[ quote="vs93, post: 17402852, member: 91834"]Tusen takk for svar
Jeg har ikke høy forbrenning. Ja idag har det KUNN gått i brødskive, 2 stk ved hvert måltid. Det var tips fra svigermor, og dette har hjulpet meg MASSE! Nå er jeg masse bedre
Men vil ikke spise brødskive hele tiden, og middag orker jeg ikke lage, da blir jeg kvalm. Så lurer på om noen har noen tips til små ting å putte i seg, som er utrolig lett å hive i seg.
her går det i frukt, knekkebrød, yoghurt, corn flakes, havregryn, musli og biola, kjeks, og har blitt hekta på den nye farris: juice med eple
jeg føler jeg må drikke noe søtt, vann blir for "tungt" til tider, så drikker vann til måltid og farrisen når jeg kjenner litt på kvalmen underveis. Har begynt å spise middag igjen men kun 1/3 av porsjonen jeg pleier. Etter det vokser maten i munnen og kvalmen smeller.. Men ja, lette middager også, spiser mest salat og ris(kjøtt sliter jeg med), men idag spiste jeg en halv grov fiskekake(de er jo enorme) og woka råkost med sursøt saus
kjempe godt
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14
<3[/quote]
Hehe ja blir nok litt av alt nå fremover
Testing av hva som funker og ikke
Til drikke går det i vann og oboy faktisk
det går ned på ett blunk! Men kunn oboy ved frokost da og kanskje kvelds
Nei ris det klarer jeg ikke i hele tatt!! Bare tanken på det brekker jeg meg
Usj! Og fisk går heller ikke ned hos meg, men jeg er ikke noe glad i fisk fra dør av så
Men salat, og kylling, tomatsuppe er det det har gått i nå. Gratinerte poteter og pizza funker også til helgene. Fikk i.meg biff i helga, bare kjedelig å steke den hekt gjennom da. Såå urettferdig å se samboer sitter ved siden av å gomle i seg saftig rød biff og sier " Unnskyld at jeg sier dette akkurat nå, men dette tror jeg er den beste biffen jeg har laget!" Men heldigvis er han helt rå på å steike biff, og det smelter i munn, til og med nå når han måtte steike den helt gjennom for meg så var den kjempegod
Må skryte veldig av han da, at han lager all.middag til meg og steller så fint.med meg når eg er så dårlig som nå.
Vi må virkelig ikke glemme å sette pris på de små tingene de mannfolka våres gjør nå i disse tider altså
Jeg hadde ikke klart meg uten.