Skravletråd

Da tror jeg du har missforstått meg, for matlysten er på null her også!! Jeg blir også dårlig av å bevege meg. Men synes bare den følelsen når du har klart å kjørt i deg mat, så føler du at magen er tom og ikke har spist på dagesvis... Nå tvinger jeg i meg brødskiver hver 2,5 time, og det hjalp VELDIG! Er ikke kvalm nå lengre :D Prøv det t selv om du ikke vil ha, jeg heller ville ikke ha, men som det hjalp meg :-)

Ja bruker å kutte opp appelsin, kiwi og eple som mellommåltider , og det har også gått fint :-)

Hehe.. da så. Jeg prøver så godt jeg kan å spise, ikke lett. Orker du jobbe? Jeg spyr viss jeg beveger med mye, og har ikke en stillesittende jobb så ikke lett å være der :(

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hehe.. da så. Jeg prøver så godt jeg kan å spise, ikke lett. Orker du jobbe? Jeg spyr viss jeg beveger med mye, og har ikke en stillesittende jobb så ikke lett å være der :(

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Off ja det er ikke lett :/
Nei skal til legen på onsdag, og da kommer jeg nok til å spørre om sykemelding.. Jobber bare som deltisansatt på dagligvarebutikk, men har ikke sjangs pga kvalmen :/
Nei det er ikke så lett å jobbe når en er dårlig, da går tiden også megasakte og føler at du er på jobb i evigheter, noe som ikke akkuratt gjør det bedre..

Hmmmm d var rart..Tenkte ikke over antal dager før du sa d nå..D var snålt..Jeg bare la til Foreløbig termin da jeg laget den i vertfall
Jeg har satt 4 desember for å få uke og antall rett. Termin min er 7.

Men vil ikke spise brødskive hele tiden, og middag orker jeg ikke lage, da blir jeg kvalm. Så lurer på om noen har noen tips til små ting å putte i seg, som er utrolig lett å hive i seg. :)
de grønne ryvita knekkebrød er litt salte.. med smør og oppskåret eple. Det har blitt det nye her... friskt og godt når jeg er kvalm! Å attpåtil sunt :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Flere som har en mage som romler myeee?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

[ quote="vs93, post: 17402852, member: 91834"]Tusen takk for svar :-)
Jeg har ikke høy forbrenning. Ja idag har det KUNN gått i brødskive, 2 stk ved hvert måltid. Det var tips fra svigermor, og dette har hjulpet meg MASSE! Nå er jeg masse bedre :D

Men vil ikke spise brødskive hele tiden, og middag orker jeg ikke lage, da blir jeg kvalm. Så lurer på om noen har noen tips til små ting å putte i seg, som er utrolig lett å hive i seg. :)[/quote] her går det i frukt, knekkebrød, yoghurt, corn flakes, havregryn, musli og biola, kjeks, og har blitt hekta på den nye farris: juice med eple :p jeg føler jeg må drikke noe søtt, vann blir for "tungt" til tider, så drikker vann til måltid og farrisen når jeg kjenner litt på kvalmen underveis. Har begynt å spise middag igjen men kun 1/3 av porsjonen jeg pleier. Etter det vokser maten i munnen og kvalmen smeller.. Men ja, lette middager også, spiser mest salat og ris(kjøtt sliter jeg med), men idag spiste jeg en halv grov fiskekake(de er jo enorme) og woka råkost med sursøt saus :) kjempe godt :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Hei! Dette er kanskje ikke rette plassen å spør, men er helt ny på forumet og lurer så veldig på hvor dere lager de fine tidslinjene deres med graviditet og/eller barn?

Foreløpig termin 29 desember :Heartred

Hei! Dette er kanskje ikke rette plassen å spør, men er helt ny på forumet og lurer så veldig på hvor dere lager de fine tidslinjene deres med graviditet og/eller barn?

Foreløpig termin 29 desember :Heartred
Du kan trykke på dem så kommer du inn på siden ;)

Åhh er så spent på morgendagen :) skal på første kontroll hos legen! Er litt spent om han hører etter hjertelyd, gjorde det sist gang( han trodde jeg var 13uker, men var bare 9). Men vi hørte den veldig klart ! Skal prøve å holde meg fra å tisse vertfall slik at blæra ligger høyt ;)

Hvilken erfaringer har dere med å bestille privat tidlig UL?
Var hos fastlegen min i dag for første gang. Venter min første og er bare 6+3 men er kjempenervøs for SA. og finner ikke roen :(. Legen henviste meg til tidlig UL på sykehuset (pga jeg har risikosvangerskap) men leser at man vanligvis ikke får UL før rundt uke 12. Noe jeg syns er for lenge til. Spent på når jeg får timen!
:)

Jeg har termin 4....Husker ikke hvordan jeg gjorde d nå:p Satt å fiplet en stund før jeg fikk til rett uke og dag i hvertfall;)
Glemte å si at jeg har 31 dagers syklus og det gir hvertfall en dag i forskjell..

Men personlig tror jeg det blir 29 november eller 4 desember på meg :p

Nei nå trur jeg at jeg skal finne senga for i kveld. :)

God natt alle sammen :)

de grønne ryvita knekkebrød er litt salte.. med smør og oppskåret eple. Det har blitt det nye her... friskt og godt når jeg er kvalm! Å attpåtil sunt :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Da skal dette testes :D Hørtes godt ut! Takk for tips! :-D

[ quote="vs93, post: 17402852, member: 91834"]Tusen takk for svar :)
Jeg har ikke høy forbrenning. Ja idag har det KUNN gått i brødskive, 2 stk ved hvert måltid. Det var tips fra svigermor, og dette har hjulpet meg MASSE! Nå er jeg masse bedre :D

Men vil ikke spise brødskive hele tiden, og middag orker jeg ikke lage, da blir jeg kvalm. Så lurer på om noen har noen tips til små ting å putte i seg, som er utrolig lett å hive i seg. :)
her går det i frukt, knekkebrød, yoghurt, corn flakes, havregryn, musli og biola, kjeks, og har blitt hekta på den nye farris: juice med eple :p jeg føler jeg må drikke noe søtt, vann blir for "tungt" til tider, så drikker vann til måltid og farrisen når jeg kjenner litt på kvalmen underveis. Har begynt å spise middag igjen men kun 1/3 av porsjonen jeg pleier. Etter det vokser maten i munnen og kvalmen smeller.. Men ja, lette middager også, spiser mest salat og ris(kjøtt sliter jeg med), men idag spiste jeg en halv grov fiskekake(de er jo enorme) og woka råkost med sursøt saus :) kjempe godt :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3[/quote]
Hehe ja blir nok litt av alt nå fremover :p Testing av hva som funker og ikke :p
Til drikke går det i vann og oboy faktisk :p det går ned på ett blunk! Men kunn oboy ved frokost da og kanskje kvelds :)
Nei ris det klarer jeg ikke i hele tatt!! Bare tanken på det brekker jeg meg :o Usj! Og fisk går heller ikke ned hos meg, men jeg er ikke noe glad i fisk fra dør av så :p
Men salat, og kylling, tomatsuppe er det det har gått i nå. Gratinerte poteter og pizza funker også til helgene. Fikk i.meg biff i helga, bare kjedelig å steke den hekt gjennom da. Såå urettferdig å se samboer sitter ved siden av å gomle i seg saftig rød biff og sier " Unnskyld at jeg sier dette akkurat nå, men dette tror jeg er den beste biffen jeg har laget!" Men heldigvis er han helt rå på å steike biff, og det smelter i munn, til og med nå når han måtte steike den helt gjennom for meg så var den kjempegod :D
Må skryte veldig av han da, at han lager all.middag til meg og steller så fint.med meg når eg er så dårlig som nå. :-) Vi må virkelig ikke glemme å sette pris på de små tingene de mannfolka våres gjør nå i disse tider altså :) Jeg hadde ikke klart meg uten.

Back
Topp