Skravletråd

Er det flere her som sliter med å åpne kjøleskapet? Jeg takler det bare ikke. Må holde pusten for jeg syntes alt inni der stinker! Omg!!

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Er det flere her som sliter med å åpne kjøleskapet? Jeg takler det bare ikke. Må holde pusten for jeg syntes alt inni der stinker! Omg!!

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
har syntes det til tider ja..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Første møte med doskåla idag :( Og fikk ikke ut noe, bare brakk meg og ut kom det kunn spytt og litt veske... Da kunne det like så godt komt ut noe når jeg først satt der. Haaater å spy, så tårene triller automatisk på meg, og svetter og hele pakka..

Sånn hadde jeg det forrige gang også, jeg hadde med meg ett glass vann jeg drakk når jeg bare brakk meg. Da kom det opp litt, jeg ble ferdig med det, og kunne fortsette dagen

Ja, det har du helt rett i:) Jeg har ømme bryster de er tunge som fy, små uggen men absolutt ikke kvalm, smerter i mageregionen (var hos legen for å sjekke det opp og hun mente at det var i festene og helt normalt) veldig følsom (flyttet litt på meg på tbanen slik at en eldre dame fikk sitte og da hun sa takk stod tårene i øya på meg!) tisser oftere.

Tror det var det :) hva med deg?

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Jeg er så sinnsykt trett hele tiden. Litt uggen, viss d går lenge mellom mat eller etter enkelte ting jeg spiser. Følsom for lukter. Ømme pupper, hyppig dobesøk ja :)

Tror det var alt. Regner med kvalmen siger på snart. Har du flere barn?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg er så sinnsykt trett hele tiden. Litt uggen, viss d går lenge mellom mat eller etter enkelte ting jeg spiser. Følsom for lukter. Ømme pupper, hyppig dobesøk ja :)

Tror det var alt. Regner med kvalmen siger på snart. Har du flere barn?

Nei, dette er første. Glemte å nevne kviser, har aldri vært plaget av kviser, men nå ser jeg ut dom en 16 åring!

Har du flere barn? Har dere planlagt tidlig ul?

I dag holdt jeg på å spy igjen når jeg stekte kjøttdeig.... Var helt forferdelig ekkelt! Måtte bare gå bort fra ovnen :P Blir ikke mye kjøttdeigretter heretter :p

Nei, dette er første. Glemte å nevne kviser, har aldri vært plaget av kviser, men nå ser jeg ut dom en 16 åring!

Har du flere barn? Har dere planlagt tidlig ul?

Har 2 fra før :) Ikke bestilt UL fordi jeg nok blir innlagt sykehuset i uke 7.. :( Får trolig UL da :)

Sånn hadde jeg det forrige gang også, jeg hadde med meg ett glass vann jeg drakk når jeg bare brakk meg. Da kom det opp litt, jeg ble ferdig med det, og kunne fortsette dagen
Ja tror jeg skal prøve det i mårra om jeg skulle være like dårlig.. :-)

Forrige uke hadde jeg og samboer sengepost, og jeg blødde rett etterpå. Varte i ett par dager. Men det rare var at med det samme jeg fikk orgasme, så fikk jeg så KRAFTIG smerte i magen, menssmerter bare helt sinnsykt vonde, aldri hatt så vonde før!!
Så jeg turte ikke ha sex igjen før her for ett par dager siden, og da også når jeg fikk så gjorde det like vondt. Prøvde å ikke ha sex, å heller bare kose, men da også når jeg fikk orgasme gjorde det helt sinnsykt vondt :(
Og jeg drømte inatt at vi hadde sex (tror jeg savner den sexen litt siden jeg ikke tørr å ha siden jeg får så vondt, så jeg drømmer om det haha) og når jeg da fikk orgasme, våknet jeg av skikkelige menssmerter, altså samme smertene.. :(

Noen som har opplevd det samme, eller vet hvorfor jeg får så vondt av orgasmer? :(

Er det sant at graviditeten til slutt ikke vises på graviditetstest?? Selv om man er gravid.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Alt i alt ja. Men fryktelig mye uinteressant man må igjennom

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Kjenner til den. Men er viktig å huske på hvorfor man studerer så bruker det å gå :)

Forrige uke hadde jeg og samboer sengepost, og jeg blødde rett etterpå. Varte i ett par dager. Men det rare var at med det samme jeg fikk orgasme, så fikk jeg så KRAFTIG smerte i magen, menssmerter bare helt sinnsykt vonde, aldri hatt så vonde før!!
Så jeg turte ikke ha sex igjen før her for ett par dager siden, og da også når jeg fikk så gjorde det like vondt. Prøvde å ikke ha sex, å heller bare kose, men da også når jeg fikk orgasme gjorde det helt sinnsykt vondt :(
Og jeg drømte inatt at vi hadde sex (tror jeg savner den sexen litt siden jeg ikke tørr å ha siden jeg får så vondt, så jeg drømmer om det haha) og når jeg da fikk orgasme, våknet jeg av skikkelige menssmerter, altså samme smertene.. :(

Noen som har opplevd det samme, eller vet hvorfor jeg får så vondt av orgasmer? :(
Jeg har også fått ganske vondt i korsryggen under orgasme, ala mensensmerter. Aner ikke hvorfor men det blir mindre og vondt for min del i alle fall :) kanskje på deg og etterhvert? :)

Då har eg sendt mail til nki angående et kurs eg vil ta der.. Iiiik! :eek:

babyjente 27 Juli ♡

Jeg har også fått ganske vondt i korsryggen under orgasme, ala mensensmerter. Aner ikke hvorfor men det blir mindre og vondt for min del i alle fall :) kanskje på deg og etterhvert? :)
Huff det er ikke noe godt i det hele tatt :/ Jeg får ikke i ryggen, men i magen, har ikke ord for hvor vondt det er altså! Håper det forsvinner etterhvert :-) For ellers blir det ikke mye kos her i huset altså haha :p

Det er fordi livmora trekker seg seg sammen under orgasme. Hvis du legger deg ned å slapper av forsvinner det :)

Back
Topp