Skravletråd

Jeg er bare nødt å spørre for jeg holder på å bli gal nå!! Kan man få fett hår av å gå gravid?? Begynte å få fett hår for ett par uker siden :( Enten jeg føner håret eller lar det luft tørke så er det fett. Når jeg føner håret, så er det fett mens jeg føler det :( Holder på å bli gal!!

Plutselig kom forkjølelsen.. kanskje ikke så rart siden temperaturen har svingt kraftig de siste dagene. En venninne av meg kalte det "gravidforkjølelse". Er det vanlig å bli forkjølet når man er gravid? Noen som har hørt. eller vært borti det før?

Jeg er bare nødt å spørre for jeg holder på å bli gal nå!! Kan man få fett hår av å gå gravid?? Begynte å få fett hår for ett par uker siden :( Enten jeg føner håret eller lar det luft tørke så er det fett. Når jeg føner håret, så er det fett mens jeg føler det :( Holder på å bli gal!!

Jeg har blitt utrolig blank i huden, nesten fettete- vil tro man også kan få fett hår. Hormonene påvirker det meste :-)

Huff så kjedelig! Ja dem gjør nok det! :-) Bare kjedelig å dusje, å nesten se fett ut med en gang..

Det skader jo sikkert ikke å prøve å bytte sjampo/balsam til noe som motvirker fett hår :-)

Hehe :p Ja det er ikke noe særlig :/ Det gikk nok sikkert fint :) Uff ja det er fullt forståelig :p Er man ikke i form, er det lett det går utover andre dessverre, det gjør jeg hvertfall :p Og det er jo veldig dumt da..Stakkars mannfolk som må leve med oss nå i disse tider :p
Hehe, ja, det kan du si! Samboeren min er (heldigvis for han:p) ute å reiser nå :) Kommer hjem om en uke, så han får ta igjen for det da tenker jeg :P

Stakkars deg! Høres kjempeslitsomt ut! Håper på bedre dager framover for deg!
Har sovet på sofaen i mange timer nå, så er mye bedre :p Takk, satser på at det var bare i dag :)

I dag har jeg vært så kvalm. Ikke noe har fristet men har klart å holde meg, heldigvis. Håper dere andre har hatt en bedre dag enn meg ☺️

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe, ja, det kan du si! Samboeren min er (heldigvis for han:p) ute å reiser nå :) Kommer hjem om en uke, så han får ta igjen for det da tenker jeg :p
Haha ja heldigvis for han :-P Han får ta igjen det tapte da hehe :p Min samboer trøster meg for det meste, men til tider blir han meget lei klagingen haha :p

Haha ja heldigvis for han :p Han får ta igjen det tapte da hehe :p Min samboer trøster meg for det meste, men til tider blir han meget lei klagingen haha :p
Samboeren min er heldigvis veldig støttende han og, men kan tenke meg at det blir litt "mye" av og til :) Det er jo deres barn og så mens jeg sitter med alle "plagene" tåler han å høre litt klaging :p Haha :p

Lykke til hos legen Tinkerbell. Skal selv på tidlig UL i dag. Gleder meg masse, men jeg gruer meg også ekstremt mye. Har så mange spm

Sent from my iPhone using BV Forum

Første legetime i dag! Er spent på om jeg får tidlig ul!!

Ha en fin dag alle sammen :) sola skinner og det skal nyyytes!

27.12.14
02.06.10
Kjenner jeg er litt misunnelig på alle som skal til kontroll om dagen.
Jeg fikk først time 5.mai, og har passert 40 :-) Har termin 14. desmber etter min kalkulator
Spennende tider fremover ja :-)

Da har jeg vært på ul:) Alt så fint ut. Hjertet slo og størrelsen på spiren samsvarte med menstermin. Grunnen til at jeg var på gyn nå var at jeg har celleforandringer. Dette såg også bra ut, trengte ikke ta biopsi engang. Men får tett oppfølging i sv.skapet. Ble også henvist til fosterdiagnostikk pga min alder.

Back
Topp