Skravletråd

Åhh er så spent på morgendagen :) skal på første kontroll hos legen! Er litt spent om han hører etter hjertelyd, gjorde det sist gang( han trodde jeg var 13uker, men var bare 9). Men vi hørte den veldig klart ! Skal prøve å holde meg fra å tisse vertfall slik at blæra ligger høyt ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Ååh, masse lykke til i mårra :-)
Hvordan sjekker dem hjertelyden egentlig? :-) Jeg har virkelig ikke peiling! :-P

Ligget våken en time nå... har så kraftig hoste, spesielt om natta! Blir litt urolig for spira da.. men skal jo tåle det så sant jeg får i meg næring! *krysser fingre for at det går bra* noen som har hostedempende, gravidvennlige tips?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ååh, masse lykke til i mårra :-)
Hvordan sjekker dem hjertelyden egentlig? :-) Jeg har virkelig ikke peiling! :-P
Takk for det :) de har et lite apperat som dem bruker !

Grue meg til å besøke sjefen i dag gitt :P

babyjente 27 Juli ♡

Grue meg til å besøke sjefen i dag gitt :P

babyjente 27 Juli ♡
Skal du fortelle om graviditeten!?? Isåfall, lyyyyyyyykke til ;)

ImageUploadedByBV Forum1399371175.937307.jpg tirsdag sier du? Fant maarud salt&vinegar på butikken, den måtte handles til helgen, og førsmakes på :p

Skal du fortelle om graviditeten!?? Isåfall, lyyyyyyyykke til ;)

Jepp no e bomben sluppet :P han tok d overraskende bra og sa d var hell i uhell for eg hadde nok blitt permitert likavel, så e glad d e overstått! Neste på programmet no e til legen på fredag på første sv.skapskontroll og sjukemelding :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jepp no e bomben sluppet :P han tok d overraskende bra og sa d var hell i uhell for eg hadde nok blitt permitert likavel, så e glad d e overstått! Neste på programmet no e til legen på fredag på første sv.skapskontroll og sjukemelding :)

Åh så bra :) skal du sykemeldes hele sv.skapet da eller hvordan fungerer det med permittering ogsånt?

Åh så bra :) skal du sykemeldes hele sv.skapet da eller hvordan fungerer det med permittering ogsånt?

Jepp det ska eg :) var d sist og, så ikkje noe problem d :)

babyjente 27 Juli ♡

Jepp no e bomben sluppet :p han tok d overraskende bra og sa d var hell i uhell for eg hadde nok blitt permitert likavel, så e glad d e overstått! Neste på programmet no e til legen på fredag på første sv.skapskontroll og sjukemelding :)

åh så deilig å ha det unnagjort :D

Kan dem sjekke om det er en eller to inni magen med det apparatet? :)

Doppler som det heter fanger opp hjertelyden. Den vil kunne høre din og alle andre bankende hjerter som måtte være der :)

Nå har jeg hatt to dager med huepine og er kvalm.... Og jeg som aldri har vært plaget med det under de 4 første svangerskapa..... Ikke kastet opp men, gud så slitsomt o_O
Men kan vel være det kommer nå siden jeg har bikka 40.....

Nå har jeg hatt to dager med huepine og er kvalm.... Og jeg som aldri har vært plaget med det under de 4 første svangerskapa..... Ikke kastet opp men, gud så slitsomt o_O
Men kan vel være det kommer nå siden jeg har bikka 40.....

Jeg tenkte og at jeg kanskje var dårligere denne gangen fordi jeg har bikka 30 med god margin. :p
Var jo "bare" 27 sist og nå er jeg 33.
Så skal det sies at helsen har ikke vært den beste siste to årene pga overarbeid og stress. :/
Men det begynte å komme seg når jeg ble gravid.. I dag er formen god, sola skinner og jeg snkal snart ut å gå en lang tur :D

Jeg tenkte og at jeg kanskje var dårligere denne gangen fordi jeg har bikka 30 med god margin. :p
Var jo "bare" 27 sist og nå er jeg 33.
Så skal det sies at helsen har ikke vært den beste siste to årene pga overarbeid og stress. :/
Men det begynte å komme seg når jeg ble gravid.. I dag er formen god, sola skinner og jeg snkal snart ut å gå en lang tur :D

Misunner deg fint vær her jeg sitter med tåke og regn, usj..

Taster på iPhone!

Back
Topp