Skravletråd

:( Krysser fingrer og tær for kroppen spiller deg et puss. Lykke til, og hold oss oppdatert.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Tusen takk :-) Håper det går fint! Samboer og svigermor har roet meg ned nå, så er mer rolig nå. Gikk på do nettopp og da var det nesten ingenting blod på papiret. Virket som littegrann rester fra blødningen istad.
Skal holde dere oppdatert :-)

Vil nå berre si at jeg blødde hver gang jeg hadde samleie sist graviditet. Ringte legevakten og fikk beskjed om at det var helt normalt og at det var lurt å ta det rolig med sex fremover...
Men jeg var rundt 20 uker da det skjedde første gang og det var brunrødt blod som kom. Håper uansett at det du opplever også kan være helt uskyldig og at det kan gå bra :)
God klem til deg =)
Tusen takk, det roet meg ned altså! :-) Ja jeg tror vi skal ta det ganske med ro med sex litt fremover. Tørr rett og slett ikke. Ja håper dette går fint :-)

Nei absolutt ikke :( Blir jo så bekymra, bare grein og grein :(
Ja håper jeg også!!
Sender deg en klem <3 Har lest at det er mange som blør etter samleie uten at det trenger å være noe galt :)

Sender deg en klem <3 Har lest at det er mange som blør etter samleie uten at det trenger å være noe galt :)
Tar klemmen godt imot <3 Ja håper dette går fint! Skal til legen 7.Mai. Så viss jeg ikke blør noe mer nå, venter jeg bare med å reise til legen før legetimen 7.Mai :-) Så håpe på å få høre da at alt er Bra :-)
Vet du eller noen andre her inne om vi får høre hjertelyden eller se noe til babyen så tidlig? Når legetimen er så er jeg 7+1.

Tar klemmen godt imot <3 Ja håper dette går fint! Skal til legen 7.Mai. Så viss jeg ikke blør noe mer nå, venter jeg bare med å reise til legen før legetimen 7.Mai :) Så håpe på å få høre da at alt er Bra :)
Vet du eller noen andre her inne om vi får høre hjertelyden eller se noe til babyen så tidlig? Når legetimen er så er jeg 7+1.
Høres ut som du har tynne slimhinner i skjeden :)
Krysser fingrene for at alt er bra med spirelille :)

Høres ut som du har tynne slimhinner i skjeden :)
Krysser fingrene for at alt er bra med spirelille :)
Ja det kan være det, har lest litt på nettet, og legen og svigermor mente det også. Idag har jeg blødde veldig lite, kommer ikke i trusa, kunn litt utvanna på papiret.
Ja håper dette går fint og at alt går fint :-) Er jo mange som blør i løpet av graviditeten, så Eg slår meg til ro med det :-)

Hvordan går det med dere??:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her går det fint! Er overlykkelig over at jeg slapp å gjenta spyinga fra forrige natt. Formen er fin. Matlysten er det litt verre med. Tanken på middag/varm mat er lite fristende... :(

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Her stiger spenningen.... Skal på gyn.pol i morgen tidlig. Har celleforandringer som ble oppdaget før sv.skapet men rakk ikke gjøre biopsi før jeg ble uventet gravid. Så nå spørs det hva gynekologen anbefaler i forhold til gjennomføringen av sv.skapet. Venter også i spenning på innkalling til duotest....
Veldig mye som er uavklart i forhold til fortsettelsen het hos meg som dere sikkert skjønner...:(

Har igunnen hatt en drittdag i dag.. Har hatt lederdag i barnehagen og følt meg helt forferdelig.. Vondt i hodet, svimmel, tørst og sulten hele tiden, trøtt og sliten, vondt i ryggen, ubehag i magen, småuggen, ja, det var vel alt :p Vanskelig å sette grenser og ta beslutninger når man ikke er helt 100%.. :( Nå har jeg kjøpt sjokolade og skal legge meg på sofaen :D

Har igunnen hatt en drittdag i dag.. Har hatt lederdag i barnehagen og følt meg helt forferdelig.. Vondt i hodet, svimmel, tørst og sulten hele tiden, trøtt og sliten, vondt i ryggen, ubehag i magen, småuggen, ja, det var vel alt :p Vanskelig å sette grenser og ta beslutninger når man ikke er helt 100%.. :( Nå har jeg kjøpt sjokolade og skal legge meg på sofaen :D
Huff :( Hørtes ut som en fæl da! Godt å være ferdig for dagen da tenker eg, sofa, sjokolade og tv gjør alltid alt bra igjen :D God bedring <3

Huff :( Hørtes ut som en fæl da! Godt å være ferdig for dagen da tenker eg, sofa, sjokolade og tv gjør alltid alt bra igjen :D God bedring <3
Ikke så veldig fælt når jeg tenker tilbake på det, men føltest litt fælt ut i stad :P Det som er værst er når man føler formen går utover barna i barnehagen :( Det skal jo ikke gjøre det, og jeg håper at de ikke merka noe.. Men jeg kjenner at jeg sliter meg helt ut på å "skjerpe" meg hele dagen :p Takk snille <3

Ikke så veldig fælt når jeg tenker tilbake på det, men føltest litt fælt ut i stad :p Det som er værst er når man føler formen går utover barna i barnehagen :( Det skal jo ikke gjøre det, og jeg håper at de ikke merka noe.. Men jeg kjenner at jeg sliter meg helt ut på å "skjerpe" meg hele dagen :p Takk snille <3
Hehe :p Ja det er ikke noe særlig :/ Det gikk nok sikkert fint :-) Uff ja det er fullt forståelig :p Er man ikke i form, er det lett det går utover andre dessverre, det gjør jeg hvertfall :p Og det er jo veldig dumt da..Stakkars mannfolk som må leve med oss nå i disse tider :p

Stakkars deg! Høres kjempeslitsomt ut! Håper på bedre dager framover for deg!

Ååååhr !! Skjønner ikke hvorfor dårlig form skal ødelegge gleden av å gå gravid :( idag er bare alt gale!!

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Back
Topp