Skravletråd

I dag har vi vært litt trenge. Men var så deilig å endelig få sove lenge. Siden det er fint vær tenkte vi å dra på tur til hovedøya eller så drar vi til ullvållseter. Pakker sekken med mat og drikke i tilfelle jeg skulle bli kvalm på turen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja gjett om :) Å været er nydelig ute! Så skal gå hjem, blir deilig! Selv om ryggen er begynt å plage meg. Det må ha med graviditeten å gjøre for er ikke noe plaga med den ellers. Ryggen føles veldig sliten ut på en måte. Og kan være litt vondt å bøye seg innimellom. I korsryggen..
Noen som vet om det har med graviditeten å gjøre?
Jeg har også begynt å merke at ryggen krangler litt, men har hatt mye problem med rygg/bekken før graviditeten også så jeg har bare regnet med at det kom til å bli sånn :(

Ja, her kom kvalmen 7+2... Uke 7 er visst da det skjer...
Må ikke si det :p Jeg som har tenkt at jeg kommer til å slippe unna :P Hehe, får se i løpet av denne uka her :p

Her kom kvalmen i uke 3-4... Virker litt greiere i dag...

Sent from my iPad using BV Forum

Må ikke si det :p Jeg som har tenkt at jeg kommer til å slippe unna :P Hehe, får se i løpet av denne uka her :p

Jeg er også spent.. 5+5 idag å har sluppet unna den skikkelige kvalmen enda. Sist var jeg konstant kvalm fra 6 til 12.. så er også spent på neste uke .. men krysser fingrer og tær ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har vært i byen en tur i finværet! Mannen fikk årets første utepils og jeg årets første solo :) spist litt lunsj og soft is til dessert! Nå ligger jeg strekk ut på sofaen og sambo ser fotball, bler grilling til (hans)middag idag som igår, så nå har jeg kjøpt meg ny vannmelon og kaptein-kjeks til min middag ;) har dere planer for kvelden??

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Om det er smertefullt å tøye hofteleddsbøyern tenker man bekkenløsning? Vond rygg her og, som kommer ved vridning...

Nei. Jeg har hatt kort hofteleddsbøyer Pga en skade tidligere som gjør av kroppen gjør ting for å beskytte seg. Rare kroppen. I alle fall gjør den stive hofteleddsbøyeren at det drar i korsryggen og gjør vondt.

Du skal vite at bekkenløsning har alle som er gravide. For at vi skal kunne føde overhode, Det som ofte gjør at man får vondt er at man enten får bekkenlåsning og nok at musklene må være sterkere for å holde plass et bekken som er mer fleksibelt. Sånn har jeg forstått det i allefall. jeg har tenkt å få meg forbyggende slyngetrening denne gangen som jeg håper skal virke godt. Ofte virker disse hormonene somgir bekkenløsning også på andre ledd i kroppen. Jeg er utrolig fleksibel i nakken fra sist sv.skap. Den gikk aldri tilbake til normalen...

Jeg anbefaler til alle som er stive og har vondt i korsryggen å forsøke å tøye på hofteleddsbøyeren fordi det er så enkelt å prøve om virker, selvom det jo ofte er noe annet. Det er jo fantastisk med alt man kan fikse selv.

Heisann :)

Melder min ankomst her :) Testet positivt på tordag, og er dermed nå 4 uker og 5 dager på vei :)

Har foreløpig litt blanda følelser, fordi jeg i mine to tidligere svangerskap har slitt med ekstrem svangerskapskvalme,
og regner ikke med å slippe unna denne gang.. :angry3 Så stålsetter meg på noen mnd med mareritt, før jeg endelig kan
glede meg skikkelig over spira :p

Nyter noen gode uker nå, før det slår inn for fullt :eek: Regner med jeg skal på sykehuset å få sonde, så jeg slipper å
bli så svak denne gangen, vil i alle fall be om det..

Håper ingen av dere andre har det på den måten, og gratulerer dere alle så mye med en spire :dance008

Melder min ankomst her :) Testet positivt på tordag, og er dermed nå 4 uker og 5 dager på vei :)

Har foreløpig litt blanda følelser, fordi jeg i mine to tidligere svangerskap har slitt med ekstrem svangerskapskvalme,
og regner ikke med å slippe unna denne gang.. :angry3 Så stålsetter meg på noen mnd med mareritt, før jeg endelig kan

Nyter noen gode uker nå, før det slår inn for fullt :eek: Regner med jeg skal på sykehuset å få sonde, så jeg slipper å

Håper ingen av dere andre har det på den måten, og gratulerer dere alle så mye med en spire :dance008
Uff! Får håpe det blir bedre denne gangen, man vet jo aldri:) gratulerer så mye med spiren!

Uff.. Synes så synd i dere som er kvalme... :( Håper det gir seg snart :)
Uff! Får håpe det blir bedre denne gangen, man vet jo aldri:) gratulerer så mye med spiren!

Jeg håper også det, men tviler på det desverre :) Men det hjelper alltid å dele tankene med noen :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jupp - nøyaktig samme historie her. Hvor gærne er vi egentlig, som går inn i dette igjen? Eneste trøsten er at det har vært SÅ verdt det de andre to gangene. Lykke til til deg! Håper du slipper billigere unna denne gangen. Jeg håper i lengden...sjøl om jeg vet sannsynligheten er liten!

Uff stakkars dere! Håper dere slipper billigere unna denne gang :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Jeg anbefaler til alle som er stive og har vondt i korsryggen å forsøke å tøye på hofteleddsbøyeren fordi det er så enkelt å prøve om virker, selvom det jo ofte er noe annet. Det er jo fantastisk med alt man kan fikse selv.

Hvordan gjør man det? Jeg begynner å kjenne bekkensmerter allerede... :(

Hvordan gjør man det? Jeg begynner å kjenne bekkensmerter allerede... :(
Still deg som om du skal gå ut i spagaten (et ben foran og et ben bak) . Sett bakre kne ned i gulvet og skyv hoften frem. Da skal du merke at det tøyer i området hoftekul og nedover. Vri deg evt litt over til motsatt side med overkroppen (tøyer du høyre ben, vri mot venstre.) lykke til... ;-)

I dag har vi vært på kveldstur, der fant ene hunden en liten hoggorm. Første hoggormen jeg har sett i voksen alder. Etterpå var vi å kjøpte kebab. Så da slapp jeg lage mat i dag. Har vanligvis ikke no i mot det. Men i dag var det godt å slippe. I morgen har vi planer om å fyre grillen igjen.

Hvordan ser helgen ut for dere andre?

Jupp - nøyaktig samme historie her. Hvor gærne er vi egentlig, som går inn i dette igjen? Eneste trøsten er at det har vært SÅ verdt det de andre to gangene. Lykke til til deg! Håper du slipper billigere unna denne gangen. Jeg håper i lengden...sjøl om jeg vet sannsynligheten er liten!

Huff d kan du si. Har fått d litt på avstand nå. Men galskap er det :) Tror jeg har glemt hvor ille d faktisk var! Men resultatet er jo så bra.
Vi får støtte hverandre her i alle fall :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

God morgen! Her begynte morgenen litt over halv fire. Spiste grillmat og potetgull igår resulterte i magesyre deluxe! Husker at det var et problem siste trimester forrige gang, men denne gangen har egentlig for mye magesyre vært en utfordring siden dag 1. Men ser ut til å bli en strålende dag ute! :-D

God morgen. Våknet på hotell i dag igjen. Sånn er det å være på tur med jobben. Er jo litt deilig å få sove til man våkner, men i dag gleder jeg meg til å treffe gutta mine.
Nå er det snart hotekkfrokost på meg. Det er det beste med å bo på hotell, så skal jeg og gutta mine ut på tur i det fine været. Det blir deilig etter å ha sittet inne i to dager.

Back
Topp