Tusen takkKrysser fingrer og tær for kroppen spiller deg et puss. Lykke til, og hold oss oppdatert.
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Skal holde dere oppdatert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkKrysser fingrer og tær for kroppen spiller deg et puss. Lykke til, og hold oss oppdatert.
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Nei absolutt ikkeUff, ikke noe kjekt å blø!Krysser fingrene for at det bare er et blodkar eller to som har bristet!
Tusen takk, det roet meg ned altså!Vil nå berre si at jeg blødde hver gang jeg hadde samleie sist graviditet. Ringte legevakten og fikk beskjed om at det var helt normalt og at det var lurt å ta det rolig med sex fremover...
Men jeg var rundt 20 uker da det skjedde første gang og det var brunrødt blod som kom. Håper uansett at det du opplever også kan være helt uskyldig og at det kan gå bra
God klem til deg =)
Sender deg en klem <3 Har lest at det er mange som blør etter samleie uten at det trenger å være noe galtNei absolutt ikkeBlir jo så bekymra, bare grein og grein
Ja håper jeg også!!
Tar klemmen godt imot <3 Ja håper dette går fint! Skal til legen 7.Mai. Så viss jeg ikke blør noe mer nå, venter jeg bare med å reise til legen før legetimen 7.MaiSender deg en klem <3 Har lest at det er mange som blør etter samleie uten at det trenger å være noe galt![]()
Høres ut som du har tynne slimhinner i skjedenTar klemmen godt imot <3 Ja håper dette går fint! Skal til legen 7.Mai. Så viss jeg ikke blør noe mer nå, venter jeg bare med å reise til legen før legetimen 7.MaiSå håpe på å få høre da at alt er Bra
Vet du eller noen andre her inne om vi får høre hjertelyden eller se noe til babyen så tidlig? Når legetimen er så er jeg 7+1.
Ja det kan være det, har lest litt på nettet, og legen og svigermor mente det også. Idag har jeg blødde veldig lite, kommer ikke i trusa, kunn litt utvanna på papiret.Høres ut som du har tynne slimhinner i skjeden
Krysser fingrene for at alt er bra med spirelille![]()
HuffHar igunnen hatt en drittdag i dag.. Har hatt lederdag i barnehagen og følt meg helt forferdelig.. Vondt i hodet, svimmel, tørst og sulten hele tiden, trøtt og sliten, vondt i ryggen, ubehag i magen, småuggen, ja, det var vel altVanskelig å sette grenser og ta beslutninger når man ikke er helt 100%..
Nå har jeg kjøpt sjokolade og skal legge meg på sofaen
![]()
Ikke så veldig fælt når jeg tenker tilbake på det, men føltest litt fælt ut i stadHuffHørtes ut som en fæl da! Godt å være ferdig for dagen da tenker eg, sofa, sjokolade og tv gjør alltid alt bra igjen
God bedring <3
HeheIkke så veldig fælt når jeg tenker tilbake på det, men føltest litt fælt ut i stadDet som er værst er når man føler formen går utover barna i barnehagen
Det skal jo ikke gjøre det, og jeg håper at de ikke merka noe.. Men jeg kjenner at jeg sliter meg helt ut på å "skjerpe" meg hele dagen
Takk snille <3
Stakkars deg! Høres kjempeslitsomt ut! Håper på bedre dager framover for deg!Har igunnen hatt en drittdag i dag.. Har hatt lederdag i barnehagen og følt meg helt forferdelig.. Vondt i hodet, svimmel, tørst og sulten hele tiden, trøtt og sliten, vondt i ryggen, ubehag i magen, småuggen, ja, det var vel altVanskelig å sette grenser og ta beslutninger når man ikke er helt 100%..
Nå har jeg kjøpt sjokolade og skal legge meg på sofaen
![]()