Skravletråd

Hei Twinkle! Merkes at du ikke er her :( hvordan går det med deg?

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Det går bedre :) Ferdig med å blø og fått svar på alle tester. HCG var over gjennomsnittet samme dag som jeg mistet så det synes han var rart men nå er det endelig snart på 0. Vi har valgt å prøve igjen med en gang og håper på februar <3 Håper det går bra med alle her :)

Taster på appen :)

Det høres bra ut! Masse lykke til med prøvinga, måtte spira klamre seg fast denne gangen!

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Det går bedre :) Ferdig med å blø og fått svar på alle tester. HCG var over gjennomsnittet samme dag som jeg mistet så det synes han var rart men nå er det endelig snart på 0. Vi har valgt å prøve igjen med en gang og håper på februar <3 Håper det går bra med alle her :)

Håper spiren sitter med en gang igjen :-) Masse lykke til med prøvingen :-) <3

Ah, så kjedelig å være våken midt på natta pga kvalme! Kjennes ut som om magesyre er den store synderen, svir bakerst i halsen... Sov egentlig godt inntil snuppa på to år våknet, da slo det til. Trøster meg med Candy Crush så lenge....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God morgen :-) jeg la meg kl åtte i går, vekt av småttisene kl halv seks. Trodde jeg kom til å være mer opplagt i dag, men sitter her og gjesper og gjesper :-(

Uff så mange som er kvalme her. Det er pyton å være kvalm. Jeg har vært småkvalm og uggen i noen uker, men det har faktisk gitt seg. Nå er det i hovedsak hvis jeg går for lenge uten mat.

Tror forresten jeg kan kjenne livmor nå. Er bare 9+0 i dag, men det er tredje svangerskap. Men nå må jeg stå opp. Mannen og ungene har vært oppe ganske lenge allerede.

Bachelor i fysikk her også. Nei ikke oslo. Trondheim på meg. Hva slags fysikkfag er det?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er vel grunnleggende fysikk egentlig, men hadde aldri fysikk på vidregående, så er veldig tungt, pluss at de har puttet ca 2 1/2 år fysikk på et semester. Så må jobbe som en helt. Sattser på å få et lys snart og se sammenhenger, slik at jeg i det minste består eksamen :) Har bachelor i geologi så kan jo den fysikken som er rettet mot det, er bare alt det andre som er så tung. Men med positiv innstilling så skal det løse seg gå bra :D :D

God morgen :-) jeg la meg kl åtte i går, vekt av småttisene kl halv seks. Trodde jeg kom til å være mer opplagt i dag, men sitter her og gjesper og gjesper :-(

Ligger i senga ennå. Er trett hele tiden. Kan sove og sove og sove.. zzzz. Men samvittigheten sier jeg bør stå opp nå. Spesielt siden jeg snart bor på badegulvet :( Gruer meg sånn :(

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Det er vel grunnleggende fysikk egentlig, men hadde aldri fysikk på vidregående, så er veldig tungt, pluss at de har puttet ca 2 1/2 år fysikk på et semester. Så må jobbe som en helt. Sattser på å få et lys snart og se sammenhenger, slik at jeg i det minste består eksamen :) Har bachelor i geologi så kan jo den fysikken som er rettet mot det, er bare alt det andre som er så tung. Men med positiv innstilling så skal det løse seg gå bra :D :D
Ser den. Fysikk er det tyngste vil nå jeg påstå. Matte er enklere for der er det mer metode og type oppgaver man kan lære seg å Løse. Men i fysikk må du bare bruke alt du kan og finne på noe fancy :P

Jeg måtte bare innom og si hei! Savner desember gjengen <3

Hei Twinkle <3 Håper det går bra med dere og at det blir februarbaby :) Vi savner deg her inne <3

Ser den. Fysikk er det tyngste vil nå jeg påstå. Matte er enklere for der er det mer metode og type oppgaver man kan lære seg å Løse. Men i fysikk må du bare bruke alt du kan og finne på noe fancy :p

Hehehehe.... hørtes veldig riktig ut ;) :p :p

Nå har jeg greid å holde graviditeten hemmelig lenge (synes jeg:P) og har liksom tenkt at det ikke hadde gjort noe å fortalt mine nærmeste venninner om det:) Men det blir jo vanskeligere og vanskeligere for hver dag jeg holder det hemmelig! Nå synes jeg det nesten bare blir kleint :P Haha, jeg er en person som hater å si sånne ting, vil helst at folk skal spørre eller bare vite :P

Nå har jeg greid å holde graviditeten hemmelig lenge (synes jeg:p) og har liksom tenkt at det ikke hadde gjort noe å fortalt mine nærmeste venninner om det:) Men det blir jo vanskeligere og vanskeligere for hver dag jeg holder det hemmelig! Nå synes jeg det nesten bare blir kleint :p Haha, jeg er en person som hater å si sånne ting, vil helst at folk skal spørre eller bare vite :p
Føler med deg på den ja...
Huff er ikke lettere når man har bikket 40 heller :-(
Må jo si jeg er litt spent på reaksjonene :O

Skal vente til uke 12, men det er hardt å holde seg.. Veldig spent på reaksjonene. :o

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg vet jo at det blir bare positive reaksjoner, og gleder jo meg veldig til å si det til folk rundt meg, selvsagt :D Men når jeg holder det inne så lenge så følest det nærmest unaturlig å si det :P Vet ikke hva som er galt med meg :P

Føler med deg på den ja...
Huff er ikke lettere når man har bikket 40 heller :-(
Må jo si jeg er litt spent på reaksjonene :O
Tror nok de fleste gleder seg over hvor heldige dere er :) Hvordan er formen din? :)

Nå har jeg greid å holde graviditeten hemmelig lenge (synes jeg:P) og har liksom tenkt at det ikke hadde gjort noe å fortalt mine nærmeste venninner om det:) Men det blir jo vanskeligere og vanskeligere for hver dag jeg holder det hemmelig! Nå synes jeg det nesten bare blir kleint :P Haha, jeg er en person som hater å si sånne ting, vil helst at folk skal spørre eller bare vite :P
Akkurat sånn er jeg og. Er ti uker i morgen og nå har jeg ikke lyst til å si set til noen :p men kunne ønske de visste, hehe

Back
Topp