Skravletråd

Så kjedelig da! :-/ vet de det på jobben? Eller tror de det er oppkastsyken?

Sent from my iPhone using BV Forum

De vet det ikke enda, men nå føler jeg jeg må si det snart når det går utover jobben sånn :/

Taster på iPhone!

Våken så tidlig hver helg nå, uten å få sove igjen.. irriterende :/

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Da har jeg kjøpt meg to gravidbukser:-p nå får jeg rett og slett ikke igjen knappen på de vanlige dongeribuksene mine:-/

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Jeg har faktisk et lite triks til dem som vil bruke sine vanlige bukser litt lengre. Fest hårtrikkbi knapphullet og lukk knappen m denne. Genialt enkelt syns jeg...

1. Mann skal bli storebror

Noen som har noen tips for hva jeg kan få i meg når kvalmen er på det værste? :( Sliter endel nå, takler ikke kvalmen altså!!
Hva hjelper på kvalmen? Noe mat, drikke, kjeks, frukt eller noe??

Noen som har noen tips for hva jeg kan få i meg når kvalmen er på det værste? :( Sliter endel nå, takler ikke kvalmen altså!!

For meg hjalp iste, men jeg skjønte at man ikke skulle drikke store mengder av det siden det inneholder noe koffein, men noen glass tror jeg ikke skader om det hjelper :)

Taster på iPhone!

De vet det ikke enda, men nå føler jeg jeg må si det snart når det går utover jobben sånn :/

Taster på iPhone!

Det kan vel kanskje være greit? Nå vet ikke jeg hva du jobber med..
Men om det kan hjelpe deg litt, så kan du kanskje si det til sjefen så han kan tilrettelegge litt for deg?

Det kan vel kanskje være greit? Nå vet ikke jeg hva du jobber med..
Men om det kan hjelpe deg litt, så kan du kanskje si det til sjefen så han kan tilrettelegge litt for deg?

Jobber på omsorgsbolig, men kun som tilkallingsvikar da jeg er fulltidsstudent, derfor jeg ikke har vilt sagt noe siden jeg er livredd for at de kutter antall vakter på meg da :/

Taster på iPhone!

Jobber på omsorgsbolig, men kun som tilkallingsvikar da jeg er fulltidsstudent, derfor jeg ikke har vilt sagt noe siden jeg er livredd for at de kutter antall vakter på meg da :/

Taster på iPhone!

Det skjønner jeg. Men må du si noe da? Om de tror det, må jo bare være opp til de :-)
Om du klarer å jobbe forde, så er det ikke sikkert at det er nødvendig?

Det skjønner jeg. Men må du si noe da? Om de tror det, må jo bare være opp til de :-)
Om du klarer å jobbe forde, så er det ikke sikkert at det er nødvendig?

Har jo klart det fram til i dag, så håper dette var et engangstilfelle.. Har ganske høy terskel for å ikke dra på jobb, så skal heldigvis mye til før jeg ringer meg syk :)

Taster på iPhone!

Har jo klart det fram til i dag, så håper dette var et engangstilfelle.. Har ganske høy terskel for å ikke dra på jobb, så skal heldigvis mye til før jeg ringer meg syk :)

Taster på iPhone!

Du kan jo se det an, og kanskje du da ikke trenger å si noe :-)
God bedring :-)

Taster på iPhone!

Jeg fikk sykemelding fra ekstravakter jeg. Skal ikke straffes for at en er gravid :)

Appelsinjuice :)

Hjelp! I helga har det skjedd noe med magen.... Den har blitt så stor... Dette blir vanskelig å skjule fremover:p Hadde det ikke vært for at jeg skal ta duotest innen to uker så hadde jeg offentliggjort graviditeten nå (10+0 i dag) Har en god følelse på at testen kommer til å vise gode resultater, men hvis vi i verste fall må avslutte sv.skapet blir det ugreit hvis mange vet det...

Hjelp meg for jeg husker ikke..Driver å skal gjøre om tickern min, men hva var d vi skulle velge igjen på slutten der??

Back
Topp