uka! ;-)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja gjett om Å været er nydelig ute! Så skal gå hjem, blir deilig! Selv om ryggen er begynt å plage meg. Det må ha med graviditeten å gjøre for er ikke noe plaga med den ellers. Ryggen føles veldig sliten ut på en måte. Og kan være litt vondt å bøye seg innimellom. I korsryggen..Det blir sikkert deilig