Skravletråd

Ønsker dere minst mulig kvalme og oppkast damer!

Så jeg bør sikkert være glad for å aldri ha kjent på det dere har, selv om jeg syns det er slitsomt med å slite med ulvehunger eller hva det heter.

Enda en superfin dag i vente, så her blir det grillings igjen.. Deilig å tyvstarte på sommeren:)

Heisann :)

Melder min ankomst her :) Testet positivt på tordag, og er dermed nå 4 uker og 5 dager på vei :)

Har foreløpig litt blanda følelser, fordi jeg i mine to tidligere svangerskap har slitt med ekstrem svangerskapskvalme,
og regner ikke med å slippe unna denne gang.. :angry3 Så stålsetter meg på noen mnd med mareritt, før jeg endelig kan
glede meg skikkelig over spira :p

Nyter noen gode uker nå, før det slår inn for fullt :eek: Regner med jeg skal på sykehuset å få sonde, så jeg slipper å
bli så svak denne gangen, vil i alle fall be om det..

Håper ingen av dere andre har det på den måten, og gratulerer dere alle så mye med en spire :dance008
Gratulerer så masse med en liten spire i magen :-) Kvalmen er noe herk, men vi får.prøve å tenke at det hele resulterer i en liten baby :-) Jeg er heller ikke noe spesielt kvalm enda, men litt redd for dt siden så mange her inne sier uke 7 er verst :p
Håper du slipper unna kvalmen da, trenger ikke få det selv om du har hatt det med de to andre, krysser fingrene for deg :-)

Bare lurer på.en ting. Når man er i uke 7, vil det si at når det står her inne på babyverden at jeg er komt i uke 6, og for eksempel 6+3, er jeg da i uke 7? Var noen som sa det men ble litt usikker. Jeg er elendig på å forklare men håper dere skjønte :p

Uff, kjedelig med ryggvondt :( Åja, det er jo utrolig kjedelig da. Håper du ikke får for vondt!
Tenker å oppsøke kiropraktor/fysioterapaut fortest mulig for å kanskje unngå at det låser seg helt :)

Bare lurer på.en ting. Når man er i uke 7, vil det si at når det står her inne på babyverden at jeg er komt i uke 6, og for eksempel 6+3, er jeg da i uke 7? Var noen som sa det men ble litt usikker. Jeg er elendig på å forklare men håper dere skjønte :p
Ja, når du er 6+3 har du gått gravid i 6 uker og 3 dager, det vil jo si at du er i den 7ende uken. :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Hvor mange tester har dere tatt til nå?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tenker å oppsøke kiropraktor/fysioterapaut fortest mulig for å kanskje unngå at det låser seg helt :)

Bare så du vet, så skal de helst ikke manipulere i 1. Trimestrr.

Venter på lille spire som kan bli en 2014 skatt eller 2015 skatt

Hvor mange tester har dere tatt til nå?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Alt for mange :p Men tok min siste test da jeg var 5 uker på vei :) Synes det var godt å ta CB-digital for å følge med på hcg stigningen :)

Bare så du vet, så skal de helst ikke manipulere i 1. Trimestrr.

Venter på lille spire som kan bli en 2014 skatt eller 2015 skatt
Det er jo greit å vite :) Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem, men får kanskje vente til jeg har vært på kontroll hos jordmor :) Regner med at de vet :)

Hadde nettopp samleie med samboer, og ble helt ifra meg da jeg såg blod komme når han gikk ut av meg.. Hva kan dette være? Er det noe jeg bør bekymre meg for? Jeg blir jo såklart helt ifra meg og full i bekymringer jeg. Føler for å kontakte lege med en gang, bør jeg? Blodet var lyst, ikke knall rødt sånn som ved mensen. Men så gikk jeg på do rett etter samleie, og da drypte det ganske rødt blod. Men på papiret var det mer lysere farge.. Hjeeelp :(

Hadde nettopp samleie med samboer, og ble helt ifra meg da jeg såg blod komme når han gikk ut av meg.. Hva kan dette være? Er det noe jeg bør bekymre meg for? Jeg blir jo såklart helt ifra meg og full i bekymringer jeg. Føler for å kontakte lege med en gang, bør jeg? Blodet var lyst, ikke knall rødt sånn som ved mensen. Men så gikk jeg på do rett etter samleie, og da drypte det ganske rødt blod. Men på papiret var det mer lysere farge.. Hjeeelp :(

Huff høres ikke kjekt ut :( Jeg hadde ringt legevakt for min egen del, for å få svar. Ikke kjekt å tenke på hele tiden liksom..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Huff høres ikke kjekt ut :( Jeg hadde ringt legevakt for min egen del, for å få svar. Ikke kjekt å tenke på hele tiden liksom..

Jeg ringte ho nettopp, og ho sa at viss jeg fortsatte å blø så var det nok en abort. så håper bare det ikke fortsetter å blø :(

Jeg ringte ho nettopp, og ho sa at viss jeg fortsatte å blø så var det nok en abort. så håper bare det ikke fortsetter å blø :(

:( Krysser fingrer og tær for kroppen spiller deg et puss. Lykke til, og hold oss oppdatert.

Uff, ikke noe kjekt å blø! :( Krysser fingrene for at det bare er et blodkar eller to som har bristet!

Vil nå berre si at jeg blødde hver gang jeg hadde samleie sist graviditet. Ringte legevakten og fikk beskjed om at det var helt normalt og at det var lurt å ta det rolig med sex fremover...
Men jeg var rundt 20 uker da det skjedde første gang og det var brunrødt blod som kom. Håper uansett at det du opplever også kan være helt uskyldig og at det kan gå bra :)
God klem til deg =)

Back
Topp