Koseligt du stikke innomJeg måtte bare innom og si hei! Savner desember gjengen <3
Taster på appen
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koseligt du stikke innomJeg måtte bare innom og si hei! Savner desember gjengen <3
Taster på appen
Det går bedre Ferdig med å blø og fått svar på alle tester. HCG var over gjennomsnittet samme dag som jeg mistet så det synes han var rart men nå er det endelig snart på 0. Vi har valgt å prøve igjen med en gang og håper på februar <3 Håper det går bra med alle herHei Twinkle! Merkes at du ikke er her hvordan går det med deg?
Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Håper spiren sitter med en gang igjen Masse lykke til med prøvingen <3Det går bedre Ferdig med å blø og fått svar på alle tester. HCG var over gjennomsnittet samme dag som jeg mistet så det synes han var rart men nå er det endelig snart på 0. Vi har valgt å prøve igjen med en gang og håper på februar <3 Håper det går bra med alle her
Taster på appen
Bachelor i fysikk her også. Nei ikke oslo. Trondheim på meg. Hva slags fysikkfag er det?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
God morgen jeg la meg kl åtte i går, vekt av småttisene kl halv seks. Trodde jeg kom til å være mer opplagt i dag, men sitter her og gjesper og gjesper :-(
Ser den. Fysikk er det tyngste vil nå jeg påstå. Matte er enklere for der er det mer metode og type oppgaver man kan lære seg å Løse. Men i fysikk må du bare bruke alt du kan og finne på noe fancyDet er vel grunnleggende fysikk egentlig, men hadde aldri fysikk på vidregående, så er veldig tungt, pluss at de har puttet ca 2 1/2 år fysikk på et semester. Så må jobbe som en helt. Sattser på å få et lys snart og se sammenhenger, slik at jeg i det minste består eksamen Har bachelor i geologi så kan jo den fysikken som er rettet mot det, er bare alt det andre som er så tung. Men med positiv innstilling så skal det løse seg gå bra
Hei Twinkle <3 Håper det går bra med dere og at det blir februarbaby Vi savner deg her inne <3Jeg måtte bare innom og si hei! Savner desember gjengen <3
Taster på appen
Ser den. Fysikk er det tyngste vil nå jeg påstå. Matte er enklere for der er det mer metode og type oppgaver man kan lære seg å Løse. Men i fysikk må du bare bruke alt du kan og finne på noe fancy
Føler med deg på den ja...Nå har jeg greid å holde graviditeten hemmelig lenge (synes jeg) og har liksom tenkt at det ikke hadde gjort noe å fortalt mine nærmeste venninner om det Men det blir jo vanskeligere og vanskeligere for hver dag jeg holder det hemmelig! Nå synes jeg det nesten bare blir kleint Haha, jeg er en person som hater å si sånne ting, vil helst at folk skal spørre eller bare vite
Vi savner deg og Hvordan er det med deg?Jeg måtte bare innom og si hei! Savner desember gjengen <3
Taster på appen
Tror nok de fleste gleder seg over hvor heldige dere er Hvordan er formen din?Føler med deg på den ja...
Huff er ikke lettere når man har bikket 40 heller :-(
Må jo si jeg er litt spent på reaksjonene :O
Tror nok de fleste gleder seg over hvor heldige dere er Hvordan er formen din?
Akkurat sånn er jeg og. Er ti uker i morgen og nå har jeg ikke lyst til å si set til noen men kunne ønske de visste, heheNå har jeg greid å holde graviditeten hemmelig lenge (synes jeg) og har liksom tenkt at det ikke hadde gjort noe å fortalt mine nærmeste venninner om det Men det blir jo vanskeligere og vanskeligere for hver dag jeg holder det hemmelig! Nå synes jeg det nesten bare blir kleint Haha, jeg er en person som hater å si sånne ting, vil helst at folk skal spørre eller bare vite