Skravletråd

Hvor har du vondt hen?
Jeg kjenner bekkenet littebitt, men er ikke så vondt.
Om du har vondt i korsryggen, så kan du teste å tøye hodteleddsbøyeren. Er verdt å teste...

Sent from my iPad using BV Forum
Nedover høyre for og bekkenet.

Kveldens lykke var å se på den nydelige datteren min ligge å sove, så kom jeg på at jeg skal få et sånt mirakel til å da trillet tårene!! Sommerfugler i hele kroppen:)

Så heldige vi er som har så flotte mirakler i kroppene våre! ;)
Ååå, ja <3 Føler meg som verdens heldigeste <3 Gleder meg til alt som skjer fremover :)

Hvor har du vondt hen?
Jeg kjenner bekkenet littebitt, men er ikke så vondt.
Om du har vondt i korsryggen, så kan du teste å tøye hodteleddsbøyeren. Er verdt å teste...

Sent from my iPad using BV Forum
Om det er smertefullt å tøye hofteleddsbøyern tenker man bekkenløsning? Vond rygg her og, som kommer ved vridning...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I dag skal jeg og grille og er redd for å bli avslørt av venninnene mine.. orker ikke å unngå å være med på sosiale sammenkomster bare fordi jeg ikke kan drikke :) Om jeg blir avslørt er det også helt greit :)

God morgen alle! :-) nå har bi koset oss med frokost, og skal ut å jobbe i hagen :-D

Huff, her er jeg så trøtt at jeg holder på å gå i bakken :( Fikk ikke sove ett minutt inatt, ikke vet jeg hvorfor.. Og så måtte jeg stå opp Kl 6for å reise på jobb :( Godt jeg er ferdig 15.45. Selv om det føles som evigheter nett nå...

Huff, her er jeg så trøtt at jeg holder på å gå i bakken :( Fikk ikke sove ett minutt inatt, ikke vet jeg hvorfor.. Og så måtte jeg stå opp Kl 6for å reise på jobb :( Godt jeg er ferdig 15.45. Selv om det føles som evigheter nett nå...
Uff, det hørest helt forferdelig ut! :( Utrolig kjedelig å gå å være trøtt på jobb..

Strålende dag her og! Og forme er ok! :-) Forrige gang kom kvalmen moderat 7+1 og skikkelig 7+2 (ble sengeliggende). Idag er jeg 6+6 så fryktelig spent på denne helgen og begynnelsen av uka! ;-)

God morgen og god helg til dere :)

Her er formen stort sett fin (det er før frokost her vel og merke)
I dag blir det storhandling, jentungen skal i barnebursdag og så er det avslapping på tapeten med familie :)
Hva skal dere? :)

Hadde planer om en tur med junior for å finne rumpetroll, men her kom kvalmen kasta over meg så jeg ligger på sofaen og har dårlig samvittighet for gutten som vil ut:-( pappaen er på jobb...

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hadde nesten glemt hvor intens den her kvalmen kunne være, ennå dette er tredje gangern. Bahh.. * dagens lille klage *

Uff.. Synes så synd i dere som er kvalme... :( Håper det gir seg snart :)

Ja helt grusomt å være så trøtt, og ikke kunne legge seg :( Men er ferdig om 2,5 timer, da er det rett hjem å sove en time! :)
Det blir sikkert deilig :)

Strålende dag her og! Og forme er ok! :) Forrige gang kom kvalmen moderat 7+1 og skikkelig 7+2 (ble sengeliggende). Idag er jeg 6+6 så fryktelig spent på denne helgen og begynnelsen av uka! ;-)

:)
Håper du slipper unna kvalmen! Det er noe herk! Kjenner jeg gruer meg litt til uke 7 nå altså! Er så mange som har skrevet at kvalmen har komt da. Jeg hater jo kvalme mer enn alt, og det lille jeg har av kvalmen nå om morningen, det går fort over, men synes det er grusomt nok altså :)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app[/quote]

Det blir sikkert deilig :)
Ja gjett om :-) Å været er nydelig ute! Så skal gå hjem, blir deilig! Selv om ryggen er begynt å plage meg. Det må ha med graviditeten å gjøre for er ikke noe plaga med den ellers. Ryggen føles veldig sliten ut på en måte. Og kan være litt vondt å bøye seg innimellom. I korsryggen..
Noen som vet om det har med graviditeten å gjøre?

Høres ut som en fin plan for dagen :-) Her skal jeg rett hjem etter jobb, og rett på sofaen å ta en times soving! :-) Så blir det nok avslapping med samboer, kanskje ut å gå en tur :-)

Høres ut som en fin plan for dagen :) Her skal jeg rett hjem etter jobb, og rett på sofaen å ta en times soving! Så blir det avslapping med samboer med god mat :-) Kanskje gå en tur i finværet :-)

Back
Topp