Skravletråd

Her også..... holder på med fysikk som er et henge fag i fra bacheloren på blindern. Holder du til i oslo?
Bachelor i fysikk her også. Nei ikke oslo. Trondheim på meg. Hva slags fysikkfag er det?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I går var den beste dagen på lenge.
Fikk i meg en halv skive, et rundstykke og så ble det en tur innom Burger King i ren cravingtåke.
MÅTTE ha en liten cheeseburger og kjempesalte pommes frites. aaah det gjorde dagen!

I dag har jeg knødd ned et rundstykke med hvitost og piffikrydder som fikk noen sekunder i mikroen.
Mannen lurte på hva jeg ville ha til middag.. Jeg lurer på det samme :p
Absolutt ingen ting frister og det merkes på vekta. Stakkars spiren.
Hehe, det hørtest deilig ut! Hvertfall etter en stund der man har hatt lite matlyst :)

Spiren er heldigvis den som får det den trenger, det går jo mest ut over deg.. Og det er jo ikke bra det heller, men man tåler jo det på en bedre måte enn lille :)

Matlyst ønskes kjøpt, da de er tom for akkurat det på butikken :(
Jeg er så sliten i dag. Jeg er bare sutrete og survete uten grunn. Ignore me please! -.-
Da er vi to! :-( Har lite lyst på mat, jeg som elsker mat!
Men innimellom kan jeg ha noen minutter der jeg har lyst på alt :) Men kan ikke lage mat nesten lengre for brekker meg mens jeg lager den da, luktene gjør meg kvalm :p

Da er vi to! :-( Har lite lyst på mat, jeg som elsker mat!
Men innimellom kan jeg ha noen minutter der jeg har lyst på alt :) Men kan ikke lage mat nesten lengre for brekker meg mens jeg lager den da, luktene gjør meg kvalm :p
samme her.
Men det værste er når jeg faktisk har laget meg mat og maten bare vokser i munnen :(
Føler at jeg syter skikkelig i dag, men vekta går bare nedover og formen er dårlig. Begynner å bli svimmel og tåler ingen ting :(
Skal prøve å få meg legetime til uken.

samme her.
Men det værste er når jeg faktisk har laget meg mat og maten bare vokser i munnen :(
Føler at jeg syter skikkelig i dag, men vekta går bare nedover og formen er dårlig. Begynner å bli svimmel og tåler ingen ting :(
Skal prøve å få meg legetime til uken.
Uff ja det er grusomt :( Her er det mannen som må steike noe viss noe skal steike til middag for jeg klarer ikke lukta, blir dårlig da. Så må jeg bare tvinge det i meg. Huff ikke noe kjekt at det er så ille, da bør du nok ringe legen å få en time ja. Masse god bedring til deg <3 Håper legen kan hjelpe deg!

"God" morgen :-) i dag våknet barna til sambo 04:50. Ingen av de var spesielt interesserte i å slumre med oss, så det var vel bare å bite i det sure eplet og stå opp. Spurte sambo om han kunne stå opp og fikse dem, da jeg hadde noe mas på jobb. Fikk tilbake at "hvis jeg skulle være så lat neste 8mnd så visste han ikke hvordan det skulle gå". Provoserende sa du?! Jeg bare..unnskyld meg, men du har mer eller mindre ikke lagd et måltid eller vasket en tallerken siden jeg flyttet inn, og du våger å kalle meg lat?
Haha..han svelget heldigvis ordene sine ganske kjapt...:b

Har ingen anelse :D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Jeg klarte å få til d samme i går:) Fann ut hvordan d var mulig..Stussa selv over d, men fann ut at da jeg quota innlegget så ble d ikke mellomrom mellom linjene på d jeg skulle svare og svaret mitt så dermed ble d m inni innlegget.,Sikkert d som skjedde m deg også..Du er i hvertfall ikke alene m å klare d:D:p

God morgen jenter :D hvordan er formen idag? Min er nokså laber, men hjelper når man får kastet opp på morran, da hjelper det noen timer hvertfall.. :P ille å være glad for å kaste opp tidlig på dagen :P

Taster på iPhone!

Jeg har hyperemesis når jeg er gravid. God hjelp å få på sykehuset :) Jeg gikk ned 5 kg på en uke. Det er helt forferdelig :( Få legetime i dag :) Lykke til :)

Noen andre som kjenner befrielse med å ta av BHen på kvelden? Hehe.. :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

God morgen jenter :D hvordan er formen idag? Min er nokså laber, men hjelper når man får kastet opp på morran, da hjelper det noen timer hvertfall.. :p ille å være glad for å kaste opp tidlig på dagen :p

Taster på iPhone!
Formen er egentlig veldig bra bortsett fra jeg er jo kronisk trøtt og sliten

Last edited:
Jeg har hyperemesis når jeg er gravid. God hjelp å få på sykehuset :) Jeg gikk ned 5 kg på en uke. Det er helt forferdelig :( Få legetime i dag :) Lykke til :)

Kan skrive under på å ta av bhn er noe av det beste om kvelden ja.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Formen er egentlig veldig bra bortsett fra jeg er jo kronisk trøtt og skiten

Hehe jeg leste 'skitten', men når jeg leste igjen skjønte jeg at det var sliten det skulle stå :P begynte å lure et øyeblikk der :P

Taster på iPhone!

Er også trøtt og uggen. Litt kvalm men ikke sånn at jeg kaster opp bare akkurat nok til at jeg konstant er uvel.... Lille kom inn på badet i dag når jeg måtte brekke meg uten at det kom noe, å så på meg med store øyne. Ikke så enkelt å forklare

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Nei BHen hater jeg å ta av, for da føles Puppene som flere 10talls kilo som.bare dette, er skikkelig ømme så jeg må ta den av veeldig forsiktig :p

Gråter fordi mannen ikke hadde meg seg melon fra butikken. . Hormonell? :p

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Ååååå nå fikk jeg lyst på melon, og mannen er ikke hjemme:-(

Jeg måtte bare innom og si hei! Savner desember gjengen <3

Taster på appen :)

Hei Twinkle! Merkes at du ikke er her :( hvordan går det med deg?

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Back
Topp